Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #52273:
Hm, pozerám, že JPP je Tvoj obľúbený zdroj informácií. Ja si, na rozdiel od Teba, pamätám, čo boli za problémy na začiatku so SANOSmi, ako tu na prvé 15Tr boli ľudia zo Schadefabrik ako doma atď.
Bojueješ so Sommelierom, jeden za konzervu, druhý za modernu, ale obaja rovnako blbými argumentami.
Reakcia na: Sommelier #52271:
Prosím Ťa, už naozaj prestaň. Naozaj nevidím cestu v nákupe vozidiel zo zrušených súbehov. Proste sa s tým, že technike nerozumieš, zmier a nerob zo seba rýchlokvaseného odborníka.
Reakcia na: Sommelier #52270:
Máš vážne pochybnosti? Alebo máš aqj nejaké podložené fakty? Alebo si jasnovidec? Či génius, ktorý si v hlávke kapustnej nasimuluje priebeh nehodového deja?
Neviem čo do toho montuješ TERAZ Trollina, keď trolejbusy sa kupovali vtedy? Poznám jednoho takého ako Ty, len je omnoho starší, tiež vie "s krížom po funuse" všetko najlepšie, všetko podrobuje drvivej kritike a v zdravotnej karte má diagnózu Querulantia Chronica.
Reakcia na: Sommelier #52264:
Prosím Ťa, netrep. Iné mestá Karosy veselo nakupujú, než niečo začneš tvrdiť, tak si to najprv over a netvrď ako overenú pravdu niečo, čo si akurát Ty praješ. Okrem iného kupuje 9xx Karosy aj také bohaté mesto ako je Praha...
6617-6638 sa nenakúpili naraz, nakúpili sa preto, lebo 22Tr najprv nebola k dispozícii, potom bola o toľko drahšia, že to nebolo rentabilné a na záver boli aj isté informácie o spoľahlivosti 22Tr. Nevieš náhodou, prečo UL po 22Tr nakúpilo opäť 15TrM?
S499.1023: Neviem čo mám na to povedať, radšej asi nič, aby si ma zas nezačal obviňovať z drogových závislostí 🙂
Reakcia na: galiyosha #52369:
Nee, ale tu sa pisalo ze elektricky a trolejbusi neznecistuju ovzdusie... blablabla uz si to presne nepametam...
Reakcia na: Sommelier #52258:
Vieš, nemal by si sa vyjadrovať k veciam, ktorým nerozumieš. Odkiaľ si vyhrabal infomáciu, že Karosa bola diaľkový voz? Karosa bola primárne vyvíjaná ako mestský autobus. Na to, čo si myslia, v BB a ZA, by si sa mal asi v tých mestách spýtať a nepodsúvať tu svoje prianie ako otca myšlienky. Ako človek, ktorý arogantnú Karosu nemusí, ale nemá rád neobjektívne drísty, Ti môžem prezradiť, že spokojnosť s deviatkovými Karosami je všade vysoká.
Reakcia na: Andy #52255:
Tráva? Si sa skamarátil s tými z Hraničnej?
Reakcia na: Andy #52253:
Andy, Tvoje príspevky plné dogmatizmu, predsudkov a správ typu "JPP" ma fakt už prestávajú baviť.
V každom nízkopodlažáku je práve toľko miesta na nohy, koľko vyjde podľa toho, koľko si zákazník objedná sedačiek. NP autobusy nie sú určené len pre tých, čo nemajú nohy (a chcú, na rozdiel od Tvojej frajersky podanej jedinej pravdy, tou MHD chodiť), sú zle pohybliví ale aj pre ľudí s batožinou, matky s kočíkmi a podobne.
Reakcia na: AAA #52367:
To sa mi moc nezda. Lafranconi - Tunel som VZDY rychlejsi ja (elina), ako autobus, takze neviem ako po Novy most...
Reakcia na: S499.1023 #52366:
Lebo električkové zastávky väčšinou majú ostrovčeky, tak je tam treba viac času.. Z autobusu vystúpiš a nikomu už nezavadziaš.
Reakcia na: Red-Hawko #52360:
O ekologickosti vodných a veterných elektrární by sa dalo taktiež veľmi úspešne polemizovať, slnečné elektrárne sú realizovateľné možno tak na sahare.

Okrem toho, ani sám nevidíš, ako si protirečíš? "Aj ked autobusu ide smrad z vyfuku tak to znecistuje iba Ba+okolie? Ee, tym sa znecistuje cela planeta..." A napriek tomu máš niečo PROTI elektrickej trakcii? Tepelné elektrárne alebo nebodaj jadrová energia sú teda podľa Teba horšie, než bezhlavé spaľovanie nenahraditeľných fosílnych palív v spaľovacích motoroch? Som veľmi zvedavý, ako narastie cena úplne obyčajných antibiotík, keď zrazu bude ropy menej a menej...
Reakcia na: Red-Hawko #52360:
Klbak pri takom odobranom mnozstve okolo 8-9 milionov.
Reakcia na: S499.1023 #52364:
Tak potom je veľmi zaujímavé, že vždy je v úseku Lafranconi - Nový most rýcheljší autobus ako električka.
Reakcia na: Andy #52185:
Prosím Ťa, a prečo by u autobusu rýchlejšie prebiehal nástup/výstup? Električka síce má výhybky ale zasa aj dosť zásadným spôsobom lepšie dynamické vlastnosti.
Reakcia na: Andy #52182:
Sorry, 34 vtedajšia.
Reakcia na: Andy #52182:
A na to si ako prišiel? Subjektívny pocit, lebo v električke neručí RÁBA, tak to určite ide pomaly? Keď ešte jazdila 12 z Ružinova do Dúbravky, tak 78, čo som na Tomášikovej stretol, prišla vždy do Dúbravky po mne.
Reakcia na: Spectre #52176:
Takže predsa len redundantne. Len poznámka: Tie vozy nemajú slabšiu EDB, akurát sa skôr stráca. Vozy s budením EDB z troleja majú zase takú milú vlastnosť, že pri výpadku napájania (či už strata napätia v troleji alebo vypadnutie zberačov) je aj nefunkčná EDB...
Reakcia na: Andy #52179:
Každý poriadny Bratislavčan tú karczmu pozná pod názvom U Husáka:-P.
Reakcia na: Martin Fundárek #52159:
Myslím, že v ČR budete vítaný...:-P.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.