Hm, to je fakt, ze pri zavretych celustiach som este kontrolku Zr svietit nevidel
BTW, ten tetris+novokacer...ehm To by nam aj Vieden zavidela...tam to maju v opacnom garde - klobasa+solo vlek Ale donutit tie 2 vozy dohodnut sa tak, aby netrhali kuple a nesnazili sa jeden druheho naburat...no...toho umelca co to nastavi, by som chcel vidiet
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Takúto súpravu si mohol vidieť, ale jedine tak, že jedno vozidlo bolo aktívne a druhé bolo ťahané alebo tlačené, obsadené brzdárom. Vozidlá K2 ani K2S nemajú výbavu pre dvojčlenné riadenie. Ani by to nedávalo zmysel, lebo ak ny sme neboli limitovaní zákonom na 40 m, tak môžeme prevádzkovať súpravy 2*T3 s rovnakou kapacitou a výrazne lepšími trakčnými vlastnosťami.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.