Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #56259:
No pěkné, dalo se to ale čekat. Holt ČD až příliš často preferují propagandu před službami cestujícícm...
Ale "veselejší" to asi bude na trase do Brna- z titulu, že máme pendolíno si od vás nepůjčujeme 350, takže když tam "rychlovlak" nejede (což je až příliš často), tahne to 362 (Vmax 140), z čehož plyne "pravidelné zpoždění" dotyčných spojů!
Reakcia na: m@rtin #56260:
Nic nového- patnáctimetrové Citaro dopravce Martin Uher už cca. 2 roky jezdí v jižní části města (nejčastěji linka 317 do Mníšku pod Brdy).
Reakcia na: Tomi #56255:
"Máme kladný posudok od ministerstva životného prostredia, vo februári začneme vyberať dodávateľa a v lete by sme mali spustiť prevádzku šiestich duobusov v dopravnej špičke," povedal námestník primátora pre dopravu Karol Kolada." "Podľa toho, či sa nájdu ďalšie peniaze, by mesto chcelo nasadiť duobusy aj počas celého dňa" ?
Reakcia na: Andy #56242:
Nie je to jedno! 🙂

Maly Skot prichadza domov a chvali sa otcovi:
- Dnes som bezal zo skoly domov za autobusom, usetril som jednu penny!
Otec mu da facku a hovori:
- Keby si bezal za taxikom, usetril by si ovela viac!
Reakcia na: HB real #56251:
jo, ak si sa na metro bol pozriet do Prahy alebo Viedne tak urcite. Stoji v kazdej stanici, to mas pravdu.

Vzdy zalezi na vzdialenosti, ktoru chces prejst. V pripade hlupej cesty do mesta sa ten vlak, pokial nebudes byvat nad stanicou neoplati pouzit. Taky petrzalcan cestujuci do noveho centra v okoli ZST Nove Mesto (velmi dobre vieme co tam o par rockov bude) by kludne mohol sadnut na vlak (je tam za 10 minut) + nejaka cesta na stanicu ? To elektrickou cez mesto a vajnorsku za ten cas neurobi.
Co tak DNV - Biskupice ?
Hovorim o vlaku ako o moznosti prepravy na dlhsie vzdialenosti a preprave do stanic Nove Mesto (ktora bude pre BA prepravu jedna z klucovych), pripadne filialka a dalsie, ktore sa postavia najma pre dlhsie vzdialenosti, kedy to bude vlakom rychlejsie ak0o MHD.
Takze, takze, takze, trochu intelektu do toho. Nikto, ale nikto Ti nehovori, ze budes nuteny za sprievodu ozbrojenych zloziek pouzivat vlak z miesta tvojho trvaleho alebo prechodneho bydliska ked sa tam MHD dostanes rychlejsie. Hawgh.
Reakcia na: 81-71 #56252:
V kuse platilo pred 2 rokmi. Už sa dlho nič nerobí, a tento rok sa bude robiť iba Obchodná a Kapucínska..
btw,akoda, ze nieje elektrickove obratisku napriklad v Ruzovej Doline,stacila by aj jednoducha slucka jednokolajova alebo tak alebo ak by nebolo dost miesta, jednoducha kolecko cez okolite ulice a skoda, ze neni prepojka ZST-Nove Mesto-Ruzinovska cez Tomasikovu...takto by mohli kludne vyradit zatial havarijny zvrsok pri Zahradnickej mimo provoz a bolo by. Tocili by sa v Ruzovej Doline a do vozovne Jurajov Dvor by chodili cez spominanu spojku po Tomašikovej ?
Reakcia na: Andy #56242:
Ale mne sa zda, že to nieje presne tak. Ved trate sa v podstate opravuju takmer vkuse. Akurat teraz koli pocasiu nie. Na jesen cast ochodnej, predtym Radlinskeho ul. na 2 alebo 3 etapy, predtym sa robili useky ako su Krcace a KV, Vajnorska, Mostova-Jesenskeho, Nabrezie v casti SNG-Novy Most, Krizna atd. dalej. Podla mojich info sa usek Mileticova nerobi len preto, ze teraz maju rozrobenu obchodnu a este aj koli tomu, ze sa na Mileticovej rata s kompletnou reorganizaciou dopravy na danom useku, takze sa to asi bude naraz riesit. Naco by sa to teraz robilo a za pol roka za rozbijalo a menilo?Teraz sa budu robit useky ZST Vinohrady - vozovna Krasnany, v dohladnej dobe rekonstrukcia tunela za cca 250 mil. a useky Kapucinska-Hurbanovo namestie. Takze o dakom nerobeni a neschopnosti by som nehovoril. Proste vsetko ide v ramci dakych podmienok.
Reakcia na: Sommelier #56237:

Nikde nie je napisane, ze vlak musi zastavit v kazdej stanici. Aj v meste sa da pouzit podobny system ako na celostatnej zeleznici - zrychlene vlaky, ze ?
By the way, dokonca ani Metro vo svete nemusi stat uplne na kazdej stanici a iba nou prejst.

