nesuhlasim! asi si zabudol ze na dlhych dieloch zije asi 20 000 ludi a stale sa stavaju nove domy..ako sa maju obyvatelia DD dostat na kramare..patronku ci hlavnu stanicu ked sa nechcu trepat cez mesto v el. č1???..ja som za jej posilnenie
uplne suhlasim..nechapem..a urcite nie som jediny..ako je mozne ze na tak vytazenu L32 jazdia busy v 20 minutovych intervaloch..obzvlast v spicke je dostat sa do nej takmer nemozne..a este ked sa uz aj zmestite..pokial je to plynak tak meskanie je iste..a to aj cez vikendy..plynaky prec z dlhacov! ☠
Zadná náprava je vytáčacia, ale nedokáže vozidlo v zákrutách riadiť, iba veľmi mierne korigovať. (krabí efekt)
Nikdy by som neveril, že dokáže pretláčať strednú dvojmontáž. Najviac to dokazuje porucha jej súosovosti (vzniká cúvaním bez zaradenej spiatočky napr. dole kopcom, kedy nie je zablokovaná v priamom smere a môže dôjsť k jej skríženiu), keď vozidlo ide na rovnom úseku cesty doslova šikmo, zadnou časťou najčastejšie smerom ku obrubníku. SU 15 má trochu horšiu ovládateľnosť v zákrutách, ale nie je to až také zlé, ako sa zdá. Problém môžu robiť vysoké obrúbniky (nemožnosť nadbehnutia) a vodiči osobákov, pretože oni ani vo sne netušia, že prechádzať vedľa 15m vozidla bez kĺbu v ostrej zákrute je takmer nemožné... Takže to chce len trochu praxe a kopec predvídavosti a je to v pohode. Keď v KE zvládne SU 15 aj Kavečanskú ZOO...
Najnovšie informácie o stavbe trolejového vedenia. Dnes sa začala demontácia starých prichytiek na trolejbusové vedenie ktoré tam boli už od začiatku vytvorenia Dlhých Dielov. Dáva ich tam dole firma ELZA z vrchárskym vozidlom. Za ním ide hneď dalšie auto ktoré po odstránení natrie stĺp. ?
Ty si z Dlhych dielov, vsak ? Ja sa tiez priklanam k nazoru, ze by mali tie "15" strudle jazdit na 32..... Myslim ze by nebol problem s trasou, da sa celkom ok prejst..... Stacili by aj na dopravnu spicku s tym ze vecer a skoro rano by jazdili tam-busy. A davat plynove vrakosy na Dlhace je totalna kravina.... sa cudujem ze ten kopec vobec vyjdu ? ?
hm... v tom to je... v efektivnom vyuzivani... mna by zas celkom zaujimalo, kolko DPB zarobi za jednu celoplosnu reklamu mesacne, a kam tie bubaky investuje... lebo to urcite nie je mizivo malo...
No ved to som tym prispevkom myslel.Klbove vozy su v BA zakladny problem!!!! Myslim,ze prave na ne sa malo pouzit 203 milionov.Patnastmetrove vozy su urcite lacnejsie,ale tie problem klbakov nevyriesia,iba ho odsunu.Ani argument,ze sa pouziju na kapacitne menej vytazene linky asi neobstoji.Ved na tich staci upravit grafikon.U nas sa ale za riesenie problemu klbovych busov povazuje plynofikacia Karos...Nechcem len pindat,chvala bohu,ze do BA konecne aspon nejake nove autobusy pridu,len sa pytam,ci sa tie peniaze nedali vyuzit efektivnejsie.... A co sa tyka vikendoveho nasadenia,myslim,ze tych 22 vozov postaci na viacere linky.Ved vikendova vyprava nieje az taka narocna na pocet vozov...
Prave sedim v 6267 a kukam na kabinu vodica. Je na nej plagat so Solarisom Urbinom 15. Je to uz velmi zle ked je v ekologickom trolejbuse reklamny plagat na autobus a k tomu ho tam zjavne dal vodic...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5510