Reakcia na: Papyr #52337:
Nehovoril som o troj - stvor rocnych Karosach 95X/96X ale o troj - stvor rocnych Karosach v Prahe. A to, ze tieto busy mali na sebe viac hrdze ako jej maju nase Ik400 z 1998 je fakt. Neviem ako je to s touto novou radou 950, este to nema tolko, ale ak mi niekto chce predat voz z 21. storocia, ktory po styroch rokoch hrdzavie na streche a na blatnikoch, tak sorry, ale to jednoducho nemam doveru verit v novy model. Ved nas prvy SOR, na ktory sa tu niekto z Prahy posmesne pytal, ked sa hovorilo o nakupe busov v BA nieco ako "kdyz to ovsem za bus lze povazovat" alebo tak nejak to bolo, je menej hrdzavy ako tie prazske Karosy a v tom case to bola zacinajuca mala vyroba.
A co sa bratislavskych predsudkov voci Karosam tyka, necuduj sa im. Jednoducho okolie ta ovplyvnuje. Ja len stale nechapem, preco to vy nedokazete pochopit, ze je tu voz s ktorym s v Bratislave vacsie problemy, z dovodov ktore kazdy pozna. Avsak tie problemy su vacsie ako s inymi vozmi. A ak by som mal reagovat rovnako, je to ako keby si si kupoval ziarovky vyrobcu xyz (aby ma niekto neatakoval) a vzdy to bol sunt, ktory po pol roku praskne a ty vzdy kupis novy model, ved co ked je to teraz uz na vyssej urovni a vydrzi to.
Tak ako sa v roku 1996 rozhodovalo medzi K741 a Ik435 a rozhodlo sa v prospech Ikarusu (pozri sa na interier a exterier tych Karos, ved im sa nesnivalo ani o protismykovej podlahe, nie to plastovych sedackach) tak dnes sa rozhoduje medzi NP a VP vozy a ja som v istom zmysle v podstate rad, ze uz je rozhodnute, lebo ta VP mrcha by tu jazdila dalsich 15 rokov a zabezpecovat v roku 2020 MHD s VP vozmi. Ved to hadam uznas, ze to jednoducho NIE!
galiyosha
Som tu jediný, komu táto debata pripadá krajne odtrhnutá od reality?