tak som sa prave odviezol tou potvorou 25Tr (ja viem ze premava uz dost dlho ale mal som na nu stastie az teraz ) a z pohladu cestujuceho:
- ma podla mna privelmi hlucny trakcny motor a/alebo vyzbroj (aj pri nizkych rychlostiach)
- postradam vo voze neake pouzitelne vetranie, tie vyklapacie mikrookienka (a aj to v malom mnozstve) za pouzitelne vetranie nepovazujem...
a chudakovi vodicovi tam stale nieco vpredu piskalo
Nie. Ale tak my mame šroty autobusy a oni zase taku nezamestnanost, ze by si tu taku nechcel a kto si moze potom kupit kartu na bus? No ja im teda nezavidim. Som rad, ze v niecom sa aj vychodna metropola ma lepsie ako my v BA.
Čo sa týkaVlaka. Môj oco je právnik a vysvetlil mi, prečo to Vaľko chce. Jemu nejde o lásku k DPB, ale o niečo nié. Trovy týchto konaní platí subjekt, ktorý prehral, teda čierny pasažier. Inak povedané Valko sa na tom nabalí, no len tými trovami.
Hmm... o tom som ešte nepočul. Žeby 60-70 busov pre DPMK? Nehovorím, že nie, ale bolo by to dosť na hlavu, pretože tam nevidím priestor na takú razantnú obnovu.
Re #62946 dankosmile: Čo sa im začína zlepšovať? Myslím, že dlhodobo sa západniari chodia pozerať na kvalitnú MHD na východ a nie naopak.
taka mala poznmka k DPM BA ... v kosiciach planuju kupit este tento rok 60-70 busov na obnovu parku, co pre nich znamena obmena asi 1/3 vozoveho parku ...
nie je kupa 20 busikov po X rokoch v BA kusok na smiech ?
Dementná hlúposť je držiak umiestnený pri zadnych a stredných dverach v našich Tram Busov. ? Držal som sa, aby som nespadol kedže to hadzalo zo strany na stranu v 32, a keď sa otvorili dvere, tak mi riadne treslo po ruke že mi až zmodreli 4 prsty, to bolo totíž už pred 2 mesiacmi. No včera v klbovej 63 to treslo pánu revízorovy rovno po prstov tak ako mne a tak riadne, že išiel vodičovy a vypýtal si vlakoknižku, aby túto udalosť napísal montérom ako pracovný úraz. Stáli sme na zastávke 4 minuty a revízor nahlas dodal. Ešte sa vám nesťažovali cestújúci , že im to tam trieska po prstoch ? ps. Sommelier nič si s dementorov nerob. Je ich tu v D.Ba dosť ?
"zabudni, ale zabudni na ruzinosvku radialu a jej predlzeni do Vrakune ci biskupic. Kto moze vypotit takuto dementnu hlupost v zivote nevidel mapu bratislavy !!!" - ? ? Tak presne takúto "dementnú hlúposť" som videl v nejakej štúdii (bohužiaľ názov som si už nepamätám) u pána Koladu na podujatí Bratislava pre všetkých asi v roku 2003.
Pripájam sa k názoru, že predĺženie ružinovskej radiály (oboma smermi, do Biskupíc aj na letisko) je určite reálnejšie ako Tvoje návrhy.
Normálne sa nestačím čudovať... - nielenže zlý prístup k verejnej doprave môže ohroziť hospodárstvo SR, ale autor spomínaného článku môže spôsobiť autorovi fotografie 14Tr 6313 duševnú ujmu za jej zverejnenie. Na počudovanie fotka nepochádza zo stránky íemhádé, ale z http://www.mhdcr.biz/trol/blava/6313.htm Tak schválne - napriek tomu, že ide o záber 3 roky starý: poznávate človeka na fotografii?
Súprava vozov T6A5 7939/7940 po SP sa vrátila do Krasnan.Vozom zostala pôvodná reklama a na prednom voze boli vymenené ovládacie prvky na pulte vodiča za také typy ako na T3P.
