Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V tomto clanku sa o.i. pise ,ze vodici elektriciek budu mat specialne zariadenie ktorym si nastavia svetelnu signalizaciu... ako sucast preferencie? http://www.bratislavskenoviny.sk/noviny.php?Id=2&readId=2088
Reakcia na: inTony #51583:
? ? ?

Alebo chcú povedať: "Aha, pozrite, my sme c0c0t1" 🙂
Reakcia na: inTony #51590:
Neboj sa, vodní inžinieri elektroodporníci na tom už pracujú...
Reakcia na: postak #51582:
Ťahať do mesta vlaky BA-Wien by bola kapku drahá záležitosť, keďže by tam bolo treba dvojsystémové jednotky. Nepoviem, aby takto priamo chodili vlaky triedy EC (tie by ale vonkoncom nestáli všade po ceste, dal by som ich zastavovať tak na ŽST-P, Filiálke a Hauptbahnofe), ale u normálnych ER by bol oveľa lepší pekný prestup na hrane na ŽST Petržalka.
Reakcia na: inTony #51583:
takež problém.. že prerkrížiť reťazovkové trolejové vedenie električiek s trolejbusovým... Lebo to je náročné alebo to proste nejde... hlavne, že v Prešove to ide.. trolejbus križuje elektrickú železnicu..
Reakcia na: TeBeCe #51551:
no to je suepeeeer ? ? ? ☠ ? najskôr chceli Kapucínku, Obchodnú, tunel,.. potom upustili od Kapucínky.. a teraz ani Obchodná...
Reakcia na: mickey #51554:
a kopírujú sa navzájom, však?! Keď sa tam nekopírujú je to pohode.. ale v Blave je na hovno metro aj električky, bo by si navzájom konkurovali na radiálach. ?
Reakcia na: S499.1023 #51560:
jak všetko tu v MHD, sa to nedá alebo to nemože fungovať.. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #51571:
ale dá sa.. a bude fungovať tak ako v Dúbravke alebo na Vinohradoch... ☠
Reakcia na: Martin Fundárek #51572:
s tou 49 to by nebola hovadina, ale to otáčanie v Karlovke ten kúsok na diesel to je donebavolajúca blbosť.. jak aj niektoré iné veci v MHD...
Reakcia na: Ámos Keynes #51579:
presne tak.. keď dPB zlepší intervaly, a už na koľkých linkách a ako zlepšil.. ale teraz sú všetci ticho.. toto som presne hovoril na diskusiách,, že vedia len pi.covat na DPB, a keď niečo zlepší tak si to ani nevšimnú, alebo keď všimnú radšej sú ticho, alebo nadávajú na niečo iné.. ? ?
Reakcia na: Ámos Keynes #51579:
akože, to otáčanie cez Karloveskú na diesel je blbosť,.. ako to je také náročné postaviť ešte pár metrov trolejbusovej trate naviac, čiže aj dolné obratisko pri Riviére, aby to bol uzavretý okruh.. taký kúsok nechať nepostavený.. pripadá mi to tak, že chce mesto alebo DPB povedať: aha pozrite my máme duobusy.. ? ?
RE #51568 Martin Fundarek: A to ako si na to prisiel? Mohlo by to byt nieco typu S-Bahn s intervalom 10 minut a ak uz by tam nepremaval len nosny system ako si to sa nazval ale aj vlaky napr. na trati Ba-Vieden ?
Reakcia na: slovanista21 #51577:
fakt dikes
?
Reakcia na: KLF #51550:
??? To nemyslis vazne ? A to odkial vies ? To tu vsetci o tom vedia, len ja nie ? Preco sa Obchodna nebude zrazu robit ???
Reakcia na: Martin Fundárek #51573:
Vzhladom na to, ze buduca L33 uz nebude chodit po Banikovej ale obojsmerne po Molecovej a tak tiez, ze sa do kopca nebude trtkat autobus ale trol, ktory tam vylezie rychlejsie by som predpokladal, ze tych 5 vozov bude stacit na zabezpecenie sucasneho intervalu. Pod Novy most by mali chodit az po dodani dalsich kusov 25Tr.
Otacanie cez Karlovesku na diesel, je blbost ale za cenu prestupu na hrane na elektricky by som bol ochotny to akceptovat. Ako ich vsak poznam, na diesel sa otacat budu a prestup na hrane nebude.
(samozrejme, ze by to slo aj pod dratmi sa otacat, ale prosim nechcite to od nasich inzinierov, vznikol by dalsi kolizny bod na vzdusnom vedeni, ktory by bol plny mimoriadnych situacii a prvykrat by bol strhnuty pravdepodobne v prvy den premavky o 7.25)

Inak, bude mat schopnost ta nova trolejbusova meniaren vracat prud do siete, ci co to tie dnesne nedokazu?