Tak to mi je jasne.Ja ti vsak vravim ze nikto ti nebude cestovat ked bude musiet este absolvovat od stanice dalsiu turu.Nepresviecaj ma.Ty mi chces povedat,ze by boli PETRZALCANIA spokojni keby mali stanicu iba jednu(ZS-PETRZALKA)Ak chces nieco take realizovat ako pises no pokojne mne by to vyhovovalo len by sa museli vybudovat stanice min.po 800m-1km.dalej by na trati musel premavat napr 4-5vagonovy vlak nieco na sposob metrovlaku.A potom by sa to dalo zrealizovat.Len mi tu nesekaj,ze ti bude stat taky velky vlak na kazdej stanici napr.iduci zo SC.A este nieco naco mi je vlak ktory nestoji na kazdej stanici ja ho potrebujem aby mi plnil funkciu a nie aby som sa ja jemu prisposoboval to sadnem na Bus a budem tam skor.No a ktym vlakom "zrychleny vlak"tak prosim ked budes vediet ako funguju potom mi tu nieco pis.O.k?

Dalsia vec,ze metro nemusi stat na kazdej stanici.To je pravda len si zisti preco a cez aku hodinu a pozri si tiez aky maju interval.
Reakcia na: tr3mp #56238:

Ale vážne, ak budeš k diskusii pristupovať takto, tak s ňou môžeme pokojne hneď skončiť, lebo debata sa vždy dá zabiť "argumentom", že bývame v Bratislave a preto to nepôjde.

Dobre ja pokojne zmenim vnimanie na nas magistrat ak mi teraz ukazes co postavil za poslednych 15r aby sme mali kulturnejsie cestovanie.Predpokladam tazke to mat nebudes. ?
Reakcia na: ufo #56245:
Ja tiež presne nechápem pointe tej 7102. Poděa mňa zas niekto niečo nepochopil na vyšších miestach. V poslednej dobe mám pocit, ze Slovač-zastupujúci ujovia sa musia silou-mocou pchať EU a iným mocenským skratkám tam, kde slnko nesvieti.
Reakcia na: aquila #56119:
No dobre, pôjdeš spod Dunaja ponad Einsteinovu, čiže sklon asi 40 promile. To sa dá dosiahnuť. Po cca 200-250 m sa vyhrabeš na svetlo božie. Ale európskokoridorová železnica zďaleka taký sklon mať nemôže. Už po 50 metroch od začiatku stúpania budeš mať zhruba 2 m výškový rozdiel a tam, kde ju bude križovať električka (už na povrchu), bude ten rozdiel prinajmenej 7 m. A sme tam, kde sme boli na začiatku - tunely nebudú môcť plniť funkciu záchrannej štoly tomu druhému. A tým končím, pretože mám málo času na to, aby som ho venoval modrogumným fantasmagóriám.
Reakcia na: Andy #56242:
Jedno je koleso na polovici napravy. ? Vidim to tak. Developeri na to kaslu. Lebo to nikto po nich nechce. Na magistrat tlacia investori, uplatky, vlada a podobni chmulkovia.
Odstatnit, odstatnit a odstatnit, vsetko, co sa odstatnit da. Stat nie je schopny riadit nic. Pretoze sa tam kradne. Preto tam schopny clovek, ktory by to v celku mohol zorganizovat robit nepojde. Pretoze ho ta banda zkorumpovanych mafianov udupe pod zem. A to bude jest z ruky do ust.
A potom povedia kolko vela robia.
To my budeme hned po Rakusku predsedajucou krajinou EU, ked blbnu s tou 7102?
Reakcia na: Andy #56242:

Máš pravdu, ono je v podstate jedno či sa nepostaví metro alebo sa nepostaví električka.
Reakcia na: aquila #56223:
Ja vidim, vela vodicou pouziva CMO len na tranzit a to tam nema co hladat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.