Ak vieš robiť vo Photoshope, tak ti môžem dodať pôvodnú verziu, kde máš jednotlivé layery, lepšie sa ti to bude prekreslovať. A navyše by som spravil T3P a nie tú prehistorickú T3 z roku 1964. Máš záujem?
Waaaw Parada Aj mne sa lubi tento posledny variant.. rozhodne je to s tymi napismi krajsie a najviac sa mi to lubilo na tej T3 aj s panoramou.. ? Akurat tie povodne linie na streche v tomto prevedeni mi celkom nesedia ale inak je to fakt super ☺ Este by som tiez dal napr na tu hornu polku svetlejsiu cervenu ako dole.. ale fakt mas moj obdiv..
Aktuálne znenie zákona nájdeš na http://jaspi.justice.gov.sk. Môj príspevok ustanovenia zákona presne cituje. V zákone NIKDE nie je stanovené, že by § 4 ods. 2 písm. f) neplatilo pre električky. Ak máš iný názor, over si ho v zákone, cituj a potom môžeš vyťahovať fešáčika a podobné rečičky.
no sak uz sa moja jemne upravena schema elektrickovych trati vozi z vnutra na transparentoch BUSE a je tam ze vypracoval dbp-design alebo take nieco... a tam som myslim copyright mal... ? ?
Chcela by sim touto cestou p o ď a k o v a ť vodičovi električky č. 14 (7121), s ochodom od Tesca v centre Bratislavy o 21:25 smer Ružinov, že na mňa počkal, znova otvoril dvere a ja som - nabalená s 2 igelitkami a pracovnou taškou plnou kníh - nemusela čakať na ďalší "nočný" spoj. Nie som už žiadna 17-tka, žeby to bolo tými sviatkami??? Takáto ohľaduplnosť a ústretovasť je až dojímavá.
Prajem tomuto vodičovi a ďalším jemu podobným, pokojné a radostné prežitie Veľkej noci. ?
Ike: Obdivujem ludi co maju taketo napady. ? Sa mi to vcelku pozdava. Len mozno v tych prvych dvoch pripadoch by som opacne skosil ten spodny pas. A ta tretia moznost je tiez vcelku zaujimava, len by som asi tie pasy prehodil. Dole tmavy a hore svetly. Ale vyborny napad. Skoda len ze sa nim asi nic nedosiehne , ale ako namet na diskusiu je to velmi slusny zaklad.
Už som to tu písal niekoľkokrát: električky na prechodoch prednosť dávať musia. Zákon 315/1996, § 4, ods. 2:
"Vodič je povinný
...
f) dať prednosť chodcom prechádzajúcim cez ****d pre chodcov, pritom ich nesmie ohroziť ani obmedziť; na ten účel je povinný zastaviť vozidlo; to neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona, ktorý takých chodcov nesmie ohroziť,
g) ..."
Keďže električka zvláštne výstražné znamenia nepoužíva, výnimku nemá. Je to síce hovadina non plus ultra, ale je to tak. Zákon síce v § 4 ods. 4 hovorí: "Ak vodič zníži rýchlosť jazdy alebo ak zastaví vozidlo pred ****dom pre chodcov alebo pred ****dom pre cyklistov, aby umožnil prejsť cez cestu chodcom alebo cyklistom, vodiči ostatných vozidiel idúcich rovnakým smerom sú takisto povinní znížiť rýchlosť jazdy alebo zastaviť vozidlo. To neplatí pre vodiča vozidla používajúceho zvláštne výstražné znamenia podľa tohto zákona (§ 37 a 38) a pre vodiča električky.", ale vodič električky je aj tak povinný zastaviť podľa ods. 2...
Ods. 4 bol totiž v zákone od začiatku, písm. f) ods. 2 sa tam dostalo až novelou a naši zas tupci v parlamente to nedomysleli...
Ad psychotesty - jeden môj kámoš má opačnú skúsenosť: odmakal si civilku na Balogu, potom robil v klube modelárov a popri riadnej práci v depe ešte makal na oprave historického rušňa... a keď mal ísť na fíru, na psychotestoch mu povedali, že nemá kladný vzťah k železnici.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
K2S