PePa #58059: "Hneď ráno tragická infoška, najkrajší Ikarus 280 #1923 mal nehodu (...)"
- Kokos, už by sa tie Ik280 mali fakt vyhodiť, lebo za chvíľu začnú byť "mestotvorné", bude sa k nim viazať taký ten "routemasterovský" sentiment a už sa ich nezbavíme... Toľko slź kvoli hrdzavej plechovici.
__________________
K tej zmene rozchodu:
Tá zmena na 1435 by mala opodstatnenie vtedy keby bola nejaká koncepcia prepojenia na regionálnu železnicu, čo nie je, takže prestante snívať...
A ten argument ohľadne väčšieho výberu výrobcov na 1435 - to je blbosť...
- Kokos, už by sa tie Ik280 mali fakt vyhodiť, lebo za chvíľu začnú byť "mestotvorné", bude sa k nim viazať taký ten "routemasterovský" sentiment a už sa ich nezbavíme... Toľko slź kvoli hrdzavej plechovici.
__________________
K tej zmene rozchodu:
Tá zmena na 1435 by mala opodstatnenie vtedy keby bola nejaká koncepcia prepojenia na regionálnu železnicu, čo nie je, takže prestante snívať...
A ten argument ohľadne väčšieho výberu výrobcov na 1435 - to je blbosť...
Mike
Aj ta prašivá ŽST nové Mesto by sa dala zaratívniť a obsluha MHD zlepšiť. Čo je ale na tratiach 131 a 132 zaujímavé, že aj ony majú veľký potenciál pre S - Bahn. S trochou zveličenia poviem, by tam šli vybudovať celkom účelné a využívané zastávky Ostredky, Trnávka, alt. Cintorín Ružinov (to je sporné). Aj ta obsluha Prievozu a Priľahlej Pošne by za dala zabezpečiť z tej všivavej ÚNS, keby to tak niekto poňal.
A k samotnej Petržalke: je pozoruhodné, ako hlavne v nedeľu poobede, ale nielen vtedy, prúdia húfy - davy vä z príchodzích vlakov na Hl. St. do L93 (po starom aj L81) a idú do Petržalky.
Opačne to funguje tiež: z Petržky hlavne piatok poobede a sobotu doobede celkom dosť vä ide s L93 na Hl. St. Takže tých vlakov ani zďaleka nie je v Petržalke toľko, koľko by mohlo byť.
A možno to bude dosť pritiahnuté za vlasy, ale čo tkto poslať po vzore Tribeča (myslím) niktoré ďalšie rýchliky zo 120 a 130 do Petržalky. Následne študentská linka 131 by išla zo ŽST Petržalka cez most Lafanconi. ?