Už som sa bál,že to bolo v tých časoch,keď komunisti všade chceli na***ať samé autohnusy a ničili všetko dobré.Keď to de fakto nahradili briky,taxa to dá ospravedlniť.
PS:Nebola náhodou 1stopová?Ten stĺp tak vyzerá.Alebo to už bola súčasť slučky?
igorko, ale neboj, ja som sa tu naucil dost ale ty nevies viac ako tie ampiky a cenniky a k veci tu pisem docela dost
Re #58392 81-71: najodvaznejsie tvrdenia boli zacat uz tento rok, ale to pochybujem. bol tam aj plan urobit 22 vezu, ale to sa zrevidovalo na 12, ale zrejme to znovu vyzenu hore.
naklady boli v roku 2004 odhadovane na necelych 8 miliard. ako to dopadne je otazne
tam sa toho bude robit viacej, konkretne hlavne kompletna prelozka tocne elektriciek, ktora bude zarezana do zeme (tusim dokonca az 3 podlazia pod zem), bude aj "docasna"tocna. inak elektrickova trat nepojde ako teraz ale pojde priamo rovno. tiez by mala inak smerovat MHDcka a nemala by ist "zospodu" ale zboku od prazskej. pred starou budovou by malo byt take male priestranstvo. a v podzemi by mala byt ta "hala"
v podstate si to predstav tak, ze sa cele predstanicne vybagruje az temer do urovne sancovej. ak si dobre pamatam bolo tam planovane vybagrovat asi okolo pol miliona kubikov zeminy... najspodnejsie bude elektricka, potom garaze a hore uz obchodne centrum, tusim aj kino, aj hotel, a byty etc
No zacat by sa malo na jar 2007 a vystavba by mala trvat do konca roku 2009. Priprava trva uz od konca roku 2004, ide o dost komplikovanu zalezitost vzhladom na obrovsky objem investicii (celkove investicie by mali presiahnut 10 mld SK) a zaroven ide o velmi narocne technické zalezitosti, je potreba spravit prelozky pre MHD, udajne sa bude musiet spravit aj dake obmedzenie na nastupistiach a prilahlom kolajisku (pravdepodobne koli terennym pracam najma v oblasti obratiska elektriciek koli statike aby nedoslo k zosuvu svahu). Tod co mam ja info. ?
to nebude hala, ale prenesene len zopar okienok v podchode na stanicu s jasnym cielom => "donutit" ludi aby sa zdrziavali pri obchodoch, food courtoch a co ja viem co tam este bude ale samozrejme, bude to oproti sucasnemu stavu pre cestujucich nenormalny posun dopredu, ale nebude to na styl ze bude nova hala
skor to obchodne centrum elegantne prepojene na stanicu a v tomto prepojeni bude ta "hala"
ohladne menenie samotnej stanice, tam sa nic nebude menit a tak to bude aj s kolajami na starom nasype. aj ked ako napad by to nebolo zle, len sa s tymto absolutne nepocita.
Re #58389 S499.1023: igorko, zase sa ti rozblikali ampiky ? ty sa fakt radsej nevyjadruj, lebo si uz fest mimo ..
Ano ja som minule siel v nejakej Tetrojke v duplaku a na zadnych dvoch sedadlach bolo doslova smetisko...Som tomu nemohol uverit bola tam doslova KOPA smeti ..
No ta hala bude skutočne nova a bude urcena na odbavovanie, dačo pomože ale v zasade neprichadza k dakej velkej kapacitnej zmene, pretoze staru pristavbu zburaju. Skor sa da hovorit a zvyseni komfortu pre cestujucich, pretoze terazjsia pristavba je nedostojna a neprimerana pre hlavne mesto. Iste v ramci projektu je navrhnute kde co,uvidime akoto dopadne, obchody a hypermarket maju byt ale pod zemou prepojene s podzemnym elektrickovym terminalom. Uvidime, ako bude vyuzita povodna hlavova stanica, teda nie budova v ktorej je muzeum, ale kolajisko, ktore okrem muzea do dnesnej doby pouzivaju aj zeleznice na posun, podla polohy novej haly to vyzera dost zaujimavo, ktovie ci sa to kolajisko nezacne znovu pouzivat, Bratislava by mohla mat defakto cast stanice ako "hlavovú", nesporne zaujimava vec aku mozme vidiet napriklad v Budapesti, v Prahe, Viedni a pod.
Inak taka otazka do plena: neviete ako suvisi vyluka L210 s pracami na Miletičovej a Košickej?Minule som potreboval L210 a naraz tak o tom rozmyslam, co to je za blbost, ved L210 vobec nechodi cez tie miesta kde je vyluka...
to nie je vystavba novej odbavovacej haly, ale to je len vystavba dalsieho business centra na dobrom fleku samotnu stanicu to v principe nezmeni
aj ked vsetko je lepsie ako terajsi prilepok
Re #58354 Emo: dalsie take provizorium sa ide robit na elektricke tiez aspon na 50 rokov :))
mas fakt pravdy, typicka bratislava
Re #58349 Martin Fundárek: mrkni to video co som sem hodil, je tam aj zaber na situacny plan a ako to bude vyzerat s napojenim na vsetky smery
Re #58371 Papyr: aj kvoli mostu, zopar statikov nadhodilo, ze jeden z dovodov preco sa strepal v TN mur bol aj most, resp nejake mikrovibracie (samozrejme hned po tom ze cely VUC aj mesto na mur kaslali ). co je fakt, ze v TN je pocut vsade ked ide nieco po moste ...
inak stanica samotna sa bude len rekonstruovat a par zmien bude. ide skor o novy most a o tu jednu prudku zatacku.
Re #58377 S499.1023: igorko, a co zavidis, ze som studoval vo viedni ? a nezozral som vsetku mudrost sveta, len ty tu kecas o TN a PB a nemas absolutne paru ze o com hovorim, chod si tam pokukat ako ti blikaju ampiky a kuknut ceniky nez nieco vypotis
Napríklad včera som v nejakom 40xx na linke 88 zjedol Tatranku, a tým, že som natrúsil omrvinky, som dokonca podľa môjho názoru zlepšil úroveň čistoty vozidla.
Možno tam budú zastavovať len niektoré vlaky. Potom by mala zmysel aj 140ka, aj záujem mesta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71
Inak taka otazka do plena: neviete ako suvisi vyluka L210 s pracami na Miletičovej a Košickej?Minule som potreboval L210 a naraz tak o tom rozmyslam, co to je za blbost, ved L210 vobec nechodi cez tie miesta kde je vyluka...