Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
BTW,neviete co je s KE diskusnym forom?To zase nevedeli daky ludia slusne spravat?Dako casto to byva blokovane.
Reakcia na: Mike #57955:
Nie,ale je dost malo lokalit,ktore su priamo spojene s Kramarmi samozrejme okrem vyvolenych z DD.
Reakcia na: Andy #57956:
Ale ved ked sa clovek kukne na CP L49 tak mu z toho pride zle. To je taký košický spoj. Defakto nevyuzitelny. A ked sa zrusi,o moc velku prepravnu kapacitu Kramare nepridu. A k NOU chodi aj L22. A je uplne jedno,kde na L49 clovek nastupi,ci na Patronke alebo na Kramaroch. Samozrejme,ze je to urcite oslabenie prepravy k NOU,ale ved k NOU chodia dalsie spoje. L22 z Patronky, popripade aj z Kramarov,pri pomyslenom prestupe z L212 mame dalsie prestupy na Magurskej, a to hne bud na dalsiu trolejbusovu linku L209 alebo autobusovu L44 na zastavke Siemens. Z L212 je mozne prestupit na 3 linky,ktore idu k NOU a jedna z nich ide z Patronky dokonca aj priamo. A este jedna vec,kolko ludi vyuzivalo L212 priamo z Vojenskej a kolko by ich vyuzivalo pri tomto modely?Neporovnatelne viac ludi. Ale komu by strasne chybala L49 napriek velmi dobrym pomerom s prepravou k NOU a na Kramare,mozno by stalo za to spravit z L49 trolejbusovu linku, na ktoru by postacovalo nasadit tu 21Tr-ku s dakym debilnym intervalom ako mala L49. Podstatne je to,ze aj ovzdusie by sa zlepsilo.
Reakcia na: Andy #57956:
Resp. aby bol chaos, vždy odjakživa sa necháva voľné miesto pre 211, neviem však prečo. To, že sa teraz využije je náhoda...
Reakcia na: 81-71 #57953:
Tak ušetríš aspoň na víkende. Môžeš zrušiť 49/211 a dať tadiaľ 212. A čo sa týka 22, tak tá vznikla až nedávno, vždy bol plán zrušiť 49 a dať 212 cez Patrónku.
Reakcia na: 81-71 #57953:
A co keby sa fakt ta 22 zrusila/skratila, ked tam bude chodit 212?

"zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi" To akože kto cestuje z Patrónky (býva na Patrónke) na Kramáre? To ľudia cetujú z Lamača, ZB, Dúbravky a DNV cez Patrónku na prestup na Kramáre. A teda by na ten prestup slúžila 212, 22 by som zrušil.

Tie ušetrené vozokm - to je taká fráza, čo sa šade automaticky píše ?
Ja mam otazky: 1.)Mysli to dpb vazne s tou elektrickou do DNV vazne
2.)Kedy to bude
❓ ❓
Reakcia na: KLF #57949:

1.O akej autobusovej linke hovoris? L22?Tu nemozu zrusit,lebo ju neplati priamo mesto ale mestské casti (tusim Dubravka,Lamac) a spaja NOU a naviac je NP. Trolejbusy na to nemas (NP budu mat len vyvoleny na DD a jednou 21Tr-kou tu linku samozrejme nepokryjes). A uz by bol totalny nezmysel,aby ivalidi chodili na Kramare na 2-3 nasobny prestup. L22 bola na uplne daco ine spravena. Takze naozaj neviem o akej busovej linke pises. ?

2.Osobne si myslim,ze skor,ako bude dokonceny usek dialnice Lamačská cesta-Staré grunty vratane tunela, ten projekt sa nespravi a po sprevadzkovani dialnice v tejto lokalite nastane vyrazny dopravny utlm na Patronke, udajne az o 60%,takze dake kluckovanie medzi masou aut a kamionov by nemalo uz v tej dobe byt. Inak,aj keby,ked to mozu busy,preco nie t-busy?

Ale tie vozo km tiez nechapem. Ved logicky je to obkluka cez Patronku, tak ake usetrene vozo km ??? Vyhoda zatrolejovania je len v tom,ze nastane lespie vyuzitie L212 a zlepsi sa spojenie Patronky s Kramarmi. ☺
Reakcia na: KLF #57950:
Presne to som chcel odpovedať 😃
Reakcia na: KLF #57949:
Odpoviem si sam:

1.) Zrusi sa jedna autobusova linka.
2.) Tak ako teraz autobusy.

Odpovedal som si spravne ?
Mam 2 otazky k navrhovanej trolejbusovej trate cez Patronku na Kramare.

1.) Kde sa tam usetria vozokilometre ?
2.) Ako si predstavuju odbocenie trolejbusu z tej zastavky cez 3 jazdne pruhy, plne rutiacich sa aut do laveho pruhu na odbocenie na Kramare ?
Reakcia na: tr3mp #57943:

A čo hovoril?
❓
Reakcia na: Technopol #57940:
Povedal by som, ze nie. (Okrem tej, co ide po Vazovovu ako 94 a dalej ako 59 ? )

Re #57941 Mego: Pre L44 smer Na Revíne

Re #57945 milannco: Jasné, že dnes už delenie na expresné a obslužné linky neplatí, resp. všetky by mali byť považované za obslužné, môžu vynechať nejaké zastávky.
U tej normálnej 68 to bude pozostatok zo starej 68 (trasa platná do 4.9.2005), kedy bola akoby expresná - vynechávala zastávky Starohájska, Romanova a Švabinského. ?
Reakcia na: milannco #57945:
Tá linka expresne spája Ružinov a Petržalku. Keby nebola expresná, už by asi chodila cez zastávku Miletičova a Trenčianska okolo Business Centier.
Reakcia na: tr3mp #57944:
no hej, pri výlukovej trase to chápem, ale je tak označená aj na terajšej po Bajkalskú, kde ale vynechá iba zastávku Drieňová a preto by som ju už nepovažoval za expresnú. A Ekonomickú univerzitu vynecháva len z technických príčin, krátkej nástupnej plochy.
Reakcia na: milannco #57942:
68 nestojí napr. na Kulíškovej, Kvačalovej, pri Ekonomickej univerzite 🙂

Ďurkovský už dohovoril ...
Prave teraz na TA3 hovorí Ďurkovský o električkách
K presunutiu nástupišťa linky no. 88 na AS Mlynské nivy - podľa môjho názoru to nebolo vôbec nutné, je to predsa len pár metrov a situácia pre cestujúcich sa v niektorých prípadoch (okrem toho, že to bude zo začiatku ľudí pliesť) skomplikuje a zneprehľadní. Napríklad počas pracovných dní odchádzajú spoje liniek 21 a 88 súbežne zo svojich nástupíšť o 13:48. Tento spoj (striedavo zo spojom 13:37) linky 88 využívam aj ja. Každý voz vezme cestujúcich a odchádza do Petržalky resp. do DNV. Teraz však prídu obidva na jedno nástupište, pričom na ňom bude stáť 2x viac ľudí, ktorí sa budú predierať cez dav k svojmu autobusu. Zbytočné...

Ešte jedna vec - dnes som si pri prezeraní nových CP všimol, že linka 68 je označená za expresnú linku. Kde teda naberá na svojej expresnosti? Nezdá sa mi o moc expresnejšia ako napr. linka 88, ktorá takto označená nie je. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.