Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #54381:
je to dobre...len tam zabudol dat dopravopata...ako napr. ja ....spectre.... mike .... a mnoho dalsich z tejto stranky ? ?
Reakcia na: BigMac #54397:
Uf, teraz si ma dostal 🙂 Vidno, ze Tr37 som uz od cias kurzu v ruke nemal...;)
Reakcia na: Beus #54395:
a keď odparkuješ TR37, tak ako nesvieti nahodou aj ZR kontrolka a aj ČB1+ČB2+ČBvoz2?
Reakcia na: S499.1023 #54392:
neklame Ťa, neklame. ja som Ti blbosť napísav. práve som zazerav do šématka, pravdu vravia, pravdu... ? ? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #54393:
Hm, to je fakt, ze pri zavretych celustiach som este kontrolku Zr svietit nevidel 😉
BTW, ten tetris+novokacer...ehm 😉 To by nam aj Vieden zavidela...tam to maju v opacnom garde - klobasa+solo vlek 🙂 Ale donutit tie 2 vozy dohodnut sa tak, aby netrhali kuple a nesnazili sa jeden druheho naburat...no...toho umelca co to nastavi, by som chcel vidiet 😉
Reakcia na: S499.1023 #54384:
Pardon OPRAVA: ZR9 je blokovanie SV, ZR10 sú čeľuste. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa, ospravedlňujem sa a beriem späť!
Reakcia na: Beus #54389:
Zapína 1. stupeň čeľusťovej brzdy a zhasína kontrolku zrýchľovača:-D.
Reakcia na: BigMac #54388:
To je Zr9, ak ma pamať neklame.
Reakcia na: LUK #54381:
Trocha vykradnuté od Martina Fundárka...
Reakcia na: BigMac #54388:
Aha...odklepol som to tesne po tom, ako si to napisal 🙂 Dik 🙂
Reakcia na: S499.1023 #54384:
A ten kontakt Zr10 robi co? 😉
Reakcia na: S499.1023 #54384:
ZR10 je blokovanie výhybkového stýkača SV.
Reakcia na: BigMac #54385:
Ojojoj. Dúfam, že to nikoho nenapadne. O adhéziu nejde, bo by si mal 80% adhéziu súpravy. Ale donútiť Novokáčera aby sa s T3S dohodol...
Reakcia na: tulenique #54376:
Zjednodušne povedané, pri jazde "na odporoch".
Reakcia na: S499.1023 #54380:
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Reakcia na: BigMac #54379:
Pod podmienkou, že nie je zopnutý kontakt Zr10:-D.
OT:
"Tu je ale hnusně!"

"Hm, Praha."

Z bežného večerného rozhovoru 4. decembra 2005 v Prahe.
? ?
Reakcia na: S499.1023 #54380:
Samozrejme 3*T3 malo byť. THX to LUK.
Reakcia na: 81-71 #54375:
Takúto súpravu si mohol vidieť, ale jedine tak, že jedno vozidlo bolo aktívne a druhé bolo ťahané alebo tlačené, obsadené brzdárom. Vozidlá K2 ani K2S nemajú výbavu pre dvojčlenné riadenie. Ani by to nedávalo zmysel, lebo ak ny sme neboli limitovaní zákonom na 40 m, tak môžeme prevádzkovať súpravy 2*T3 s rovnakou kapacitou a výrazne lepšími trakčnými vlastnosťami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.