Reakcia na: d3k0 #56648:
No možno že by sa dalo vyhlásiť tender na tbusy a potom abusy doobjednať od toho istého výrobcu bez tendra - na základe toho, že ide o doobjednávku podobných vozov.Železnice to tak nejako robili, oni objednali tatranské električky a potom bez tendra kúpili ešte motoráky na základe toho, že ide o doobjednávku "podobných" výrobkov. Až na iný rozchod, iný pohon,... Len už neviem, či im to prešlo. ?
tomas1
No myslel som, že by to bol vhodný prestupný terminál z dvoch električkových radiál na pseudonosnú L202. Rajská ako prestupný uzol je premňa nepriateľná. Rajská je plná ľudí hlavne preto, že sa používa ako prestupný terminál z eliny od KV.
#56637 AAA: "(...) A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta."
- čiže menejcenný autobus L78 bude pri prestupe z dvoch radiál "nosnejší" ako L202. Alebo, čo je pravdepodobnejšie, budú ľudia ďalej používať Rajskú ako prestupný terminál lebo, tam majú hustejšie intervaly - lenže to nemá logiku. L78 by sa pochopiteľne zrušila.
Na dvestodvojku z Obchodnej (Poštovej) električkou z prestupom na Šafku (po vytlačení IGK z centra by to bola prijateľná kombinácia), alebo na Kolárovo nám na 208. Alebo na Špitálsku. A zast. Cintorínska by mohla byť obojsmerná.