Problem je len ten, ze v novom tendri nemozes davat ako podmienku kompatibilitu s existujucimi vozidlami... Ktovie ale, ci sa nedal vymysliet spolocny tender na abusy a tbusy s pomocnym motorom.
Len skoda, ze prezentovali prave ludi z DEBIL'S, ktorych diela su dost ubohe oproti dielam inych. Ved oni v podstate uz x rokov robia to iste len v inych farbach na rozdiel od tych, ktori robia umenie. Nuz ale celkovo sa mi zda, ze graffiti scena na Slovensku dost upada. Pre MHD je to zrejme nastastie
Re #56613 BMko: Co sa blokuje, kedy, kde sa blokuje? ? Neviem o tom nic, vysvetli pls.
Re #56632 tomas1: To tvoje btw o predlzeni trolejbusu, neviem ako si to myslel ale nebolo by odveci keby 202/205 prechadzali z rajskej nejako na safko a odtial naspat cez Dostojevskeho rad naspat na ASMN alebo cez rajsku na ASMN
Aha, tak dík. Neviem,potom nerozumiem tomu príspevku. Ani Vozovna Krasnany nieje pomenovana viacerimy nazvami napr ako Vozovna Nový záhon alebo Vozovna Rača a tiež ma viacej vchodov. ?
Žiaden, je to ten istý areál... Iba sú tam v rámci podniku 4 prevádzky... Vozovňa Trnávka - trolejbusy a I. kolóna a Jurajov dvor - električky a II. kolóna...
presne si to vystihol...
Neviem či je to dobré kúpiť do Ba 15m busy... Do Ba, si myslím, sa v žiadnom prípade nehodia... Chcel som písať, že si neviem predstaviť, ako budú kľučkovať cez Mlynsku dolinu a Patrónku, /ľutujem vodičov/ ale čochvíľa sa otvorí tunel a tým ten problém odpadne... Ale aj tak, prečo radšej nekúpiť 18 a 12 metrové busy?... Pretože, aj keď ich nasadia na linky smerujúce von z mesta, tak aj tam budú mať problém s manévrovaním, pr. také Čuňovo... Áno viem, že tam bol "Ke" Solaris, on to prešiel a zmákol to... Áno raz, ale čo zima, rozne iné veci... Stačí zle zaparkované auto... Chudák vodiči, to sa im páčiť nebude...
Dnes som išiel minibusom 1901 na L44. Mal pekne navoňaný interiér (vôňa ako z takých stromčekov čo sa dáva do áut). ☺
Dnes som si za tmy všimol, že pri Hornbachu v smere na zastávku "Súhvezdná" je pred nechráneným peším železničným "priecestím" plot (neviem, či je v ňom aj diera). Neviete, kedy ho postavili a kto ho dal postaviť
Možno po uzavretí Námestia SNP a Štúrovej pre IAD a zaslepení Špitálskej by bolo dobré Rajskú skutočne zrušiť s tým, že t-202 a t-205 by mali priebežnú konečnú ASMN - Lazaretská (nová zástavka zriadená na križovatke Dunajskej a Lazaretskej; napríklad) - Kamenné námestie - Mariánska - Špitálska - Cintorínska - Ul. 29. augusta - ASMN.
no ja ked som este bol na vyske, tak som pravidelne slapal z rajskej na namestie slobody a nazad (v sucasnosti robim na nam. SNP a tiez tam chodim pesibusom z rajskej); myslis si ze dochadzkova vzdialenost z namestia slobody (pripadne aj z obchodnej) na safarikovo nam. je este rozumna ?
PS: prestupy... na elektricku mi je napriklad rozumnejsie prestupovat na kamennom nam., preflaka sa tadial omnoho vacsie mnozstvo liniek ako na safarikovom nam.
Prosim,aky rozdiel je medzi vozovnou Trnávka a Vozovnou Jurajov Dvor? To nieje jeden a ten isty areal? Moc sa v tej lokalite nevyznam, Bratislava je dost velka....a nemam to tam tak dokonale prechodene, Dakujem ? ? ?
Ako už galiyosha spomenul tá zastávka je plná a to nielen v špičke a preto, by som na Šafárikovo nám.,keďže osobne som podporovateľ t-busov, dal ja osobne L 205 a L 210. A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta.
ja sam na tej zastavke stavam skoro kazdy pracovny den poobede, a poviem ti, ze na Safko by som to mal blizsie. A myslim ze vacsina ludi tam ide z prace z celeho mesta, a polovica by sa presunu na safko potesila, polovici to vyhovuje viac ako to je...
No z ASMN je to do Teska aj na pešibus, ale keď MHD, tak alebo prestupom na Šafku alebo, ak by neboli zastávky eliny v CMO tak debilne rozmiestnené, tak aj prestupom tbus - elina na Špitálskej.
Keby sme použili také posudzovanie dostupnosti najbližšej zastávky ako pri novom petržalskom linkovaní, tak je Rajská zbytočná.
Sa mi to po**alo... Ešte raz.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)
Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?
"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)
"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.
"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?
"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.
DPB nie je normálna firma, DPB nemá dlhodobý plán. DPB len vie, že ešte nemá 15m busy, zatiaľ čo majú ich niektoré iné dopravné podniky v okolí a my predsa nie sme horší a takisto máme právo sa hrať s rovnakými hračkami, tak si ich kúpime tiež. Čo na tom, že sú nám nahovno. Nasadíme ich predsa na linky, kde nepostačujú sólo vozidlá a kĺbové by tam boli zbytočné. Čo na tom, že také linky nemáme. Prinajhoršom nejaké vyrobíme. Však ľudia, čo cestujú linkami obsluhovanými kĺbovými autobusmi, si už aj tak zvykli, že pre ich nedostatok sem-tam nejaký ten autobus nepríde alebo je nahradený krátkym. Určite našu túžbu pohrať sa s novým vozidlom namiesto riešenia skutočných problémov prijmú s maximálnym porozumením...
Mohol by to byť dobrý nápad. Trasu by som nechal ako linku 93 po Panónskej, a tým by vznikli nové prepojenia od Hodžovho námestia. No v Petržke by som ju zakončil buď na Holičškej alebo potiahol k Technopolu, kde sa počíta s novým obratiskom. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
Ja viem, snívajte s nami...