Reakcia na: slovanista21 #55160:
Prepojenie je múdre.Na Zlaté Piesky doobeda premáva L 2. A tá kapacita postaèuje, takže ja navrhujem skrátiť doobeda L2 po ŽST NM a L4 nechať jazdiť až na Zlaté Piesky.
L 7 je preto lebo posiluje L 3, 5, 11 v úseku CMO - ŽST Vinohrady. Nasadením jej vozov na L 11 dosiahneš zníženie kapacity v tomto úseku, ak nenasadíš ïa¾šie vozy.
Ta vozovna by pod¾a mòa sa postaviť mala, len je otázka, èi je to momentálne najdôležitejší problém DPB.
A èo s L 1, dať ju cez tunel a L 13 nám bude voziť vzduch? Pod¾a mòa by na L 13 sólo bohato staèilo, keï by už teda mala vzniknúť. Pod¾a mòa zlúèenie 1+13 do 1 bolo celkom rozumné. Z Dúbravky skoro všetci cestujú busom, z KV môžu prestúpiť na L 32.
Re #55167 slovanista 21: A ešte si zabudol na njeakú linku CMO - Hlavná stanica, nie?
slovanista21
-Prepojit tram route na Safku a na Trnavskom myte nasledovne:
Cez Malu scenu,Kablovku,ASMN,Karadzicova(tusim sa tak vola),Trnavske myto??
-L4 nechat premavat v sedle aj tie dve hodiny ktore zo Zlatych pieskov nechodia tramvaje (okolo obeda)
-Zrusit linku 7 a nasadit vozidla z nej na L11
-Postavit davnejsie planovanu vozovnu Dubravcice
-nechat L 12 premavat nasledovne : Dubravka - KV - nabrezie - Safko - nam SNP - tunel - KV - Dubravka
-Nechat vecer zajst dve L9 do dubravky a nasadit ich z dubravky na L5 a tym zahustit a predlzit premavku tejto linky vecer kedze chodi len do cca 21,00
-vytvorit L13 v povodnej trase... a nechat ju zastupovat kachnami a nie zehlickami resp.. solo T3
-nechat dva spoje L 17 zajst az d race rano
-vyuzit nejako "obratisko" TECHNOPOL
tot vsio