"No je toto mozne? Male hovna sa spojili a vytvorili tuto velku sracku. clovek ktory chodi na to vami nenavidene iMHD a pozna vase osobnosti hmm necakajte ze sa sem niekto preorientuje...
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
Valec
Re #62073 hoppusmark: Albus Bratislava zabezpečuje tými autobusmi dopravu na diaľkovej linke BA - ZA a čiastočne aj dopravu zamestnancov do Volkswagenu. V budúcnosti sa plánujú rozširovať svoje aktivity najmä na diaľkových linkách.
Čo sa týka prevádzkovania autobusovej trakcie MHD v BA, tak jediný problém je nedostatočné financovanie na pravidelnú obnovu vozového parku. Inak by už dávno po Petržalke zabezpečoval MHD Connex.
Re #62087 hoppusmark: Ja by som tam nechal to logo výrobcu (patrilo by sa ho tam mať) a tie modré nálepky. Ale ako vieme, po zadelení vodičom nejaké nálepky (aj určite aj kadečo iné) pribudnú.
Re #62092 hoppusmark: Však cez Nový most môžu aj na pomocný diesel agregát. Po pár dňoch na linke na Dlhé diely vodiči rýchlo získajú prax v nahadzovaní palíc. ?
A poznámočka nakoniec. Prevádzka CNG vozu podľa doterajších skúseností (zatiaľ len s vysokopodlažnými vozmi) vychádza o cca 5 Sk/km lacnejšia. Ročne tak úspora môže dosiahnuť cca 350000 Sk. Počas 10 ročnej prevádzky sa tak vrátia vyššie vstupné náklady, niečo sa ešte aj ušetrí a hlavne trošku sa tým pomôže aj tak dosť namáhanému životnému prostrediu.
Generálkovanie starých šrotov na CNG by som bral v danom čase ako východisko z núdze a dnes by som sa už radšej orientoval na nákup nových nízkopodlažných vozov a pri GO by doplynofikoval už len B 741tky.