Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #61017:
Tak potom sa nečudujm, že nefunguje.
Re #61018 Emo: Tragické možno nie, ale zbytočné chodenie poloprázdnych busov na Nivy tu je.
Reakcia na: Sommelier #61045:
no a ked sme pri tom, ani by sa to burat nemuselo, keby sa urobilo priame napojenie Jegeho - Košická...
Reakcia na: eripmav #61044:
A nemá tie zápchy riešiť tá plánovaná cesta, čo má ísť cez trhovisko od križovatky Miletičova - Košická po Záhradnúcku s Ružovou dolinou? Alebo to je moc sci-fi? 🙂
Reakcia na: eripmav #61044:
este budes musiet zburat prednu cast toho administrativneho panelaku. Cest a slava tomu architektovi, ktorý to tak dobre naprojektoval, že ten panelak nevrazil rovno pod trat (tak ako to po sudruhoch robia dne pani). Lenze aj to sa bude musiet vyriesit u majitelov a prenajimatelov - obchod s obleceniem, policajti, cafe stena.
Reakcia na: Andy #61040:
hej, usek liscie nivy - jegeho ale tam staci postavit cestu na druhu stranu kolaji, kde nic nie je len na to pripraveny travnik, tam netreba prekladat trat. usek jegeho - mileticova je prave najkritickejsi, dennodenne su tam zapchy prave pre nizku priepustnost krizovatky zahradnicka - mileticova a pritom mileticova je zavreta, myslim ze na sme alebo niekde bol clanok, ze trat na zahradnickej od jegeho smerom na mileticovu sa ma posunut smerom ku tomu kostolu salezianov, aby sa mohla rozsirit zahradnicka. neviem preco to nemozu spravit naraz, a este tam davaju nove stlpy, ktore zarucene bude treba vyhodit ?
Este otazka. Ako skonci vycvikova 8137+8135 a 7607? Svita sa im na nove skrine, alebo su suce do srotu?
Reakcia na: Andy #61040:
Samozrejme ze ten usek sa ide rozsirovat. Ale aj upravovat usek a krizovatka Zahradnicka - Mileticova. To je potrebne ako sol.
Reakcia na: eripmav #61039:
No len ktovie či oni nechcú rozširovať len úsek Jégeho - Bajkalská..
Na druhej strane, nieco sa hovorilo o rozsirovani zahradnickej, a tu davaju nove stlpy a samozrejme tesne k sucasnej uzkej ceste. Pritom sa nieco hovorilo o rozsirovani zahradnickej a dokonca prekladke elektrickovych kolaji v tomto useku. Tu zjavne nikto dopredu nemysli ?
Na krizovatke kosicka - mileticova aj na useku kosickej davaju stlpy pre trolejove vedenie, planuje sa tam nejaka trolejbusova linka? nebodaj niekto pri rekonstrukcii mysli aj dopredu? ☺
Chcel by som vediet, co sa bude robit po 6291-tke? Robi sa 6265-ka? Alebo nieco ine? Spominali sa cisla ze 6222 a podobne...
Reakcia na: intony.sk #61035:
Znamy je portret tejto Karosy na Ceskoslovenskej postovej znamke. 😉
Reakcia na: KLF #61033:
v jednej starej knihe o Tatrách bola fotka toho kĺbového autobusu na Štrbskom Plese v mestskom prevedeni. ❤ ?
Reakcia na: KLF #61033:
to veru ano, len skoda ze som to osobne nezazil, minul som sa s tym v NR len o 1 rok 🙂
Reakcia na: TeBeCe #61032:
Najkrajsie bolo aj tak toto: http://www.citybus.cz/praha/typy_autobusu/prototypy/sm16/index.htm Spolu s Beusom to dost zerieme. 😉
Reakcia na: KLF #61026:
nie, to je Skoda 706 RTO-K, jediny prototyp, ktory bol vyrobeny...premaval v rokoch 1961-1966...ale uz sa pracovalo na S 11, takze do seriovej vyroby sa nedostal...poliaci si vyrabali svoje klbove Jelcze, ktore vsak nesuviseli s prototypom RTO-K.
Reakcia na: E499.3056 #61020:

"Kus od temy, ale vychadza mi, ze 5.7.2006 sa ma zrazit 7119 s chodcom
alebo dvoma chodcami, niekedy okolo 19.15 - 19.30h.

Jednoduche vypocty:
1.3.2006 - 7.15h - 7115 - zranenia
3.5.2006 - 13.50h - 7117 - exitus
?5.7.2006? - 19.15 - 7119 - zranenia, mozno exitus!

Trebalo by tomu zabranit!"

Pocuvaj, ty nemas chrbtovu kost alebo co to tu pises? Mal by si dostat riadnu po papuli od vodicov. Asi by si dostal rozum a nepisal chujoviny.
Reakcia na: luky133 #61024:
Do leta alebo v lete. Kazdopadne, este aspon mesiac pred septembrom tu budu 😉
Reakcia na: Martin Fundárek #61016:

to toz´tahovanie je založené na samostatnejšie fungujúcich mestských častiach - opak centralizácie v jednej (troch) častiach - v prípade BA to je Staré mesto (kde sa toho už stavať veľa nedá) a jeho tlak na časť MČ Ružinov a MČ Nové Mesto. Tým urbanistickým rozťahovaním vznikajú možnosti na lepšie členenie jednostlivých zón - kultúrnych, administratívnych, štátosprávnych, obytných, priemyselných atd. - ich kumulácie a vzdušnosti - neprecpanosti a rýchlej prepravy medzi nimi.
Električková trať je jedným z predpokladov dopbrej dostupnosti. V okolí ASMN by bolo vhodné zaviesť električku po takmer všetkých trasách súčastných trolejbusových liniek. Urbanistické riešenie tejto oblasti by malo vychádzať aj z tohto riešenia. A ja som idealista, s Eurosocializmom na večné časy a ten park by tam mohol vzniknúť rovnako ako to shoppingcentrum. Miesta je tam habadej na prvé aj druhé. Najma, ked k tomu rátam cvernovku, ktorú čoskoro zrovnajú so zemou. No a moja vzdušná predstava o vymakanej galérii moderného umenia je taktiež geniálna.

Ak si tu niekto myslí, že sa bude MHD zlepšovať pre nás - od Rače po Čunovo a od Biskupíc do Devínskej tak sa veľmi mýli. Je nás málo na to, aby sa niekto nad touto skupinkou zamýšľal natoľko, že by sa jej jazdné časy mohli dramaticky zlepšiť. Na to peniaze nie su - ale nahradit dotovanu hlupost - zachadzanie SADiek na Nivy a odstavit ich pred mestom vytvorí platformu na prepravu týchto zákazníkov lepšie rýchlejšie = nákup električiek, trolejbusov, kdežto SAD by v najbližších rokoch kúpil velke a smradlave, = výstavba električkových tratí. A mnoho dalsich prekvapeni v tom.

Pokial nevzrasti objem dopravy - počet cestujúcich pre MHD, nebude sa nič stavať ani zlepšovať. Rovnica jasná ako facka.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.