To koľko dostáva SAD BA a SAD DS za ten úsek Nivy - Cintorín? Lebo jeden krátky nízkopodlažný trolejbus stojí 12 miliónov, takže keby ich bolo dajmetomu 8, tak to by bolo skoro 100 miliónov.
2007 - konečná Cintorín Ružinov
v tom istom roku - Nemmóžem dostat centrum pohodlnejšié ?
- nákup pár nízkopodlažných trolo vozov, za korunky, ktoré tento rok SAD DS nedostal.
Rok 2008 - Nemmóžem dostať do felvídek rýchlejšié ?
Tak v prvom rade sa na zyšok trasy dorobia BUS pruhy
V druhom rade sa začne uvažovať nad novou trasou...
Rok 2011 - minister dopravy klepe po základnom kameni trate plynárenská - slovnaft (prievozská) - Dolné hony, - Rovinka, Dunajská Lužná, ...
Igén.
Pretože keď budú autobusy SAD vytvárať zápchy, tak to bude trvať omnoho dlhšie ako keď by ľudia museli prestúpiť do trolejbusu, ktorý ide cca každé tri minúty (tým by došlo k rovnomernejšiemu rozloženiu cestujúcich)
celá táto budúca prax, ktorú treba zrealizovat čím skôr je založená len a len na jednom:
prevziať prímestského cestujúceho a tým tvoriť lepšie podmienky...
Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal.
Snahou systému je aj vytvoriť v prípade BA takých 5 ľahko dostupných miest - virtuálne a prakticky tie výkony na Nivách prerozdeliť. Čím sa podporí výstavba v okolí a pozdľž týchto prestupných centier.
A v tom spočíva centralizácia na Nivách - lokalita v ktorej sú kancelárie brainwashingových spoločností ako doma - práve kôli geniálnej dostupnosti pracovnej sily, ktorá sa tým stáva lacnejšou.
Sommelier: Nivy nie sú samotným centrom ničoho, ale nachádzajú sa v centre mesta a to je hádam dosť podstatné. Však z Nív kamkoľvek sa dostaneš rýchlejšie než z Cintorína Ružinov. Tak sa nás nesnaž presviedčať, že aké by bolo dobré "prevychovávať" ľudí.
To nie je zvýhodňovanie jednej lokality, však tie autobusy stoja aj na iných zastávkach v meste... Keby tie tvoje SAD autobusy končili na Cintoríne Ružinov, určite by ti každý poďakoval, že sa na Nám. Slobody musí trepať cez mesto o 10 minút dlhšie, lebo na 208 musí nastúpiť už tam a nie na Nivách... A o tom, že pridajú novú linku môžeš akurát tak snívať, pretože ak by došlo k tomu skráteniu, tak by mesto zistilo, že tí ľudia sa zmestia aj do terajších trolejbusov a nič by neposilnili.
Tie tabule ani nikomu neudrú do očí, možno tak pár ľuďom z DPB, imhd a podobne. DPB totiž robí všetko zvrátene. Najprv niečo spravia, dlho to prevádzkujú, no niekedy cestujúci ani len netušia, čo daná vec znamená, alebo že je vôbec zavedená. Potom sa v DPB čudujú že danú vec nikto nechápe, alebo nevyužíva a zrušia to. Neviem, či blbí sú, alebo sa tvária byť blbí (neviem však prečo)..
Červené tabule sa používajú na dojazdoch.
Čo sa týka tých expresných liniek, tak to odlišovanie podľa mňa nemá moc zmysel, lebo niektoré linky sú viac expresné než iné, aké by bolo kritérium, či už je linka dostatočne expresná alebo nie? Niektorá linka vynecháva jednu zastávku na trase, niektorá dve, niektorá každú druhú, a niektorá prechádza pol mesta bez zastavenia.. Kedysi sa to dalo určiť podľa toho, že či premáva len v špičke. Lenže teraz už aj niektoré linky, čo boli expresné, premávajú aj mimo špičky, takže nevidím žiaden zmysel odlišovať expresné linky. K ničomu by to neviedlo.
lepšie je možno opýtať sa centrum čoho sú nivy ?
Ja som tu písal o zvýhodňovaní jednej jedinej lokality ! A to je správne ? Dobrou dostupnosťou pracovnej sily. A to je, akoby to nazvali v Simpsons - kumunismus Lízo.
Takže keď si niekto mydlí rúčky alebo čokolvek iné, že na nivy je to za 25,- + v zdravom tele zdravý duch, tak to je socializmus na druhú.
A keďže tá skupinlka, a s prehladom si ju dovolím označiť za nižšiu 2O % - tí ktorí cestujú až na Nivy a z nív už idú pešo rozne dlhé časy - známi spomenutí rekordmani - Namestie Slobody ☠ - tak títo sú pre bratislavkú dopravu vhodní prevýchovy !!!
