"Máme kladný posudok od ministerstva životného prostredia, vo februári začneme vyberať dodávateľa a v lete by sme mali spustiť prevádzku šiestich duobusov v dopravnej špičke," povedal námestník primátora pre dopravu Karol Kolada." "Podľa toho, či sa nájdu ďalšie peniaze, by mesto chcelo nasadiť duobusy aj počas celého dňa" ?
Maly Skot prichadza domov a chvali sa otcovi:
- Dnes som bezal zo skoly domov za autobusom, usetril som jednu penny!
Otec mu da facku a hovori:
- Keby si bezal za taxikom, usetril by si ovela viac!
jo, ak si sa na metro bol pozriet do Prahy alebo Viedne tak urcite. Stoji v kazdej stanici, to mas pravdu.
Vzdy zalezi na vzdialenosti, ktoru chces prejst. V pripade hlupej cesty do mesta sa ten vlak, pokial nebudes byvat nad stanicou neoplati pouzit. Taky petrzalcan cestujuci do noveho centra v okoli ZST Nove Mesto (velmi dobre vieme co tam o par rockov bude) by kludne mohol sadnut na vlak (je tam za 10 minut) + nejaka cesta na stanicu ? To elektrickou cez mesto a vajnorsku za ten cas neurobi.
Co tak DNV - Biskupice ?
Hovorim o vlaku ako o moznosti prepravy na dlhsie vzdialenosti a preprave do stanic Nove Mesto (ktora bude pre BA prepravu jedna z klucovych), pripadne filialka a dalsie, ktore sa postavia najma pre dlhsie vzdialenosti, kedy to bude vlakom rychlejsie ak0o MHD.
Takze, takze, takze, trochu intelektu do toho. Nikto, ale nikto Ti nehovori, ze budes nuteny za sprievodu ozbrojenych zloziek pouzivat vlak z miesta tvojho trvaleho alebo prechodneho bydliska ked sa tam MHD dostanes rychlejsie. Hawgh.
btw,akoda, ze nieje elektrickove obratisku napriklad v Ruzovej Doline,stacila by aj jednoducha slucka jednokolajova alebo tak alebo ak by nebolo dost miesta, jednoducha kolecko cez okolite ulice a skoda, ze neni prepojka ZST-Nove Mesto-Ruzinovska cez Tomasikovu...takto by mohli kludne vyradit zatial havarijny zvrsok pri Zahradnickej mimo provoz a bolo by. Tocili by sa v Ruzovej Doline a do vozovne Jurajov Dvor by chodili cez spominanu spojku po Tomašikovej ?
Ale mne sa zda, že to nieje presne tak. Ved trate sa v podstate opravuju takmer vkuse. Akurat teraz koli pocasiu nie. Na jesen cast ochodnej, predtym Radlinskeho ul. na 2 alebo 3 etapy, predtym sa robili useky ako su Krcace a KV, Vajnorska, Mostova-Jesenskeho, Nabrezie v casti SNG-Novy Most, Krizna atd. dalej. Podla mojich info sa usek Mileticova nerobi len preto, ze teraz maju rozrobenu obchodnu a este aj koli tomu, ze sa na Mileticovej rata s kompletnou reorganizaciou dopravy na danom useku, takze sa to asi bude naraz riesit. Naco by sa to teraz robilo a za pol roka za rozbijalo a menilo?Teraz sa budu robit useky ZST Vinohrady - vozovna Krasnany, v dohladnej dobe rekonstrukcia tunela za cca 250 mil. a useky Kapucinska-Hurbanovo namestie. Takze o dakom nerobeni a neschopnosti by som nehovoril. Proste vsetko ide v ramci dakych podmienok.
Nikde nie je napisane, ze vlak musi zastavit v kazdej stanici. Aj v meste sa da pouzit podobny system ako na celostatnej zeleznici - zrychlene vlaky, ze ?
By the way, dokonca ani Metro vo svete nemusi stat uplne na kazdej stanici a iba nou prejst.
Tak to mi je jasne.Ja ti vsak vravim ze nikto ti nebude cestovat ked bude musiet este absolvovat od stanice dalsiu turu.Nepresviecaj ma.Ty mi chces povedat,ze by boli PETRZALCANIA spokojni keby mali stanicu iba jednu(ZS-PETRZALKA)Ak chces nieco take realizovat ako pises no pokojne mne by to vyhovovalo len by sa museli vybudovat stanice min.po 800m-1km.dalej by na trati musel premavat napr 4-5vagonovy vlak nieco na sposob metrovlaku.A potom by sa to dalo zrealizovat.Len mi tu nesekaj,ze ti bude stat taky velky vlak na kazdej stanici napr.iduci zo SC.A este nieco naco mi je vlak ktory nestoji na kazdej stanici ja ho potrebujem aby mi plnil funkciu a nie aby som sa ja jemu prisposoboval to sadnem na Bus a budem tam skor.No a ktym vlakom "zrychleny vlak"tak prosim ked budes vediet ako funguju potom mi tu nieco pis.O.k?
Dalsia vec,ze metro nemusi stat na kazdej stanici.To je pravda len si zisti preco a cez aku hodinu a pozri si tiez aky maju interval.
Ale vážne, ak budeš k diskusii pristupovať takto, tak s ňou môžeme pokojne hneď skončiť, lebo debata sa vždy dá zabiť "argumentom", že bývame v Bratislave a preto to nepôjde.
Dobre ja pokojne zmenim vnimanie na nas magistrat ak mi teraz ukazes co postavil za poslednych 15r aby sme mali kulturnejsie cestovanie.Predpokladam tazke to mat nebudes. ?
Ja tiež presne nechápem pointe tej 7102. Poděa mňa zas niekto niečo nepochopil na vyšších miestach. V poslednej dobe mám pocit, ze Slovač-zastupujúci ujovia sa musia silou-mocou pchať EU a iným mocenským skratkám tam, kde slnko nesvieti.
No dobre, pôjdeš spod Dunaja ponad Einsteinovu, čiže sklon asi 40 promile. To sa dá dosiahnuť. Po cca 200-250 m sa vyhrabeš na svetlo božie. Ale európskokoridorová železnica zďaleka taký sklon mať nemôže. Už po 50 metroch od začiatku stúpania budeš mať zhruba 2 m výškový rozdiel a tam, kde ju bude križovať električka (už na povrchu), bude ten rozdiel prinajmenej 7 m. A sme tam, kde sme boli na začiatku - tunely nebudú môcť plniť funkciu záchrannej štoly tomu druhému. A tým končím, pretože mám málo času na to, aby som ho venoval modrogumným fantasmagóriám.
Jedno je koleso na polovici napravy. ? Vidim to tak. Developeri na to kaslu. Lebo to nikto po nich nechce. Na magistrat tlacia investori, uplatky, vlada a podobni chmulkovia.
Odstatnit, odstatnit a odstatnit, vsetko, co sa odstatnit da. Stat nie je schopny riadit nic. Pretoze sa tam kradne. Preto tam schopny clovek, ktory by to v celku mohol zorganizovat robit nepojde. Pretoze ho ta banda zkorumpovanych mafianov udupe pod zem. A to bude jest z ruky do ust.
A potom povedia kolko vela robia.
Keď mesto nevie dať opraviť obyčajnú trapnú Miletičku, tak si jednoducho nijak nedokážem predstaviť, aby sa čokoľvek koľajové v Bratislave stavalo.. Neni to teda jedno, či sa nepostaví metro alebo nepostaví električka?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike