"No je toto mozne? Male hovna sa spojili a vytvorili tuto velku sracku. clovek ktory chodi na to vami nenavidene iMHD a pozna vase osobnosti hmm necakajte ze sa sem niekto preorientuje...
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
K2S neviem co vidis na tom tvojom verkli 7111 ale pohoda, mozno ze len to ze ten majitel (starsi) je asi pre polku vozovne smiesny svojim slovnikom. "
citat z mojho webu ...to imhd by sa konecne mohlo uvedomit aby ste nezabudli ze my si za web platime tak isto ako vy...tento prispevok do fora svedci o inteligencnej urovni niektorych jedincov pouzivajuucich tuto stranku...verim preto ze raz vam budeme konkurencia tot vsio...ak tento prispevok vymazete znamena to ze sa nas bojite... ?
Puki
1, je vysokopodlažný až do výšky 890mm
2, vychádza z koncepcie rady B 7xx ktorá je z roku 1981 (klbová 1987)
3, Motor spĺňajúci normu Euro III, všimnite si niekedy aký kúdol dymu sa vyvalí pri rozbiehaní aj novej B961-ky narozdiel od napr. starej CNG vrakosy (ktoré neobhajujem iba zrovnávam)
4, zastaralý systém otvárania dverí, byť vodičom B7xx, B9xx tak predné dvere zakážem a zruším, to ich úžasné otváranie ktoré pri otváraní tak trochu obmedzuje spätné zrkadlo a aj výhľad dozadu vďaka dverám otvárajúcim sa von ma irituje.
5, stanovište šoféra by malo byť čo najviac samostatné a priestorné nie ako v konzerve na ktorú sa nacapia hladné vlky a čumia s vygúlenými očami na šoférovu palubovku
6, interiér bez akéhokoľvek nápadu - evidentný príklad je aj interiér 6702-ky na ogrcanie
7, mňa osobne ešte aj irituje spoločnosť Irisbus - nezaviedla nič nové a jej snaha o unifikáciu skoro všetkých modelov mi pripadá prehnaná až kontraproduktívna, ale to je iba môj subjektívny názor na vec ?
Tudiž som za kĺbové busy ale nekupujme niečo čo je evidentne za zenitom. Ak to má slúžiť najbližších 10-15 rokov, treba trochu myslieť aj na budúcnosť a trendy.
Rád sa nechám vyviesť z omylu ak sa v niečom pri týchto autobusoch mýlim. ?