Noo skoda ? mi nenapadlo ze s tym bude az tolko problemov.. ja som to videl len z pohladu cestujuceho.. ..na chudakov vodicov som uplne zabudol.. ? noo a pri vojenskej nemocnci maju vodici k dispozicii nieco viac ako na NOU ? Noo a kedze ta linka 211 nevznikla len tak nezistne z lasky k trolejom nevis aky bude jej osud po skonceni obchadzok na mileticke? Ci ju nechaju abo zrusia.. a preco vlastne ma chodit len na vikendy? Ak je to kvoli vodicom spravene tak oni cez tyzden na zachod nechodia?
The first two trams come to Budapest in March. These two prototypes will be doing the 'test-runs' without passengers (6000 kms each).
Providing the tests go as planned, they will start to operate on lines 4 and 6 (obviously the two lines with the biggest traffic).
This December, there will be 20 pieces, and all 40 will be in service by May 2007.
Technical details (only a few):
length: 54 m 6 moduls, without steps, 8 doors each side
width: 2,4 m
level of floor: 32 cm
capacity: 64/350
speed: they can do 70 km/h but will only be allowed for 50...... ? although they coudn't do much more on the boulevard anyway
What else....
I think these are the most important characteristics. I won't go into 'electricity', I'm not good at things like that ?
Ákos Varga is not my relative ? and I only know his page, but not he himself.
The best catalogue..... yes, probably Bálint's. It has the biggest database, that's for sure.
To s tou okružnou linkou nie je dobrý nápad:
1. Treba prebudovať obrátku na Búdkovej (je celá stavebne robená (vedenie + tvar komunikácie pod ním, pre smer CMO))
2. V úseku Koliba - Búdková to považujem kapactine za zbytočný luxus.
Namiesto 209, by som dal na Kolibu radšej 211, Vojenská nemocnica - Klenová - Koliba.
Pri Suchom mlyne ti zrejme zostane pre 516, predsa jednak vrbusti zrejme nespravia odbočenie Mlynská dolina - Lamačská, dvojak Patrónku zabezpečujú nočákové autobusy, no zastávku Záhorácka iba 516.
To by bolo idealne. Lenze momentalne premava linka 211 najma pragmaticky ako prejazd z L209 aby mohli vodiči čepať prac. prestávku v soc. zariadení DPB. Na Jelačičovej žiadna taká možnosť nie je (snáď bude miestnosť pre vodičov v zrekonšruovaných kúpeloch centrál ? ? ), a na NOÚ je vodičom k dispozícií iba WC a umývadlo na vrátnici pri vjazde do objektu. Problém s plynulými prejazdami cez Voj. Nemocnicu by mohol byť potenciálne aj kvoli linke 212, nakoľko pri nej sú 30 min. prestávky zabezpečené vzájomným predbiehaním vozov vrámci dvoch stôp obratiska; a vodiči by zase mohutne nadávali, že počas svojej prestávky musia skladať a nakladať zberače (aby uvoľnili stopu pre 211). Ten istý problém je, aj aj od nedele čiastočne bude na L206 na AS Ml. Nivy.
Plynulý prejazd 212 cez Voj. Nemoc okrem vzniknutej dlhšej trasy (čo by ale nemusel byť veľký problém) nie je možný opäť zrejme najmä kvoli absencií sociálneho zariadenia na, alebo v blízkosti obratiska zimný štadión.
To zavedenie linky 211 sa mi celkom paci - bo mi prislo trochu nelogicke ked vpodstate pod trolejmi chodil abus.. Noo a kym sa o 100 rokov postava trolej aj opacnym smerom cez Patronku mi napadlo ci by nebolo realne keby bola Vojenska nemocnica len priebezna konecna (ako trhovisko pre 66 pripadne safko pre 12..) proste by to hned slo dalej a ludia by mohli relativne bez problemov a bezkolizne (az na tu cestu hore dole poschodoch.. ? ) prestupovat.. len neviem ci to je mozne.. ??? Inu mi to napadlo aj s 212 len tam je dlhsia trasa a asi by to uz bolo dost nepravidelne.. Neviem som len laik a rad si vypocujem nejaku odbornejsiu odpoved ☺
Ad t211: Ak doteraz chodili na 49 midibusy (chodili, či nie?) pri 30 minútovom intervale, bude využívaný 12-metrový trolejbus pri polovičnom 15-minútovom intervale a ešte k tomu v jednom smere neobslúži Patrónku?
Pri suchom mlyne snad iba ako manipulacna stopa ostane;
A kedze sa ma v dohladnej dobe predlzit Vlarska na Kolibu, a intenzivne sa tam planuje aj t-bus, tak osobne by som tam dal 209.
Ale keby predsalen musela chodit k NOÚ;
tak po Vlarskej 203+213 - ako okruzne linky protismerne: Búdkova -> Hodžovo Nám -> Karpatská -> Koliba -> Vlárska -> Limbová -> Valašská -> Búdkova.
To si vážne nevedel? Od poslednej globálnej reorganizácie liniek trolejbusov 23.12.1999 je číslo 211 ZÁMERNE vyhradené pre trolejbusovú linku, ktorá bude vedená v trase dnešnej autobusovej 49. O správnosti takéhoto rozhodnutia nech si utvorí názor každý sám. Fakt je aj to, že aj L212 prežila tento "veľký tresk trolejbusov" bez zmeny trasy a označenia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike
Plynulý prejazd 212 cez Voj. Nemoc okrem vzniknutej dlhšej trasy (čo by ale nemusel byť veľký problém) nie je možný opäť zrejme najmä kvoli absencií sociálneho zariadenia na, alebo v blízkosti obratiska zimný štadión.