Richie: Budu reagovat na tvůj včerejší příspěvek, kde jsi povídal, že 1000 mm rozchod se u nás 8 let nepoužívá. Mýlíš se, používá se, a to na trati Liberec-Jablonec nad Nisou a je v běžném provozu! A co se týče městské trati, i tam je na části 1000mm rozchod, ale jen pro potřeby historické tramvaje.
Pôvodne tu bola reč o tom, že načo mesto vyhadzuje peniaze na nepotrebné stavby. Mesto nevyhadzuje peniaze na nepotrebné stavby. To robia investori (ale pre nich nepotrebné nie sú). Mesto im to schvaľuje, ale to je na inú tému.
Zlava je dokopy cca15sk...Kedze pre mladych je to :10sk zlava a pre dospelich 5sk...Cize zre***udu este stratovejsi nez teraz....
Re #58669 T3: Nechod v stopach S499.3056 a nevolaj me (ne)slovanista...A prave o to sa jedna ... Stavieb je vela a neraz na ukor obyvatelov...Vid rozsirenie Auparku...Sice to nestavia mesto napriek verejnemu odporu to mesto nezastavi aj ked ma kompetencie...Alebo cierne stavby :Hviezdoslavovo nam. a Florianske nam....
Nic take ako "standardny rozchod elektrickovych trati" neexistuje. Pouziva sa nanajvys pojem normalny rozchod na zeleznici (tiez anglicky rozchod), a ten je 1435 mm. Pre elektricku to ale nikto nikde nestanovil.
Jasne, ze sa to deklaruje ako nocne spoje a sluzobne su 401 - 408. Ale tou zmenou z 1. 4. 1995, ked sa nocaky 130 - 146 prestahovali z SNP na Hl. ST. boli magistratom oficialne zrusene. Velky hluk a neviem co este, ze staznost obyvatelov ... no neviem, nebudem sa hadat, mohla nejaka byt (kolko ludi ma trvale bydlisko na SNP a v jeho tesnom okoli?), kazdopadne to bola dobra zamienka pre magistrat. Jeden z hlavnych dovodov boli taxikari - ich lobby (dnesne stanoviste na SNPcku v mieste byv. zastavky nocakov.) Aj sa argumentovalo zeleznicami a nejakymi pripojmi na vlak, ale aj podla stareho systemu chodili na hl. st 3 linky (134, 138 a 139), ktore stihali rozjazdy z SNP. TEn odchod 2:15 sa vyškrtol, lebo zamestnanci ho nepotrebuju. Tie zvyšné - 23:45 sa posunul na 23:50 a 1:00 na 1:05 - slúžia na odvoz zamestnancov z roboty domov a tretí (posunutý z 3:30 najprv u liniek rôzne medzi 3:10 a 3:30, neskôr zjednotený na 3:20) slúži zamestanncom na zvoz do roboty.
Preto dnes ani nie je vôľa z magistrátu niečo robiť s touto najúbohejšiou nočou dopravou v celej bývalej ČSR a jej okolí, lebo podľa ich oficiálneho stanoviska to ani nočná doprava nie je. Aj tie posilové spoje do Petržky v noci pred voľným dňom - prečo nie sú priznané v CP?
Prajem pekný zvyšok večera
Ja o tom viem svoje, mam znamych v podniku a aj tych nejakych tych projektantov. Ano, mas pravdu 1435 mm je zbytocnost, ktora sa nikdy nevyuzije. Ked uz raz prestavali, nech je tak.
Re #58660 neslovanista: ? tu v Bratislave nie je ziadna zbytocna stavba, skor by som povedal, ze potrebnych stavieb je tu malo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slovanista21
Re #58669 T3: Nechod v stopach S499.3056 a nevolaj me (ne)slovanista...A prave o to sa jedna ... Stavieb je vela a neraz na ukor obyvatelov...Vid rozsirenie Auparku...Sice to nestavia mesto napriek verejnemu odporu to mesto nezastavi aj ked ma kompetencie...Alebo cierne stavby :Hviezdoslavovo nam. a Florianske nam....