Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #55186:
Linkové vedenie tu už bolo vyriešené TeBeCem, nie je potrebné porichádzať s ďalšími návrhmi. A už vôbec nie s takými, ktoré nerešpektujú klesajúci dopyt na koncoch radiál.
Reakcia na: S499.1023 #55190:
ja by som to rád spravil, ale nemam na ten pamatnik miesto ? ale ked si už pri EČS, tak nie že by neboli pekné, ale mne sa viac páči 81-71 ? btw, ty si nechystaáš kupit dakú staru laminátku ako modlu pre seba?už je navyšší čas na ich vyradenie ? ? ?
Reakcia na: inTony #55183:
...so zachovaním súčasnej kapacity, prípadne znížením resp. zvýšením kapacity...

Takže s kapacitou sa môže robiť, čo chce ? ?
Reakcia na: Peon #55185:
No, tak ja by som povedal asi tolko. Ohladom sviatočného utlmu budme ešte radi, že sme nedopadli ako v Nitre. Tvrdim, že vždy je lepšie vyrazne obmedzena doprava ako žiadna, ako je to v pripade genialnej Nitry /ona je vo vela veciach revolucná ? ? ? /Čo sa týka nočákov, tak to su dost zaujimave otazky, ja len asi tolko, že na rok 1992 si uz tiez moc nespominam ako to bolo, len viem, že ako roky utekaju, vykonavane vozokilometre sa bohuzial znizuju, takze sa to neustale zhorsuje. Dnešny stav nočnej dopravy v BA je proste ubohost. Kedysi bola omnoho lepšie riešena doprava, malo by sa to vratit k povodnemu stavu. Denné linky aby jazdili až do polnoci, dobre intervaly nočákovo celu noc a obnovenie dopravy MHD napriklad do Stupavy a pod.
Reakcia na: 81-71 #55165:
Už ma to fakt nebaví. Desiatky ľudí tu predniesli, prečo metro nebude (lebo NIE SÚ PENIAZE!!!!!) a prečo môže električka splniť úlohu NDS) ale pár ľudí tu bude kolom-dokola len omieľať slovíčko METRO. Ty si kúp niekde vyradenú Ečs, postav si ju na betónový podstavec a denne sa k nej modli!
Reakcia na: 81-71 #55186:
Keby boli však boli kapacitnejšie vozy, že sa do nich zmestí Dúbravká+Karlovka alebo Rača+Vinohrady resp. Nové Mesto, tak potom dobre.
Reakcia na: Peon #55185:
mat tak tvoje starosti ?
Reakcia na: 81-71 #55186:
Ale nemôžeš dať jednu llinku napr. z Dúbravky cez Karlovku. Keď napr. v Dúbravke stačí 4min. interval, v Karlovke to už nestačí, pretože Dúbravčania sú už tam, boli bz potrebne 2min., aj tak bz boli potrebne kapacitnejšie vlaky.
Reakcia na: inTony #55181:
aj tak sa dá ? Ak by sme predpokladali v tomto systeme aj so samostatnou linkou Hl.st. - st.N.m. /teda bez zachadzania "radialových" na jednotlive stanice/ tak by mohla ist kludne aj takouto obklukou - daco na sposob L99 v Petržalke. Tvorila by dobre spojitko v centre mesta medzi ostatnymi linkami, čo by bolo určite dobre, napriek predpokladanemu prestupnemu terminalu. Ako som pisal, boli by dve linky, čo by spajali 4 radialy a 1 linka, ktora by isla povedzme cez mesto a spajala by tieto stanice na trase napriklad: Hl.st. - Obchodná - Tunel - Náb.Arm.Gen.L.Svobodu - Šafárikovo nám. - Kamenné nám. - Americké nám. - Trnavské Mýto - Polus City Center - ŽST Nové Mesto a spat. ? + 2 linky na 4 radialy, takze dokopy 3 linky, dobre intervaly a uspore vozokilometrov uz ani nehovorim ?
Jéminé, koľko nových príspevkov... Bol by som rád, keby ste reagovali aj na moje príspevky #55148 a #55162 , kde mám nejaké zistenia, návrhy, ale najmä otázky ohľadne vianočnej, ale aj nočnej dopravy. Dík ?
Reakcia na: 81-71 #55182:
Keby neexistovala trať na Hlavnú stanicu, by stačili 3 linky.
Reakcia na: slovanista21 #55167:

