Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Red-Hawko #56666:
na normalnu prevenciu by ich bolo treba aspon 4x tolko a na to aby odnaucili vsetkych tych ciernych ze sa to naozaj neoplati by ich bolo treba na uvod (tak aspon rok) minimalne 10x tolko...
Reakcia na: petert #56665:
Ak si dobre pamatam tak v Ba je 25 alebo 28 revizorov
Reakcia na: Andy #56663:
A to neraz vidím, ako kadejaký ľahkovážny si cviknú, jednoducho tesne pred zastávkou, a ešte šomru kým sa pretláčia ako spomalené kapre k stikaču. Podľa mňa je tých revizorkov v Ba primálo, aby stihli tu kadeľač vyobšívať. Veď si len tak zoberte trasu 205 a 204 v Trnávke. Je tam viac ako 200 ubytovaných nech. robošov ? odvšadekadial. A ani jeden si prosím! ani jeden za celučký rok predomnou si necvikne lístok, či to je ráno , alebo po šichte.! A tak to funguje prosím vážený aj u večšiny obyvateľov tejto časti.(známi chvalenkári)? Ale vlastne trúbiť do sveta o čiernych dierach na Slovenskú netreba. Ako je známe len sa furt do všetkeho vŕŕta, ale nič v DP normálne nerieši !
Reakcia na: Andy #56663:
No neviem, neviem...
Reakcia na: Emo #56662:
Ale čo by nestihli.. Revízor vidí, či si nestihol kvôli tomu, že tam boli ľudia, alebo kvôli tomu, že si chcel ušetriť minútu.. 🙂
Reakcia na: Red-Hawko #56661:
Niekedy ale nastáva ten problém, že pri strojčeku sa nahromadí príliš veľa ľudí a nie všteci si za tých 15sec./40m stihnú označiť lístok. Možno preto sa "tvojtatko" sťažoval.
Reakcia na: Emo #56651:
Uhmm, dik za vysvetlenie.

Re #56658 Peon: Asi si tam este nebol v lete, vtedy tam je tolko ludi ze rychlesie to prejdes peso
Aká je predpokladaná životnosť doterajšieho , aj keď už okliešteného obratiska L50 pri Auparku . kedy príde k nejakej zmene a k akej ?
Reakcia na: Peon #56658:
No ale tak kto by tam teraz chodil.. Pozri sa koľko ľudí tam bude v lete, potom hodnoť... 😃
Dnes poobede (sobota) som išiel lanovkou z Kamzíka na Železnú studničku. Zarazilo ma, že bola veľmi málo využitá, premávala, veď zamestnanci obsluhy tam museli byť aj tak. Ak to takto pôjdu ďalej, tipujem, že neskôr sa zastaví a znova schátra. ?
Reakcia na: AAA #56656:
takže tá 78 zostane asi aj tak.
Reakcia na: tomas1 #56652:
Zrušenie zastávky Rajská považujem za blbosť, z už spomenutého dôvodu, spojenie AS MN a iných lokalít na JV mesta (1 prestup na AS MN) s Kamenným nám. a okolím.
A za logickejšie považujem na Šafko presmerovať 205, z dôvodu už spomínanej L 78. ono totiž L 78 má aj inú funkciu ako spoj Vrakuňa-CMO.
Reakcia na: si #56654:
Upozorňujem, že od začiatku hovorím o situácii PO postavení "pepky".
No väčší výber spojov... No vtejto situácii asi treba v prvom rade takto rozmýšľať, ale snáď sa zrealizuje tá redukcia liniek.
Reakcia na: tomas1 #56652:
takze mi chces tvrdit ze sa mi oplati skor prestupovat na elektricky na safku ako na kamennom nam. ? mam taky blby dojem ze co sa tyka smeru do KV alebo dubravky tak ten vyber je na Jesenskeho omnoho pestrejsi ako na safku (3 spoje oproti jednemu), v smere na trnavske myto mam pri tescu o 2 spoje viacej (4 a 6), v smere na racko o spoj viacej (7) a do uzla kamenne namestie to mam z rajskej urcite blizsie...
takze minimalne v aktualnej situacii s tebou nesuhlasim...
Reakcia na: d3k0 #56648:
No možno že by sa dalo vyhlásiť tender na tbusy a potom abusy doobjednať od toho istého výrobcu bez tendra - na základe toho, že ide o doobjednávku podobných vozov.
Železnice to tak nejako robili, oni objednali tatranské električky a potom bez tendra kúpili ešte motoráky na základe toho, že ide o doobjednávku "podobných" výrobkov. Až na iný rozchod, iný pohon,... Len už neviem, či im to prešlo. ?
K tým t-busom na šafku

No myslel som, že by to bol vhodný prestupný terminál z dvoch električkových radiál na pseudonosnú L202. Rajská ako prestupný uzol je premňa nepriateľná. Rajská je plná ľudí hlavne preto, že sa používa ako prestupný terminál z eliny od KV.

#56637 AAA: "(...) A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta."
- čiže menejcenný autobus L78 bude pri prestupe z dvoch radiál "nosnejší" ako L202. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, budú ľudia ďalej používať Rajskú ako prestupný terminál lebo, tam majú hustejšie intervaly - lenže to nemá logiku. L78 by sa pochopiteľne zrušila.

Na dvestodvojku z Obchodnej (Poštovej) električkou z prestupom na Šafku (po vytlačení IGK z centra by to bola prijateľná kombinácia), alebo na Kolárovo nám na 208. Alebo na Špitálsku. A zast. Cintorínska by mohla byť obojsmerná.
Reakcia na: Red-Hawko #56646:
Keď je vo vozidle revízor, tak po 15 sekundách (alebo po prejdení 40m) ako napísal Bmko, sa označovače zablokujú. To,či je označovač zablokovaný alebo nie, zistíš tak, že na displeji svietia také dve červené svetlá. Je to kvôli vychytralcom, ktorí si označujú lístok až v poslednej chvíli keď uvidia revízora. Prebieha to asi tak, že revízor keď nastupuje, tak sa ohlási vodičovi, ten stlačí na palubáku také tlačítko že "REVÍZOR" a tak vlastne zabezpečí aby sa potom tie označovače zablokovali.
Reakcia na: galiyosha #56649:
Tak to veru neviem... Mali by sme si prestudovat zakony 🙂
Reakcia na: d3k0 #56648:
A je proti predpisom aj prideľovanie hodnotiacich bodov za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom?
Reakcia na: AAA #56627:
Problem je len ten, ze v novom tendri nemozes davat ako podmienku kompatibilitu s existujucimi vozidlami... Ktovie ale, ci sa nedal vymysliet spolocny tender na abusy a tbusy s pomocnym motorom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.