A v tom článku, v ktorom som to niekedy videl sa "vrchný" vyjadril, že to preto na tieto linky aby si to cestujúci všimli,... Na 96 kvôli špičkovosti nie...
nesuhlasim! asi si zabudol ze na dlhych dieloch zije asi 20 000 ludi a stale sa stavaju nove domy..ako sa maju obyvatelia DD dostat na kramare..patronku ci hlavnu stanicu ked sa nechcu trepat cez mesto v el. č1???..ja som za jej posilnenie
uplne suhlasim..nechapem..a urcite nie som jediny..ako je mozne ze na tak vytazenu L32 jazdia busy v 20 minutovych intervaloch..obzvlast v spicke je dostat sa do nej takmer nemozne..a este ked sa uz aj zmestite..pokial je to plynak tak meskanie je iste..a to aj cez vikendy..plynaky prec z dlhacov! ☠
Zadná náprava je vytáčacia, ale nedokáže vozidlo v zákrutách riadiť, iba veľmi mierne korigovať. (krabí efekt)
Nikdy by som neveril, že dokáže pretláčať strednú dvojmontáž. Najviac to dokazuje porucha jej súosovosti (vzniká cúvaním bez zaradenej spiatočky napr. dole kopcom, kedy nie je zablokovaná v priamom smere a môže dôjsť k jej skríženiu), keď vozidlo ide na rovnom úseku cesty doslova šikmo, zadnou časťou najčastejšie smerom ku obrubníku. SU 15 má trochu horšiu ovládateľnosť v zákrutách, ale nie je to až také zlé, ako sa zdá. Problém môžu robiť vysoké obrúbniky (nemožnosť nadbehnutia) a vodiči osobákov, pretože oni ani vo sne netušia, že prechádzať vedľa 15m vozidla bez kĺbu v ostrej zákrute je takmer nemožné... Takže to chce len trochu praxe a kopec predvídavosti a je to v pohode. Keď v KE zvládne SU 15 aj Kavečanskú ZOO...
Najnovšie informácie o stavbe trolejového vedenia. Dnes sa začala demontácia starých prichytiek na trolejbusové vedenie ktoré tam boli už od začiatku vytvorenia Dlhých Dielov. Dáva ich tam dole firma ELZA z vrchárskym vozidlom. Za ním ide hneď dalšie auto ktoré po odstránení natrie stĺp. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
palec