1 HS - Obchodná - Šafárikovo nám.
2 HS - Vazvova - Vajnorská - ŽST Nové Mesto
3 Šafárikovo nám. - Špitálska - Radlinského - Račianska - Rača
4 Karlova Ves - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - Zlaté piesky
5 Dúbravka - tunel - Obchodná - Vazovova - Ružinov
7 Vinohrady - Račianska - Vazovova - Ružinov (špičková linka)

všetky linky 4 min. interval cez týždeň, so zachovaním súčasnej kapacity, prípadne znížením resp. zvýšením kapacity.
Ja to tvrdim uz dlhsie ze v BA vzhladom na hustotu električkovej siete stačia 3, maximalne 4 linky ?
Reakcia na: 81-71 #55176:
akoze ja rozdiel HS-Safko a HS-ZST Nove Mesto
ALL: mna napadlo ked sa skusal nizkopodlazny trolejak 21 tr. tak som vy del 63 man a to bolo uz davno a co je s nim premava v blave ????

http://www.imhd.sk/ba/fotky/_00005/a_269.jpg

lebo mam strach ze uz ho neuvidime a budeme jediny na slovensku slapat schody ?
Reakcia na: AAA #55178:

Nejak mi to poslalo zle. Tak ten príspevok ešte raz:
Re #55160 slovanista21: Prepojenie je múdre.
Na Zlaté Piesky doobeda premáva L 2. A tá kapacita postačuje, takže ja navrhujem skrátiť doobeda L2 po ŽST NM a L4 nechať jazdiť až na Zlaté Piesky.
L 7 je preto lebo posiluje L 3, 5, 11 v úseku CMO - ŽST Vinohrady. Nasadením jej vozov na L 11 dosiahneš zníženie kapacity v tomto úseku, ak nenasadíš ďaľšie vozy.
Ta vozovna by podľa mňa sa postaviť mala, len je otázka, či je to momentálne najdôležitejší problém DPB.
A čo s L 1, dať ju cez tunel a L 13 nám bude voziť vzduch? Podľa mňa by na L 13 sólo bohato stačilo, keby už teda mala vzniknúť. Podľa mňa zlúčenie 1+13 do 1 bolo celkom rozumné. Z Dúbravky skoro všetci cestujú busom, z KV môžu prestúpiť na L 32.
Re #55167 slovanista 21: A ešte si zabudol na nejeakú linku CMO - Hlavná stanica, nie?
Reakcia na: slovanista21 #55160:
Prepojenie je múdre.
Na Zlaté Piesky doobeda premáva L 2. A tá kapacita postaèuje, takže ja navrhujem skrátiť doobeda L2 po ŽST NM a L4 nechať jazdiť až na Zlaté Piesky.
L 7 je preto lebo posiluje L 3, 5, 11 v úseku CMO - ŽST Vinohrady. Nasadením jej vozov na L 11 dosiahneš zníženie kapacity v tomto úseku, ak nenasadíš ïa¾šie vozy.
Ta vozovna by pod¾a mòa sa postaviť mala, len je otázka, èi je to momentálne najdôležitejší problém DPB.
A èo s L 1, dať ju cez tunel a L 13 nám bude voziť vzduch? Pod¾a mòa by na L 13 sólo bohato staèilo, keï by už teda mala vzniknúť. Pod¾a mòa zlúèenie 1+13 do 1 bolo celkom rozumné. Z Dúbravky skoro všetci cestujú busom, z KV môžu prestúpiť na L 32.
Re #55167 slovanista 21: A ešte si zabudol na njeakú linku CMO - Hlavná stanica, nie?
Reakcia na: inTony #55173:
Človeče, lepšie sa kukni ? Z Hl. St. na Nové mesto ide cez Lamač ??? ? ? ?
Našiel som článok o histórii firmy Ikarus (v angličtine). Zaujímavá je časť o expanzii do Ameriky (naspodu).
http://busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html
V rokoch 1985 - 1989 dodali do Kanady Oriony III.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=306
Celkom fajnový dizajn na tú dobu, no nie? ?
V spolupráci s nejakou tamojšou firmou vyrábali Ikarusy pre americký trh. Neskôr sa firma premenovala na NABI a v súčasnosti vyrába vlastné autobusy a aj pre maďarský trh. Vidno však na nich "ikarusácke" črty. http://www.nabiusa.com/buses/products.cfm?bus_type=1
Vie sa niečo o ich prevádzke v Maďarsku? Aká je ich kvalita, cena? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.