Neviem, či si to namýšľam, ale infomácia, "že za posledné mesiace sa asi o pätinu zvýšil predaj cestovných lístkov" mi pripadala ako konštatovanie nešťastia - čo teraz budeme my chudáci robiť, zákazníci chcú viac služieb, ako vieme poskytnúť?
Asi ma ukameňujete ☠ , ale ak nemám peniaze a je záujem o moje služby, tak mierne zvýšim ceny, aby som mohol investovať (alebo si najprv požičiam, a zvýšim ceny, až keď sa investícia prejaví na zvýšení kvality).
Ja viem, že (skoro) všade dotuje dopravu štát/mesto, ale keď nedotuje, tak radšej vyššie ceny pri zvýšení kvality, ako súčasná bratislavská realita.
Asi ma ukameňujete ☠ , ale ak nemám peniaze a je záujem o moje služby, tak mierne zvýšim ceny, aby som mohol investovať (alebo si najprv požičiam, a zvýšim ceny, až keď sa investícia prejaví na zvýšení kvality).
Ja viem, že (skoro) všade dotuje dopravu štát/mesto, ale keď nedotuje, tak radšej vyššie ceny pri zvýšení kvality, ako súčasná bratislavská realita.
tomas1
Inak, mne sa ten systém, že mesto si objednáva MHD od vlastnej spoločnosti zdá socialistický, zvrhlý a nelogický. Keby robili MHD pre mesto súkromné spoločnosti, problém z nedostatkom kapitálu na obnovu vozového parku by neexistoval. ?