Reakcia na: slovanista21 #58166:
to na streche sa zrejme bude vyuzivat na reklamu inak mne sa tieto nove troliky pacia
Re #58180 SZKV: petrzalka sice nie je vytazena ako hlavna stanica, ale je na tom docela dobre je to sice narazovo, ale chodia na nu a z nej docela plne vlaky. preco myslis, ze tam chodia aj dvojposchodove wiesle a uzivia sa ?
umiestnenie stanice tak ako je je hlavne z dovodu, ze hlavne kolaje itrate 132 du vyslovene priamo a myseli by sa zbytocne prekladat. takto vystavba budovy bola jednak na pozemkoch ZSR (na druhej strane by ZSR musela kupovat pozemky), a jednak to absolutne minimalisticky ovplyvnovalo prevadzku trate 132. a ako uz bolo spominane, podchod tam je ...
dalsia vec bolo smerovanie autobusov, ale to sa da riesit
navyse po dostavani filialky a zdvojkolajeni useku kitsee - parndorf - bruck an der leitha sa potencial tratr 132 rapidne zvysi a tam sa aj pocita s napojenim na letisko ale cez UNS ...
Re #58193 Mike: plan na vyuzivanie tychto trati aj realne bol aj zhruba so zastavkami ktorymi si vymenoval, ale mesto z toho cuklo! dokonca ZSR postavili zopar zastavok, poopravovali trate. pisal sa rok asi 2001 ...
Re #58196 tomas1: ja to uz dlho tvrdim, ze tato diskusia je v 21. storoci archaicka a absolutne nevyhovujuca. proste na styl my first guestbook ... hold, len to bolo moderne tak 10 rokov dozadu sa cudujem, ze tu nie je diskusia z kronika.sk (ak to este vobec existuje )
81-71
Re #58204 kri:
"Ja som cakala rano na zastavke 25 minut v priebehu ktorych prisli dve 95" Obhajcovia zhorsovania intervalov vam napisu,ze to je uplne v poriadku. Ja sa ale pytam, je vobec mozne postihovat takto udajne nosnu linku, ktora ma mat 3-minutový interval???Opat zhorsenie propagovaneho intervalu, uz som len zvedavy,kto to takto vyratal...