Tak pozor- nikdy jsem nepsal, že nasazení ULFů na vyhražené linky je blbé! Jde akorát o to, že jich je málo, takže se dá volit ze dvou zel- buď budou jezdit všude 1- 2 spoje/hodinu (a tedy vlastně nikde) nebo to bude jak teď, s tím, že těch "jejich" linek je málo. Já si prostě myslím, že Vídeň má na to obnovovat vozový park rychleji a pokud nemá, tak aspoň může rekonstruovat ty staré vozy na NP provedení- jako třeba v Grazu, nebo v Brně.
Vyrieši sa to, že sa spraví tender, kto spraví určitý balík liniek ZA ČO NAJMENEJ DOTÁCIÍ. A alternatívny dopravca nebude asi mať ČREPY Ik280, ale niečo lepšie. A cestovný doklad MUSÍ byť jednotný!
Ono to síce je z pohľadu Dromológa blbé, že ULFy majú svoje linky, lenže zmiešaná prevádzka na linke by videla k potrebe mať grafikony podľa lenivých E-čiek s vlekmi a nevyužitu dynamických vlastností ULFov. Pamätáme aj z BA, kde to ani nemuselo byť na jednej linke ale vďaka obrovským súbehom bol na začiatku 70. rokov bežne k videniu starý voz a za ním kolóna T-čiek.
? Tak šlap pomalšie, veď keď sa nespotíš chôdzou tak prečo by si sa mal spotiť na bicykli? Nikto ti nekáže ísť 50kph.
Re #50822 Andy: No to je zase vec druhá, že v BA je žalostne málo cyklochodníkov a musíš ísť medzi autami (záleží na konkrétnej trase). Nepotrebujeme hneď cyklodiaľnice, ale mesto už dávno malo mať hotovú aspoň základnú sieť za peniaze, ktoré sa nedávajú na MHD. ?
_____________________
Re #50832 tivino: Nooo, a napríklad ujo Ondriaš, kandidát na VUCišpána má vo svojom volebnom programe metro ( ? ? ), takže je na každom komu uverí...
Re #50840 tivino: No, trochu miešaš regionálnu dopravu a MHD...
Konkurencia - v Poprade vypísali tender na prevádzkovanie MHD s možnošťou VIACERÝCH PREPRAVCOV v jednom systéme, tak som zvedavý ako to tam dopadne. Zaujímavosťou je, že uchádzači musia disponovať plechovkami spĺňajúcimi normu Euro3. Keď budú úspešní tak môžu byť viacerí prepravcovia aj v BA, čo už dávno hovorím.
Andy, prosím Ťa, netrep nezmysly. Viedenské električky jazdia výraznie pomalšie ako bratislavské, stačí sa pozrieť na priemerné rýchlosti. A že by úsekový delič zdržoval, to môžeš vypotiť len Ty a ešte ing. Para, ktorý spomalí trolejbus na výhybke na 20 km/h, hoci by mohol ísť 50 a potom mu to vykompenzuje diódovou sekciou, na ktorej sa nemusí jazdy vypínať.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023