Inak trosku mi chybaju slova na povzbudenie DPB. Zlepsil interval na L201, 202 a 208 ale aj na dalsich linkach a aj tych Petrzalskych. Myslim, ze by si to za tieto kroky zasluzili.
Reakcia na: NN #51305:
Ty nechapes, ze ide o zakladnu dopravnu obsluznost mesta a ze ten bus tam jednoducho musi ist, lebo by sme boli asi jedine mesto v Europe ak nie na svete, kde na medzinarodne letisko nechodi ziadna forma hromadnej dopravy. Neviem co by bola vacsia hanba, ci reko CNG Karosa alebo bus ziaden. (V zhladom na pohlad zapadnara na vychod, bude este prekvapeny a cakal by bus v stave Ik 280.
Ty vobec nechapes, ze letisko Bratislava uz neprepravuje 200 tis. ludi rocne, ale tento rok to ma byt 1,4 a buduci podla predpokladov 2 mil. cestujucich a tak podla tvojho prepoctu zo sto 20 ludi, tak z 2 mil. je to 400.000 ludi, ktory budu chciet vyuzit sluzby DPB a tych 400.000 tisic ludi si bude chciet kupit listok v priemernej sume 14 Sk co robi 5,6 miliona. To su zanedbatelne peniaze? A netreba zabudat na to, ze ten zvyseny dopyt po L61 bude musiet zakonite ustit do jej posilnenia alebo predlzenia L63, co by som povazoval za lespie riesenie. A co sa vyuzivanosti L61 tyka, tak nemyslis, ze tak malo vyuzivana je aj preto, ze ma 20 minutovy interval. Samozrejmostou by mali byt aj spoje k nocnym priletom a odletom zabezpecovane specialnou nocnou linkou, ktora by isla z Hl. stanice okolo ASMN na letisko.

Re #51299 Spectre, Re #51315 S499.1023: Chyba v komunikacii.
Samozrejme, ze citacka sa da preprogramovat a ta, ktora by bola osadena dnes, by mohla sluzit aj po roku 2009. (Pochybujem, ze vyrobcovia vyrabaju jeden typ citacky pre danu krajinu a jej banovky. Ved to by vlastne musela byt jedna citacka na bankovku jednej hodnoty) A myslim si, ze dokonca by to zvladlo aj prevadzku taku, ze by citala sucasne aj Eura aj SKK, len ci by to vedela prepocitavat neviem, no myslim si, ze dnes nie je problem naprogramovat cokolvek na cokolvek. Ja som skor hovoril o tom, ze nejake hufne kupovanie citaciek a osadzanie do zapadakovov, by bola momotina, vzhladom na 1.1.2009, samozrejmostou by vsak mali byt citacky na automatoch na vstupnych branach (letisko, pristav, ASMN, ZST Petrzalka, Nove mesto a Hl. stanica) a to v prvej vlne a v druhej vlne pri kazdej predajni CL DPB. A mozno by sa oplatilo viac zainvestovat do poriadneho info portalu na tych vstupnych branach ako maju vo Viedni, kde budu info o meste, regione a MHD vo viacerych jazykoch, s predajom CL a akceptaciou minci, bankoviek a kreditnych kart. A ako spravne Igorko podotkol, dokazal by som sa zmierit aj s premenovanim Malej sceny na Alianz Slovenska poistovna, keby boli taketo masinky za to nakupene.

V BN bol clanok o umiestnovani novych JCDecaux pristreskov. Do konca roka ich podla BN pribudne 94 a to v Straom Meste 11, Ruzinove 21, v Novom Meste 16, v Raci 2, v P. Biskupiciach 3, v Petrzalke 16, v Jarovciach a v Rusovciach spolu 5, v K. Vsi 4, v Lamaci 4, v Dubravke 9 a v DNV 3.
Reakcia na: 5510 #51576:
este urcite nie ? ? ?
PROSIM VAS neviete niekto ci uz jazdia elektricky cez obchodnu ulicu? ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ?
dnes bola zaujimavo videna vecer okolo 22,48 videna na farskej 4100 na linke 99 poradie som si nevsimol

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.