Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #56242:
Ale mne sa zda, že to nieje presne tak. Ved trate sa v podstate opravuju takmer vkuse. Akurat teraz koli pocasiu nie. Na jesen cast ochodnej, predtym Radlinskeho ul. na 2 alebo 3 etapy, predtym sa robili useky ako su Krcace a KV, Vajnorska, Mostova-Jesenskeho, Nabrezie v casti SNG-Novy Most, Krizna atd. dalej. Podla mojich info sa usek Mileticova nerobi len preto, ze teraz maju rozrobenu obchodnu a este aj koli tomu, ze sa na Mileticovej rata s kompletnou reorganizaciou dopravy na danom useku, takze sa to asi bude naraz riesit. Naco by sa to teraz robilo a za pol roka za rozbijalo a menilo?Teraz sa budu robit useky ZST Vinohrady - vozovna Krasnany, v dohladnej dobe rekonstrukcia tunela za cca 250 mil. a useky Kapucinska-Hurbanovo namestie. Takze o dakom nerobeni a neschopnosti by som nehovoril. Proste vsetko ide v ramci dakych podmienok.
Reakcia na: Sommelier #56237:

Nikde nie je napisane, ze vlak musi zastavit v kazdej stanici. Aj v meste sa da pouzit podobny system ako na celostatnej zeleznici - zrychlene vlaky, ze ?
By the way, dokonca ani Metro vo svete nemusi stat uplne na kazdej stanici a iba nou prejst.

Tak to mi je jasne.Ja ti vsak vravim ze nikto ti nebude cestovat ked bude musiet este absolvovat od stanice dalsiu turu.Nepresviecaj ma.Ty mi chces povedat,ze by boli PETRZALCANIA spokojni keby mali stanicu iba jednu(ZS-PETRZALKA)Ak chces nieco take realizovat ako pises no pokojne mne by to vyhovovalo len by sa museli vybudovat stanice min.po 800m-1km.dalej by na trati musel premavat napr 4-5vagonovy vlak nieco na sposob metrovlaku.A potom by sa to dalo zrealizovat.Len mi tu nesekaj,ze ti bude stat taky velky vlak na kazdej stanici napr.iduci zo SC.A este nieco naco mi je vlak ktory nestoji na kazdej stanici ja ho potrebujem aby mi plnil funkciu a nie aby som sa ja jemu prisposoboval to sadnem na Bus a budem tam skor.No a ktym vlakom "zrychleny vlak"tak prosim ked budes vediet ako funguju potom mi tu nieco pis.O.k?

Dalsia vec,ze metro nemusi stat na kazdej stanici.To je pravda len si zisti preco a cez aku hodinu a pozri si tiez aky maju interval.
Reakcia na: tr3mp #56238:

Ale vážne, ak budeš k diskusii pristupovať takto, tak s ňou môžeme pokojne hneď skončiť, lebo debata sa vždy dá zabiť "argumentom", že bývame v Bratislave a preto to nepôjde.

