len jeden off topic:
minuly (alebo predminuly) tyzden prisiel kolega z Prahy vo vecernyx hodinax. Na druhy den potom rozxpraval, ako s nim dolu Prazskou zavodil nejaky MHD-acky bus az do 130!! Potom ho to prestalo bavit a slapol na plyn a zdrhol mu 150-kou :))) Holt bus nema na P605, 2,5l TDi :)))
a este cosi k tomu: Karosa to vraj nebola ....
tak by ma zaujimalo, co za samovraha to bolo v tom buse...
minuly (alebo predminuly) tyzden prisiel kolega z Prahy vo vecernyx hodinax. Na druhy den potom rozxpraval, ako s nim dolu Prazskou zavodil nejaky MHD-acky bus az do 130!! Potom ho to prestalo bavit a slapol na plyn a zdrhol mu 150-kou :))) Holt bus nema na P605, 2,5l TDi :)))
a este cosi k tomu: Karosa to vraj nebola ....
tak by ma zaujimalo, co za samovraha to bolo v tom buse...
KLF
Andy: preco by sa mala koncit vyroba 15Tr ? :)))) Tak neviem a preco sa skoncila vyroba 9Tr ? Tie boli podla mna este krajsie ! ;)) No tak za 1. Andy asi preto, ze sa vyrabaju uz dlho a uz sa nejaky cas vyrabaju ich nastupcovia 22Tr. Tak naco budu vyrabat hrkalky 15Tr ? (pri vsetkej ucte k tym trolejbusom - MAJU DOKONCA VACSIU KAPACITU AKO 22tr !!! podobne to plati aj u 14Tr a 21Tr.)
Autobusy - Solaris pre BA nechcem. ;))) ja viem, ze KLF o tom nerozhoduje, ale je to moj nazor Ak velkokapacitne (klbaky), tak Karosa Renault (cau Sicko:)) a ak kratke, tak... ved viete co ja presadzujem. ;)))