Novinka:
"Linka 75 bude mat v rannej spicke interval zlepseny z 9 na 8 minut. Na Bajkalskej ulici bude tato linka v smere do Krasnan tvorit pripoj na linku 98.
Linka 98 bude mat v rannej spicke namiesto 8-minutoveho intervalu 6-minutovy."
Tak by ma fakt ze velmi zaujimalo ako ma L75 tvorit pripoj na L98, ked sice interval L75 zhustia na 8 minut, co je v sucasnosti interval L98, ale zaroven L98 zhustia intrval na 6 minut, takze to opat bude out of sync...
no, neprehanaj. Najnizsia euro minca - 1 eurocent ma hodnotu v prepocte 0,37 haliera, nie ? Patdesiat halierniky tam este rok dva nechame, vlastne nikto ani nevie ci tie eura budu zle alebo dobre.
Obvykle sa nechame prekvapit. ?
Re #51190 NN: Nejde o to ze kto ma kolko $$ ale o to ze mozno 70% (mozno aj vac ja len typujem) 70% prichadzajucich do Ba lietadlo asize bude mat mrte kufrov a to by sa my peso/busom nechcelo trepat
Re #51197 eripmav: SMSkami? No jasne a madzitym ti zdrhne 5 autobusov.
Co takto odtlackom prstov? Miesto bankomatovej karty? Das tam prst a z uctu ti ztrhne tolko za kolko si si kupil listky (a nemusis vyberat b. kartu z penazenky a hladat ju ?
Ten automat je aj na rozmieňanie, nemusíš si kúpiť kávu. Je tam totiž druhý automat tej istej firmy, ktorý berie len mince, a na ňom je napísané niečo v zmysle "vedľajší automat rozmieňa bankovky"
No, načo chodiť na Ukrajinu... taký automat na kávu, ktorý berie aj bankovky, je aj na bratislavskom letisku... tuším na príletoch.
Takže vlastne dajú sa získať mince na lístky, stačí si v tomto automate zakúpiť kávu a zaplatiť stovkou. Teraz už stačí, aby sme túto informáciu pretlačili do Lonely Planet
Čo sa týka uprav MHD tak to by som už nechal tak ved (dufam) o 3 roki najneskôr by tu mala byť električka a MHD v Petržalke sa bude zase meniť a dosť výrazne
pobavujuce ked niekto porovnava New York s Bratislavou, hehehe, akurat zabudas na to ze my v BA nemame metro ktore ta dopravi rychlo tam kde potrebujes ale nejake poondiate busy, ktore su skor na hanbu na letisku, ked budeme mat metro ci aspon rychlu elektricku na letisko s hustymi intervalmi mozem turistom z BA letiska odporucit aspon tie, pokial tam vsak budu premavat tie busy po zivotnosti tak nech si radsej zozenu odvoz alebo idu taxikom a budu v meste beztak rychlejsie za min. rozdiel v cene, nehovoriac o tom ze uz vidim turistu s velkym kufrom ako sa trepe v MHD, naozaj pobavujuca predstava (neviem si to predstavit ani u seba)
Re #51217 S499.1023: *** ako ty, mi nestoji za odpoved
Opäť príspevok napísaný v dobrej vôli ale bez znalosti základov veci. Firma Mikroelektronika, dodávatě lístkových automatov pre DPB, dodáva k týmto automatom aj čítačky bankoviek a platobných kariet. Takže žiadne hľadanie firmy, ktorá ich sem dovlečie a bude robiť drahý servis. Diskusie o tom, či je to drahé a nerentabilné alebo nie v súvislosti s mojimi predchádzajúcimi príspevkami o ukrajinských a rumunských automatoch na kávu, cestovné lístky a telefónne karty pokladám za bezpredmetnú.
Je úpne jasné, že vôbec netušíš, o čom hovoríš. Práve firmy RELAY a PONT (dcérska spoločnosť zločineckej organizácie JLV) sú totiž typickým príkladom stánkarskej megamafie.
K porovnávaniu s Prahou - na stanicicach v Prahe sa dá zakúpiť cestovný lístok aj za hotovosť. A prístup "V Amerike zase bijú černochov" skutočne, ale skutočne nemám rád.
A ešte doplním po zhliadnutí inkriminovaného výstupu toho trkvasa o "elementárnej povinnosti": Myslím si, že JEHO elementárnou povinnosťou je obesiť sa na semafore a neodpudzovať naďalej cestujúcich od cestovania žeelznicou.
Miloš Čiko(koto)vský je chumaj, ktorý nemá čo na pozícii tlačového hovorcu robiť. Ale jeho ponechaním vo funkcii Zločinecká Spoločnosť Slovensko dokumentuje, že jeho reči o zlom zneužívajúcom substráte reprezentujú názor firmy.
Jsem ochoten rezignovat na přijímání platebních karet (z důvodu nenažranosti bank). Ale pokud může bankovky přijímat ukrajinský automat na kafe, tak se nutně musí uživit i čtečka bankovek u automatu na jízdenky. Je potřeba se zase na to dívat z toho pohledu, že když mám automat s četčkou, nemusím mít jízdenky v trafice a nechávat marži stánkařům. Takže ty náklady se vrátí.
Úzce související je problém neexistence doplňkového prodeje jízdenek řidičem v BA. Myslím, že kombinace těchto faktorů zakládá návštěvníkovi BA do značné míry morální právo jet na černo a případného dotírajícího revizora prohodit zavřeným okénkem směrem z vozidla ven.
Kdo by snad viděl rozpor mezi tímto postojem a postojem ke klubu černých pasažérů, je na omylu. Tento postoj je plně konzistentní a vypovídá o dvou odlišných věcech - neochotě platit a ochotě platit, kterou však nelze realizovat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
"Linka 75 bude mat v rannej spicke interval zlepseny z 9 na 8 minut. Na Bajkalskej ulici bude tato linka v smere do Krasnan tvorit pripoj na linku 98.
Linka 98 bude mat v rannej spicke namiesto 8-minutoveho intervalu 6-minutovy."
Tak by ma fakt ze velmi zaujimalo ako ma L75 tvorit pripoj na L98, ked sice interval L75 zhustia na 8 minut, co je v sucasnosti interval L98, ale zaroven L98 zhustia intrval na 6 minut, takze to opat bude out of sync...