Dobre ja pokojne zmenim vnimanie na nas magistrat ak mi teraz ukazes co postavil za poslednych 15r aby sme mali kulturnejsie cestovanie.Predpokladam tazke to mat nebudes. ?
Reakcia na: ufo #56245:
Ja tiež presne nechápem pointe tej 7102. Poděa mňa zas niekto niečo nepochopil na vyšších miestach. V poslednej dobe mám pocit, ze Slovač-zastupujúci ujovia sa musia silou-mocou pchať EU a iným mocenským skratkám tam, kde slnko nesvieti.
Reakcia na: aquila #56119:
No dobre, pôjdeš spod Dunaja ponad Einsteinovu, čiže sklon asi 40 promile. To sa dá dosiahnuť. Po cca 200-250 m sa vyhrabeš na svetlo božie. Ale európskokoridorová železnica zďaleka taký sklon mať nemôže. Už po 50 metroch od začiatku stúpania budeš mať zhruba 2 m výškový rozdiel a tam, kde ju bude križovať električka (už na povrchu), bude ten rozdiel prinajmenej 7 m. A sme tam, kde sme boli na začiatku - tunely nebudú môcť plniť funkciu záchrannej štoly tomu druhému. A tým končím, pretože mám málo času na to, aby som ho venoval modrogumným fantasmagóriám.
Reakcia na: Andy #56242:
Jedno je koleso na polovici napravy. ? Vidim to tak. Developeri na to kaslu. Lebo to nikto po nich nechce. Na magistrat tlacia investori, uplatky, vlada a podobni chmulkovia.
Odstatnit, odstatnit a odstatnit, vsetko, co sa odstatnit da. Stat nie je schopny riadit nic. Pretoze sa tam kradne. Preto tam schopny clovek, ktory by to v celku mohol zorganizovat robit nepojde. Pretoze ho ta banda zkorumpovanych mafianov udupe pod zem. A to bude jest z ruky do ust.
A potom povedia kolko vela robia.
To my budeme hned po Rakusku predsedajucou krajinou EU, ked blbnu s tou 7102?
Reakcia na: Andy #56242:

Máš pravdu, ono je v podstate jedno či sa nepostaví metro alebo sa nepostaví električka.
Reakcia na: aquila #56223:
Ja vidim, vela vodicou pouziva CMO len na tranzit a to tam nema co hladat.
Keď mesto nevie dať opraviť obyčajnú trapnú Miletičku, tak si jednoducho nijak nedokážem predstaviť, aby sa čokoľvek koľajové v Bratislave stavalo.. Neni to teda jedno, či sa nepostaví metro alebo nepostaví električka? 😃
Reakcia na: SZKV #56239:
Presne tak ❗
Úplne plnohodnotný nosný systém pre BA ponúka KOĽAJOVÁ DOPRAVA. Po postavení el. radiály do Petržalky, keď is to pozriete na mape, tak vlak + elina = ☺ Vlak (S-Bahn) chodí spravidla po obvode sídliska, resp. M. Č., tram chodí uprostred sídliskom (resp. M. Č.)
Už iba vybudovať prestupné terminály
Ružinov Pošeň/Ostredky (tram/vlak/potenciálne T-BUS); Dúbravka (niekde za hasičmi, pokračovanie Saratovskej: vlak/bus/potenciálne tram) (pokračovanie Saratovskej až po výustenie na št. cestu myslím II/505 má byť aj zrealizované s nadjazdom nad trať, v nepriamej náväznosti na križovatku Polianky - Tresco Lamač.)
Janíkov Dvor: vlak/tram/možno bus
-Sporný by bol uzol Vajnory, resp. Tuhovské (vlak s prestupom na Bus, alt. Tram?)

