Reakcia na: matej #52838:
To záleží podľa počtu liniek. Čím menej tým lepšie..príklad:
KARLOVA VES
poobede (jeden smer)
5 liniek (každá 12min. interval), celkovo 2,4min. interval (predpokladaný, pretože pri takom počte liniek sa nedá zabezpečiť pravidelnosť), 25 vlakov/hod.
"Dnešný stav."
3 linky (každá 7,5min. interval) + 2 linky špičkové (každá 15min. interval v preklade aby tvorili 7,5min. interval), celkovo 1,9min. interval, 32 vlakov/hod.
"Podľa návrhu a môjho zamyslenia ktorý bol zverejnený na začiatku leta čo predpokladá zvýšenie hodinovej prepravnej kapacity."
2 linky (každá 4min. interval), celkovo 2min. interval, 30 vlakov za hodinu
"Optimálny stav."
Beus
K spoznaniu zastavky - myslim si, ze aj ty by si mohol mat problemy spoznat svoju zastavku, pri ktorej byvas, na fotke spred niekolkych desatroci.
Pozor, nemyl si pojmy - gumokol je vozidlo s gumenymi kolesami, cize AJ trolejbus, pripadne duozvrhlost. Ale tak ako si to myslel mas pravdu - trolejbus je tam vhodnejsi nez autobus, len aj ten by mal mat vhodne zvolene parametre, aby bol skutocnym benefitom. Napr. kratky trolejbus by nepriniesol pre cestujuceho hole nic, ba prave naopak - NP trolejbus ma oproti VP autobusu rovnakej dlzky (a trolejbusu duplom) nizsiu realnu obsaditelnost.
K tej obsaditelnosti som sa v jednom clanku o SM11-kach docital jednu nadhernu a 100% vystihujucu vetu: "Lezaty podpodlahovy motor poskytoval priestor pre maximalne a neprekonatelne vyuzitie podlahovej plochy vozidla, o akom mozu konstrukteri nizkopodlaznych autobusov len snivat."