Reakcia na: matej #52914:
Ano, tie schody su ine - dolna polovica je otocena naopak. Moj predpoklad je, ze povodne ich postavili takto, potom zistili, ze je to vymyslene blbo, kedze ludia chodia na elektricku opacnym smerom, tak ich pri rekonstrukcii prebudovali tak, ze ustia smerom ku oznacniku.K spoznaniu zastavky - myslim si, ze aj ty by si mohol mat problemy spoznat svoju zastavku, pri ktorej byvas, na fotke spred niekolkych desatroci.
Pozor, nemyl si pojmy - gumokol je vozidlo s gumenymi kolesami, cize AJ trolejbus, pripadne duozvrhlost. Ale tak ako si to myslel mas pravdu - trolejbus je tam vhodnejsi nez autobus, len aj ten by mal mat vhodne zvolene parametre, aby bol skutocnym benefitom. Napr. kratky trolejbus by nepriniesol pre cestujuceho hole nic, ba prave naopak - NP trolejbus ma oproti VP autobusu rovnakej dlzky (a trolejbusu duplom) nizsiu realnu obsaditelnost.
K tej obsaditelnosti som sa v jednom clanku o SM11-kach docital jednu nadhernu a 100% vystihujucu vetu: "Lezaty podpodlahovy motor poskytoval priestor pre maximalne a neprekonatelne vyuzitie podlahovej plochy vozidla, o akom mozu konstrukteri nizkopodlaznych autobusov len snivat."
matej
Zrejme to skutočne bude zastávka Nad Lúčkami. Pôvodne som myslel, že Karlova Ves ale potom som si spomenul na tie schody a tie sú trošilinku iné,...
Sorry za množstvo mojich príspevkov, ale keď niekto býva pri nejakej zastávke tak si myslím že by ju na fotke mal spoznať.
Asi tak ale množstvo tých vodičov, čo by odišli, by podľa mňa bolo nižšie.
Veru tak, 25Tr nie je nič extra. Ale podľa mňa sú trolejbusy (resp. duobusy) aj tak na Dlhé diely lepšie ako gumokoly.