Ale mám taký blbý pocit, že ešte veľa vody Dunajom pretečie, a veľa biznicentier a polyfunkčných domov sa postaví, kým spomínané úvahy sa zrealizujú... ?
Reakcia na: SZKV #56239:
jo, presne tak. Dik za pjekny nazor. Mne sa totiz velmi pacia uzke viedenske elektricky. Podla mna sa do centra centroveho tie velke T potvory nehodia... Preto by som ich videl pod zemou. Bratislava je ale uplne nevhodne elektrickovo riesena. V mnohych pripadoch sa ti elektricku neoplati pouzit. A v tom vidim problem. Takze by som to vazne postavil na tych vlakoch.
Reakcia na: Sommelier #56204:
Taky myslím, dokonce bych viděl pro Bratislavu jako výsledný stav (třeba 2050) kombinaci železnice-tramvaj!
Až konečně vaše schopná vláda sníží ty "západní" poplatky za dopravní cestu, určitě by se S-Bahn v Bratislavě vyplatil (včetně tunelu přes centrum, jak je v Německu zvykem). Pak by třeba mohly jezdit "S-Bahny" v relacích Kúty- Petržalka, Trnava- Petržalka nebo z obou stran od Vídně (DNV- Petržalka- Wien+ Wien- Marchegg- Petržalka), což by dohromady v tom vnitroměstském úseku dalo solidní intervaly. To je princip S-Bahnu třeba v Mnichově, Stuttgartu nebo Frankfurtu a nemám obavu, že by se to neuživilo! Tunel by stavěl stát, protože takovou dopravu můžou provozovat jedině železnice (takže by to celé bylo ve vlastnictví ŽSR), má to jediný háček- nebude to hned (při nejoptimističtějším pohledu to před 2020 není reálné).
Takže v první fázi bych to viděl na tu "tramvajovou radiálu", pokud možno na opačné straně sídliště než je ŽST Petržalka (aby mohlo v budoucnu dojít k dělbě přepravní práce), kterou může město postavit relativně rychle a levně a ihned provozovat. Zkušenosti z Německa a Švýcarska praví, že tramvaj a S-bahn si nekonkurují, naopak se doplňují (vlak není- podobně jako metro- na krátké vzdálenosti, tramvaj není na dopravu z okraje na okraj), takže by vám to asi mohlo vyhovovat (ostatně Curych takto funguje ke všeobecné spokojenosti, v celém Švýcarsku totiž není jediný metr klasického metra!). A navíc není nic proti ničemu začít v lepších časech tramvajovou síť v centru taky převádět pod zem (ony by ty tunely nebyly nějak extra dlouhé).
Reakcia na: HB real #56234:
"To si teraz pisal do BAHNFORUM?" - Tomuto nerozumiem.

"Dobre to myslis len nezabudni byvas v Ba. ? " - Nuž, aj keď sa to nezdá, politici veľmi často konajú podľa želaní občanov. A u nás v mnohých otázkach prevláda názor, že u nás akokoľvek dobré riešenie aj tak nepôjde realizovať, pretože je to u nás a u nás nič nejde zrealizovať. Tak sa politici podľa toho správajú ? Ale vážne, ak budeš k diskusii pristupovať takto, tak s ňou môžeme pokojne hneď skončiť, lebo debata sa vždy dá zabiť "argumentom", že bývame v Bratislave a preto to nepôjde. Keď už máš podobné obavy, radšej sa zamysli nad príčinami stavu a okrem dopravného riešenia navrhni aj kroky, ako toto riešenie presadiť. Bude to produktívnejšie než len suché konštatovanie, že uvedený postup stroskotá. ?
Reakcia na: HB real #56227:
Ja len jednu poznamku. Pokial diskutujes a o niecom pises, pis o tom o com pises. Vyzera to totiz tak, ze si v Bronxe v zivote nebol. Pretoze ak by si bol, tych par panelakov by si Bronxom nenazval.
Bronx je 2 x vacsi ako Bratislava od tabuli k tabuli !
A dopravna situacia Bronxu sa s Petrzalskou neda, ale neda, vazne neda porovnavat.
Nikde nie je napisane, ze vlak musi zastavit v kazdej stanici. Aj v meste sa da pouzit podobny system ako na celostatnej zeleznici - zrychlene vlaky, ze ?
By the way, dokonca ani Metro vo svete nemusi stat uplne na kazdej stanici a iba nou prejst.
Reakcia na: user #56235:
Ja som zas išiel tak pred týždňom okolo obeda L 12 a v úseku Jesenského - PKO spravil náskok 2 min. Takže skutočne mnohé závisí od vodiča...
Reakcia na: inTony #56220:
Nielen v semaforoch je problem. Napriklad dnes sa podarilo istemu vodicovi na x9x1+xx12 prist na Pioniersku na -3 a na Alexyho mal uz -6 kvoli pomalej jazde. No jeho vobec netrapilo, kolko meska. Po Racianskej siel snad 30 km/h... Dobehla ho kazda elektricka iduca za nim.
Reakcia na: tr3mp #56232:

To si teraz pisal do BAHNFORUM?

Dobre to myslis len nezabudni byvas v Ba. ?
Reakcia na: aquila #56223:
"preco je kazdy kto jazdi na aute (a tym duplom v BA) nadobcan " - myslel som naše ctené zastupiteľstvo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.