A druhá skupinka a označím ich menej ako 10 % - To sú tí, ktorí potrebujú len na Nivy, lebo robia hore v kaviarni či vo VUB a tí to budú mať odvšadial o 5 minút dlhšie. Chudinkovia. Už teraz je mi ich luto a budem spisovat peticiu, aby im na Nivy zachovali aspon jeden priamy spoj.
No tak to Ti pekne ďakujem za podporu. Niekto sa tu tvári, akoby na Slovensku niekedy zafungovalo niečo systémom spravilo sa a funguje. To vie každý !
A bol by veľký problém tento výkon objednať (skresať) u jednotlivých sadiek ?
Máte niekto prehlad kolko ich do BA jazdí ?
V rámci BID teda treba počítať
SAD Dunajská Streda -
SAD Pezinok
SAD Senec - ?
SAD Stupava - ?
Možno by sa s nimi dalo dohodnúť step by step...
Ako prvá na odstrelenie by sa dala použiť juhovýchodná wetwa - DS. Konečná Cintorín Ružinov by mohla byt zatial na par rokov OK, výstupište aj nástupište na tých istých miestach ako dnes, na ceste z mesta nutná rekonštrukcia. Toalety pre vodičov dostupné sú, v harley dostanu sifon... Ešte sa tam nejak musí doriešiť otáčanie trolejbusov, ale to je detail (možno).
Vie niekto, kolko klbakov a kratkych trolov je k dispozicii zrovna nejazdiacich v priebehu normalneho pracovneho dna ?
Ked pocitam 201, 202, 212 - na každú 12 (???) vychádza mi 36 - 1 ?
No a krátkych ?
Na pokrytie dopravy v useku Cintorin Ružinov - Mesto, by bolo potrebne nie zhustit interval L 201 a 202 (skor naopak), ale vytvoriť novú linku premávajúcu po Gagarinovej, asi na Nivy alebo na Šafárikovo námestie - tie troleje tam mohli byť už druhé polstoročie.
Takže 6 - 8 nových kĺbových Téčok na špičku ?
208 by sa mohla posilnit.
Určite majú k tomu centru bližšie ako napr. Patrónka, či Bajkalská. Ale keby sa na tieto miesta zaviedla taká mhd, ako píšeš Ty a AAA, tak nemám nič proti. Dokonca aj keby sa tam dalo dostať nie na jeden, ale dajme tomu na dva prestupy, tak by mi to nevadilo pod podmienkou, že nebudem nikde dlho čakať. ?
okrem AAA
Tie Nivy budeš mať lepšie prístupné do konca života... A dobre prístupné by si následne mal mať aj všetky prestupné stanice, maximálne s jedným prestupom.
Odkial máš, že Nivy sú centrom ?
Inak nech sa prosím nikto neurazí, myslím to len z úcty, ale to, že niekto aj denne šlape z nív viac ako 10 minút pešo do práce považujem za zvrátené.
A to že sa nedostanú na Nivy, z toho sa určite samovraždy páchať nebudú.
Práve preto na perifériu treba priviesť kvalitnejšiu dopravu od smradobusu, najlepšie električku, aby tí ľudia videli v tom prestupe nejaky význam. A čo sa týka prestupovaniu, to k MHD vo veľkom meste patrí, treba však zabezepčiť také podmienky, aby to tí ľudia priveľmi nepocítili (teda by nemal človek viac čakať na zastávkach 20 minút, alebo viac čakať ako cestovať).
Už vidím, ako by vlci frflali, že ich to vysadilo na periférii a oni musia prestupovať, aby sa dostali do centra. A okrem toho, niektorí ľudia majú lepšie spojenie mhd na Nivy ako na perifériu. Ja napríklad, keď občas cestujem z Petržalky na Záhorie, tak mám odtiaľ oveľa lepšie spojenie mhd na Nivy ako napr. na Patrónku.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
2007 - konečná Cintorín Ružinov
v tom istom roku - Nemmóžem dostat centrum pohodlnejšié ?
- nákup pár nízkopodlažných trolo vozov, za korunky, ktoré tento rok SAD DS nedostal.
Rok 2008 - Nemmóžem dostať do felvídek rýchlejšié ?
Tak v prvom rade sa na zyšok trasy dorobia BUS pruhy
V druhom rade sa začne uvažovať nad novou trasou...
Rok 2011 - minister dopravy klepe po základnom kameni trate plynárenská - slovnaft (prievozská) - Dolné hony, - Rovinka, Dunajská Lužná, ...
Igén.