Ci aj originaly, neviem, ale skor pochybujem ze aj tie. To skor len tie SPP prerabky Liaz ML636 NG. Viem ze takto palia minimalne vsetky B732NG s klasickym tlakovym regulatorom. Zrejme aj tie s novsim, digitalnym. A asi fakt nikoho nenapadlo, ze existuje vackova hriadel...alebo usudili, ze pripevnovat na nu snimac by bolo bars zlozite A hlavne, mal by 6 kontaktov, a nie 3, a kto by to potom nastavoval?
Heh, tak mozes byt pokojny, ziaden vybuch nehrozi Len tym dost trpi chudak motor a vyfukove potrubie, a naslednym trhnutim kvoli vynechaniu motora aj prevodovka a diferencial, ale cestujucim hrozi tak maximalne to, ze sa to pokazi a dalej sa nedovezu To im ale ostatne hrozi vzdy, toto tzv. strielanie do vyfuku (ako sa tento efekt v Kraksnanoch familiarne nazyva) pravdepodobnost pokazenia zvysuje len minimalne
e #54352 ja som spomínal už dávnejšie že 7703+7704 budú jazdiť v súprave,a okrem toho je ujo Š*u*e*c je j*****ý zakomlexovaný somár!!7703 robí tá istá partia čo robila 7704.
Niektorym plynakom, ktore maju zle nastaveny regulator (starsie, ktore este neboli riadene digitalne, ale tlakovym regulatorom), obcas (najma pri vacsom plyne, cize silnejsom rozbehu) vynecha valec. To samo o sebe by nebolo az tak strasne. Ale kedze plynaky maju zapalovanie robene od snimaca na klukovke, cize kazdy valec pali kazdu otacku, a nie kazdu druhu, ako sa na 4-taktny motor patri, tak pri takomto prevedeni je vzdy hadzana jedna iskra zbytocne, na konci vyfukovacieho taktu, do spalenej zmesi. To by samo o sebe tiez nevadilo.
Lenze (a teraz si to dame dokopy) - ked vynecha valec, ostane v nom nespalena zmes, a ta sa nespalena vyfukne von. Do tejto vyfukovanej nespalenej zmesi hodi sviecka iskru, a zmes, samozrejme, vybuchne. Do vyfuku. A to je prave ten efekt hlasneho buchnutia a trhnutia vozom, ktory mas moznost pozorovat.
Zas maju asi niekde rozkalibrovane nacinie na stelovanie regulatorov, ako mali kedysi dlhsiu dobu v Krasnanoch.
Súdruhom z Wien sa podarilo donútiť k spolupráci stykačové Düwagy s novými polovodičovými asynchrónnymi NP vozmi Siemens typ T vo vybraných súpravách linky "metra" U6. Že sa tým súpravam veľmi spolupracovať nechce je citeľné na rôznych šklbaniach, trhaniach a rázoch. Osobne nevidím problém dať do súpravy káčera s Té3. A ak budú oba polovodičové, tak už vôbec žiaden. Teda iba administratívny.
Vysvetli mi niekto, preco v niektorych plynakoch ked sa rozbieha, alebo ide, v motorovom priestore nieco hlasno buchne??
Minule to bolo take hlasne ze mi z toho zalahlo v usiach, a nestalo sa mi to raza niekedy je to poriadna rana... ?
Hm...vobec neprotestujem, ba prave naopak Ved skoro len na samych tyristoroch a tranzistoroch lietam, obcas zmena prospeje
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.