len jeden off topic:
minuly (alebo predminuly) tyzden prisiel kolega z Prahy vo vecernyx hodinax. Na druhy den potom rozxpraval, ako s nim dolu Prazskou zavodil nejaky MHD-acky bus az do 130!! Potom ho to prestalo bavit a slapol na plyn a zdrhol mu 150-kou :))) Holt bus nema na P605, 2,5l TDi :)))
a este cosi k tomu: Karosa to vraj nebola ....
tak by ma zaujimalo, co za samovraha to bolo v tom buse...
minuly (alebo predminuly) tyzden prisiel kolega z Prahy vo vecernyx hodinax. Na druhy den potom rozxpraval, ako s nim dolu Prazskou zavodil nejaky MHD-acky bus az do 130!! Potom ho to prestalo bavit a slapol na plyn a zdrhol mu 150-kou :))) Holt bus nema na P605, 2,5l TDi :)))
a este cosi k tomu: Karosa to vraj nebola ....
tak by ma zaujimalo, co za samovraha to bolo v tom buse...
Turbo
Dalej mam originalne CKD materialy vozidla KT8A5 - Nieco ako KT8D5, ale ma to rozmery vozidiel T6A5, teda dvzidalenost otocnych capov 6700mm, zalomenie skrine na krajoch, podvozky to ma tak isto vyriesene ako pri KT8D5, ale co som to cital, tak tam bol spomenuty iba rozchod 1435 (+rusky siroky). Ale najvacsi gol na tom bol, ze menicovu skrinu, ktora je v T6A5 ihned za budov vodica, otocili o 90 stuopnov a na lavej strane vynechali jedne cele okno. To by teda vyzerao, ale co uz: CKD (vyznam skratky nemusim vysveltovat.)
Doktor:
ze nove karosy sa rozpadli po pol roku - aj u nas
ze ikarusy na tri roky - detto, iba u nas aj napriek neudrzbe behaju stale (na rozdiel od niektorych karos)
ze solarisy su fobre - viem, povozil som sa s nimi v kosiciach a aj u nas, ked sa 3510 s´Kosic testoval. Ale vi by boli dobre aj pre blawu, to by ukazal iba cas.