Ja by som to videl v jednoduchej elektrickovej trati do Petrzalky, ziadne mostovky a oblukovky. 100 % preferencia na krizovatkach a hotovo.
(A myslim, ze to tak aj dopadne, lebo sa zisti, ze potrebujeme na busy nielen 200, ale dalsich 600 a to je osemsto a co potom v roku 2008...)
Nasledne by som sa zamyslel nad kolajami do DNV, Lamaca a vozovnou v tejto casti,
kolajami do Slovnaftu, Vrakune a Biskupic a vozovnou v tejto casti.
Smarit taky velky balik do jednej strategickej stavby (pripominam, ze ucinky, resp. plne vyuzitie tejto investicie pride v roku 2030 (ako dufame)), je LUXUS vhodny pre banu na diamanty, co Petrzalka nie je.
(A myslim, ze to tak aj dopadne, lebo sa zisti, ze potrebujeme na busy nielen 200, ale dalsich 600 a to je osemsto a co potom v roku 2008...)
Nasledne by som sa zamyslel nad kolajami do DNV, Lamaca a vozovnou v tejto casti,
kolajami do Slovnaftu, Vrakune a Biskupic a vozovnou v tejto casti.
Smarit taky velky balik do jednej strategickej stavby (pripominam, ze ucinky, resp. plne vyuzitie tejto investicie pride v roku 2030 (ako dufame)), je LUXUS vhodny pre banu na diamanty, co Petrzalka nie je.
Spectre
Zaujímavé je u 14Tr dynamické brzdenie. Kotva sa zapojí na brzdový odporník a stator je budený cez menič z troleja, resp. u starších vozov z alternátora (tie majú dosť slabú EDB )