Už vidím, ako by vlci frflali, že ich to vysadilo na periférii a oni musia prestupovať, aby sa dostali do centra. A okrem toho, niektorí ľudia majú lepšie spojenie mhd na Nivy ako na perifériu. Ja napríklad, keď občas cestujem z Petržalky na Záhorie, tak mám odtiaľ oveľa lepšie spojenie mhd na Nivy ako napr. na Patrónku.
A nemá tie zápchy riešiť tá plánovaná cesta, čo má ísť cez trhovisko od križovatky Miletičova - Košická po Záhradnúcku s Ružovou dolinou? Alebo to je moc sci-fi?
este budes musiet zburat prednu cast toho administrativneho panelaku. Cest a slava tomu architektovi, ktorý to tak dobre naprojektoval, že ten panelak nevrazil rovno pod trat (tak ako to po sudruhoch robia dne pani). Lenze aj to sa bude musiet vyriesit u majitelov a prenajimatelov - obchod s obleceniem, policajti, cafe stena.
hej, usek liscie nivy - jegeho ale tam staci postavit cestu na druhu stranu kolaji, kde nic nie je len na to pripraveny travnik, tam netreba prekladat trat. usek jegeho - mileticova je prave najkritickejsi, dennodenne su tam zapchy prave pre nizku priepustnost krizovatky zahradnicka - mileticova a pritom mileticova je zavreta, myslim ze na sme alebo niekde bol clanok, ze trat na zahradnickej od jegeho smerom na mileticovu sa ma posunut smerom ku tomu kostolu salezianov, aby sa mohla rozsirit zahradnicka. neviem preco to nemozu spravit naraz, a este tam davaju nove stlpy, ktore zarucene bude treba vyhodit ?
Na druhej strane, nieco sa hovorilo o rozsirovani zahradnickej, a tu davaju nove stlpy a samozrejme tesne k sucasnej uzkej ceste. Pritom sa nieco hovorilo o rozsirovani zahradnickej a dokonca prekladke elektrickovych kolaji v tomto useku. Tu zjavne nikto dopredu nemysli ?
Na krizovatke kosicka - mileticova aj na useku kosickej davaju stlpy pre trolejove vedenie, planuje sa tam nejaka trolejbusova linka? nebodaj niekto pri rekonstrukcii mysli aj dopredu? ☺
nie, to je Skoda 706 RTO-K, jediny prototyp, ktory bol vyrobeny...premaval v rokoch 1961-1966...ale uz sa pracovalo na S 11, takze do seriovej vyroby sa nedostal...poliaci si vyrabali svoje klbove Jelcze, ktore vsak nesuviseli s prototypom RTO-K.
to toz´tahovanie je založené na samostatnejšie fungujúcich mestských častiach - opak centralizácie v jednej (troch) častiach - v prípade BA to je Staré mesto (kde sa toho už stavať veľa nedá) a jeho tlak na časť MČ Ružinov a MČ Nové Mesto. Tým urbanistickým rozťahovaním vznikajú možnosti na lepšie členenie jednostlivých zón - kultúrnych, administratívnych, štátosprávnych, obytných, priemyselných atd. - ich kumulácie a vzdušnosti - neprecpanosti a rýchlej prepravy medzi nimi.
Električková trať je jedným z predpokladov dopbrej dostupnosti. V okolí ASMN by bolo vhodné zaviesť električku po takmer všetkých trasách súčastných trolejbusových liniek. Urbanistické riešenie tejto oblasti by malo vychádzať aj z tohto riešenia. A ja som idealista, s Eurosocializmom na večné časy a ten park by tam mohol vzniknúť rovnako ako to shoppingcentrum. Miesta je tam habadej na prvé aj druhé. Najma, ked k tomu rátam cvernovku, ktorú čoskoro zrovnajú so zemou. No a moja vzdušná predstava o vymakanej galérii moderného umenia je taktiež geniálna.
Ak si tu niekto myslí, že sa bude MHD zlepšovať pre nás - od Rače po Čunovo a od Biskupíc do Devínskej tak sa veľmi mýli. Je nás málo na to, aby sa niekto nad touto skupinkou zamýšľal natoľko, že by sa jej jazdné časy mohli dramaticky zlepšiť. Na to peniaze nie su - ale nahradit dotovanu hlupost - zachadzanie SADiek na Nivy a odstavit ich pred mestom vytvorí platformu na prepravu týchto zákazníkov lepšie rýchlejšie = nákup električiek, trolejbusov, kdežto SAD by v najbližších rokoch kúpil velke a smradlave, = výstavba električkových tratí. A mnoho dalsich prekvapeni v tom.
Pokial nevzrasti objem dopravy - počet cestujúcich pre MHD, nebude sa nič stavať ani zlepšovať. Rovnica jasná ako facka.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo