Trubka. Ropovodná. Tie kecy o živení zvyšku Slovenska si stoč do kornútka o vopchaj si ho hlboko do riti.
Bratislavčan v niekoľkátom pokolení - Ty v ktorom?
Hm, pozerám, že JPP je Tvoj obľúbený zdroj informácií. Ja si, na rozdiel od Teba, pamätám, čo boli za problémy na začiatku so SANOSmi, ako tu na prvé 15Tr boli ľudia zo Schadefabrik ako doma atď.
Bojueješ so Sommelierom, jeden za konzervu, druhý za modernu, ale obaja rovnako blbými argumentami.
Prosím Ťa, už naozaj prestaň. Naozaj nevidím cestu v nákupe vozidiel zo zrušených súbehov. Proste sa s tým, že technike nerozumieš, zmier a nerob zo seba rýchlokvaseného odborníka.
Máš vážne pochybnosti? Alebo máš aqj nejaké podložené fakty? Alebo si jasnovidec? Či génius, ktorý si v hlávke kapustnej nasimuluje priebeh nehodového deja?
Neviem čo do toho montuješ TERAZ Trollina, keď trolejbusy sa kupovali vtedy? Poznám jednoho takého ako Ty, len je omnoho starší, tiež vie "s krížom po funuse" všetko najlepšie, všetko podrobuje drvivej kritike a v zdravotnej karte má diagnózu Querulantia Chronica.
Prosím Ťa, netrep. Iné mestá Karosy veselo nakupujú, než niečo začneš tvrdiť, tak si to najprv over a netvrď ako overenú pravdu niečo, čo si akurát Ty praješ. Okrem iného kupuje 9xx Karosy aj také bohaté mesto ako je Praha...
6617-6638 sa nenakúpili naraz, nakúpili sa preto, lebo 22Tr najprv nebola k dispozícii, potom bola o toľko drahšia, že to nebolo rentabilné a na záver boli aj isté informácie o spoľahlivosti 22Tr. Nevieš náhodou, prečo UL po 22Tr nakúpilo opäť 15TrM?
Vieš, nemal by si sa vyjadrovať k veciam, ktorým nerozumieš. Odkiaľ si vyhrabal infomáciu, že Karosa bola diaľkový voz? Karosa bola primárne vyvíjaná ako mestský autobus. Na to, čo si myslia, v BB a ZA, by si sa mal asi v tých mestách spýtať a nepodsúvať tu svoje prianie ako otca myšlienky. Ako človek, ktorý arogantnú Karosu nemusí, ale nemá rád neobjektívne drísty, Ti môžem prezradiť, že spokojnosť s deviatkovými Karosami je všade vysoká.
Andy, Tvoje príspevky plné dogmatizmu, predsudkov a správ typu "JPP" ma fakt už prestávajú baviť.
V každom nízkopodlažáku je práve toľko miesta na nohy, koľko vyjde podľa toho, koľko si zákazník objedná sedačiek. NP autobusy nie sú určené len pre tých, čo nemajú nohy (a chcú, na rozdiel od Tvojej frajersky podanej jedinej pravdy, tou MHD chodiť), sú zle pohybliví ale aj pre ľudí s batožinou, matky s kočíkmi a podobne.
O ekologickosti vodných a veterných elektrární by sa dalo taktiež veľmi úspešne polemizovať, slnečné elektrárne sú realizovateľné možno tak na sahare.
Okrem toho, ani sám nevidíš, ako si protirečíš? "Aj ked autobusu ide smrad z vyfuku tak to znecistuje iba Ba+okolie? Ee, tym sa znecistuje cela planeta..." A napriek tomu máš niečo PROTI elektrickej trakcii? Tepelné elektrárne alebo nebodaj jadrová energia sú teda podľa Teba horšie, než bezhlavé spaľovanie nenahraditeľných fosílnych palív v spaľovacích motoroch? Som veľmi zvedavý, ako narastie cena úplne obyčajných antibiotík, keď zrazu bude ropy menej a menej...
Prosím Ťa, a prečo by u autobusu rýchlejšie prebiehal nástup/výstup? Električka síce má výhybky ale zasa aj dosť zásadným spôsobom lepšie dynamické vlastnosti.
A na to si ako prišiel? Subjektívny pocit, lebo v električke neručí RÁBA, tak to určite ide pomaly? Keď ešte jazdila 12 z Ružinova do Dúbravky, tak 78, čo som na Tomášikovej stretol, prišla vždy do Dúbravky po mne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
6617-6638 sa nenakúpili naraz, nakúpili sa preto, lebo 22Tr najprv nebola k dispozícii, potom bola o toľko drahšia, že to nebolo rentabilné a na záver boli aj isté informácie o spoľahlivosti 22Tr. Nevieš náhodou, prečo UL po 22Tr nakúpilo opäť 15TrM?