"No je toto mozne? Male hovna sa spojili a vytvorili tuto velku sracku. clovek ktory chodi na to vami nenavidene iMHD a pozna vase osobnosti hmm necakajte ze sa sem niekto preorientuje...
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
Spectre
Čo sa týka CNG vozov, presne sa zhodneme. V prípade krátkych plyňákov je toto vozidlo značne neperspektívne. Neberme teraz do úvahy kvalitu GO u krátkych/dlhých, ale napríklad nutnosť vymeniť prevodovku za automatickú. Inými slovami: keby sa mali krátke karosy zCéEnGéčkovať na plnohodnotný mestský autobus, tak by sa to zrejme (pri reálnej životnosti takejto GO) nevyplatilo.
B741 by mohli byť vo výhľade 5 rokov vhodná platforma na menej zaťažené linky expresnejšieho charakteru. Keď je to na plyn, tak to má pekný interiér, jazdí to a cestujúci by mohli byť spokojní, ale bohužiaľ, ten autobus má základnú koncepčnú chybu, kedy sa vďaka usporiadaniu dverí a interiéru nehodí na tlačenkovité mestské linky, ale skôr na prímestskú dopravu. Rovnako sú na tom aj spomínané novšie B9xx. Na preťažených linkách by som nechal dožiť TAMBUSy a Ik435... samozrejme s tým, že situácia s týmito linkami by sa mala súčasne čo najrýchlejšie riešiť. Ideálne by bolo teraz kúpiť vozy a priebežne plánovať a rozširovať elektrickú trakciu, aby sme za 10 rokov, kedy sa súčasnenakúpené vozy dožijú svojho okrúhleho výročia nemuseli riešiť otázku "máme tu N autobusov po životnosti". Okrem toho, postupná výstavba a rozširovanie ide ruka v ruke s postupnou obnovou vozidlového parku, čo je omnoho lepšia alternatívna, ako "kupujeme 100 autobusov na poslednú chvíľu, pretože nie je s čím jazdiť".