Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
OK, tak tu som spravil pokusne a troska viac preciznejsie Ikarus 435 v tom druhom variante s Bratislavskou "reklamou"

http://ike.szm.sk/navrhy/naterBAikarus.png

BMko> no tie plechy vyzeraju jak z 280ky
Reakcia na: BMko #60297:
Hrdzave plechove zaplaty 😛 🙂
http://ike.szm.sk/navrhy/naterBAkarosa4.png to ako tie kocky, to su plechove platy na nasich slavnych smradobusoch?
Ike mne sa páči najskôr 3. variant.
Reakcia na: Ike #60275:
Bez urazky ale ta reklama na T6 mi pripomina cvicne vozidlo ? ? ?
Reakcia na: Ike #60268:
fuuu... peknééé... mne sa páči ten prvý variant... ? ? Normálne si to daj patentovať a dúfam, že raz sa to objaví na vozidlách... ?
Reakcia na: untrop #60292:
Na T6 by som vyuzil ten prietor nad dverami...
Reakcia na: Ike #60268:
Až na detaily je trojka presne to, čo mám v hlave. A ako vraví K2S nápis bratislava a logo môžu byť na bielom podklade, červená asi trochu iná (tá z loga blavy?) a je to.
Reakcia na: AAA #60290:
Táto unifikácia je podla mna uplne zbatocna...Zbytocne minanie penazi...Podla mna by uplne stacilo opravit povodne pekne natery ,a vagony dat do jednej farby...
Reakcia na: K2S #60269:
No čo sa týka ŽSR, resp. ČSD a ich unifikáciám tak oni pomaly od 60. rokov po 1990 nič iné nerobili, len unfikovali.
Inak diskutovali ste tu o skryti spriahadiel za kryt do vozidla:
Ad:Zapory
1:Pri kuplovani elektriciek v nevyhnutnom pripade sa cas predlzi o neurcito
2:Pri nedobrzdeni tramvaje moze prist k zrazke ako sme videli na Soferovi...Samozrejme hovorim o mensej rychlosti...Zoberte si ze ak idete 10km/h a zrazu chytite sklz 5m pred vami je tramvaja...:
Mate kuplovacku...Narazite,kuplovacka pohlti vacsinu narazu a stojite...
Nemate kuplovacku...Brzdite a naraz nema co zbrzdit cize idete do tramvaje pred vami...U K2S-ky je isté že rozbijete predne sklo...A tie skody...
Ad:Klady
1:Pri zrazke s chodcom...Mensi naraz a mensie zranenie noh...No vacsia sanca ze ho dostanete pod kolesa...
2:Pri zrazke s autom...Bezpecnejsie pre osadku auta ,no vacsie skody na tramke...

Je to diskutabilne...Kazdy pripad ma svoje klady a zapory...
Reakcia na: Ike #60286:
Alebo 5-ku a 14-ku rano...To by bolo nemyslitelne...Myslim ze pred rokmi ked tu neboli take /MHD/dopravne naroky to bolo mozne ale teraz urcite nie...
Reakcia na: K2S #60281:
v Ulead PhotoImpact 6.0
Reakcia na: Beus #60282:
ved jasne... v pohode...
a mas pravdu urcite by bolo krajsie ak by boli vozdidla s rovnakym duchom...

ne jak teraz ze autobusy su zlto-cerveno-modro-zelene

Re #60284 K2S > no neviem si predstavit taku 21ku alebo 39ku v spicke ?
Reakcia na: Ike #60268:
Akože klobúk dole Ike, tie návrhy sa mi dosť páčia ! ?
Reakcia na: LUK #60283:
No ano len my nemame usmerneny na/vystup...A keby sme mali moj nazor je ze by to bolo ovela pomalsie...
Reakcia na: Beus #60279:
ja som zase za zvýraznené (alebo odlíšené) dvere ? dokonca sa to dá doviesť až do takých dôsledkov, že ppri usmernenom nástupe a výstupe (a lá BB) sa zvýraznia iba tie na nástup ?
Reakcia na: Ike #60280:
No, kolko ludi tolko chuti, a o vkuse sa hadat neda 🙂 De gustibus non est disputandum 🙂 Takze neoponujem, len som vyslovil svoj nazor 🙂
Ale myslim si, ze vzdy sa nater da mierne poupravit aby respektoval linie vozidla, nemusi byt 100% jednotny vo vsetkych detailoch, podstatne je dodrzat isteho "ducha" napadu, a to sa aj pri prisposobeni sa konkretnemu vozidlu da 🙂
Reakcia na: Ike #60280:
Mozem sa spytat v com resp. ako si tie natery robil?
Reakcia na: Beus #60279:
ako to je podla mna najvacsia chyba ba naterov, ze ignoruju dvere...

ad. tie linie... v BA su roznorode vozidla a tazko im dat jednotny nater s dodrzanim linii 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.