Keď totu takto čítam nebolo by najlepšie trasovať električku na Dolné Hony takto-Pribinova,Prístavná,Slovnaftská,Kazanská s budúcim možným napojením Petržalky cez Prístavný most?Takto by sa dalo nahradiť množstvo autobusových liniek idúcich s Petržalky do Slovnaftu a umožnilo rýchle spojenie Dolných honov s centrom.Vzhladom na budúci rozvoj Pribinovej a výstavby obytných domov na Slovnaftskej by to malo nejaký význam.
ASMN sa bude burat tak ci tak. To bol dovod bitky medzi Penta, J&T a HBReavis. Taky flek v centre mesta, juuuuj. Ale je pravda ze ak by tie peniaze neboli pridelene SAD tak mam pocit ze BSK by sa len potesil, ze moze invetovat do inych veci co mu horia. Mam pocit ze priamo do DPB investovat ani nemoze, ale to ma mozete opravit.
Nuž, milý Sommelier, obdivuhodne som si dal námahu prečítať celých ostatných šesť strán príspevkov. Pekne sa mi rozhýbala nervová sústava, niekde som sa rozčúlil, inde zase zasmial.
Nič v zlom, ale skutočne mi to celé pripadá ako celkom vytrhnuté z reality.
1.
Bol si aspoň urobiť experiment a postaviť sa s ceruzkou a zošitom k výjazdu z ASMN v špičkovej hodine za účelom počítania autobusov a ich obsadenosti? Dokážeš si vôbec predstaviť, koľko tých ľudí tie autobusy za hranice mesta popoludní odvážajú a ráno zase privážajú?
V čase najväčšieho náporu dnes L201+202+208 z cintorína Ružinov odchádzajú do centra 27x (!) za hodinu (max. špičková hodina 7.00-8.00 h). Čo nechápeš, že keď tých vidiečanov vysadíš ešte pred Gagarinkou, že tie trolejbusy skrátka nepoberú? Alebo aký si tam predstavuješ interval? 90 sekúnd?
2.
Uvažoval si s nákladmi na vybudovanie nových prestupných terminálov? Uvažoval si s tým, že na každom z nich budeš potrebovať kompletné technické vybavenie ako sú čerpacie stanice, opravárenské priestory atď.? Alebo to budú len jednoduché nástupištia?
Dnes som mal možnosť pracovného rozhovoru s pracovníkmi prímestskej dopravy v Ostrave. Zaujali ma napríklad opisy ako prímestský autobus vzorne vyhodí substrát na okraji mesta, kde ho donúti presadnúť na tramvaj a potom často NAPRÁZDNO ide cez mesto do centra na autobusovú stanicu natankovať, na pravidelnú technickú prehliadku, na poruchu alebo odovzdať denný záznam...
Uvažoval si čo s ASMN, keď tam ostane len diaľková doprava? Zbúrať? Prebudovať? Redukovať?
3.
Kde si zobral tie prepočty? To mi ozaj pripomína systém "nie nie, zmrzlinu si dnes odpustím, radšej si kúpim motorku...". To si myslíš, že tou najväčšou finančnou čiernou dierou sú práve autobusy SAD jazdiace po území mesta? Ak by sa čiste teoreticky tie dotácie odňali SAD-kám a priklepli DPB (čo sa isto nestane), čo sa tým dosiahne? Že namiesto jedného autobusu SAD pôjde autobus alebo trolejbus DPB. Na električku či metro rýchlo zabudni. Vidiečania by z toho nemali nič a Blaváci tak isto.
A už vôbec nechápem, prečo si sa zrazu oprel do SAD-iek, ako keby tie boli príčinou celkového úpadku MHD v Bratislave, ako keby tie zadržiavali všetko bohatstvo sveta, z ktorého DPB nechú dať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo