Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spectre #50947:
No jo, zácpy a nemožnost parkování zadarmo je další cesta k omezování aut. A fakt je ten, že služby OBB jsou skutečně na úrovni (včetně těch P+R zařízení, i když to nejspíš platí VOR) a nebýt S-Bahnů, tak by to s vídeňskou dopravou asi vypadalo mnohem hůř.
Jinak ten Ring jsem zmínil, protože si takhle z hlavy moc konkrétních míst nepamatuju, jen vím, že mě to neustálé posunování od světel ke světlům dost štvalo. Ale pokud by opravdu preference na Ringu brzdila tramvaje někde jinde, pak sorry. Pokud by ale dělala "paseku" jen v IAD, tak nechápu, proč tam není- uliční síť minimálně od Gürtelu je z 19. století, kdy o autech neměl nikdo ani ánung, pročež do těchto oblastí auta nepatří a že budou jejich řidiči šikanováni zácpami je jen dobře!
A s čistotou nevím, ale moc mi to nesedělo. Taky je u ULFů často špinavé obložení kolem oken a tak. Každopádně u čistotných Rakušáků bych čekal něco lepšího!
A s Lincem asi souhlas. Za celkově nejlepší DP v zemi bych ale považoval Salzburg- tam ale mají jen trolejbusy a příměstskou dráhu.
Reakcia na: fobust #50975:
ty si tiez KCP
Reakcia na: fobust #50958:
No právě!!
Reakcia na: S499.1023 #50964:
Tak pozor- nikdy jsem nepsal, že nasazení ULFů na vyhražené linky je blbé! Jde akorát o to, že jich je málo, takže se dá volit ze dvou zel- buď budou jezdit všude 1- 2 spoje/hodinu (a tedy vlastně nikde) nebo to bude jak teď, s tím, že těch "jejich" linek je málo. Já si prostě myslím, že Vídeň má na to obnovovat vozový park rychleji a pokud nemá, tak aspoň může rekonstruovat ty staré vozy na NP provedení- jako třeba v Grazu, nebo v Brně.
Reakcia na: TeBeCe #50889:

Prehanas.
Reakcia na: slovanista21 #50895:
Najprv ZAČNI PLATIŤ, nikto sa ťa nezastane... ? ?
Reakcia na: NN #50921:
Prečo by som mal používať argumenty, keď ich nepoužívaš ty? A aká je tvoja práca s autami? Robíš predajcu v AAA Auto ? ?
Reakcia na: slovanista21 #50891:

Počuj, sopliak, ukľudni sa a nevyskakuj do dospelých a rozumných ľudí!!!
Reakcia na: TeBeCe #50875:
Mám vážnu obavu, že sa nám vyliahol malý košičanko či IC-Pitto v BA ? .
Reakcia na: slovanista21 #50857:
Čo to trepeš za debility, chumajko?
Reakcia na: tivino #50843:
Vyrieši sa to, že sa spraví tender, kto spraví určitý balík liniek ZA ČO NAJMENEJ DOTÁCIÍ. A alternatívny dopravca nebude asi mať ČREPY Ik280, ale niečo lepšie. ❗ A cestovný doklad MUSÍ byť jednotný!
Reakcia na: slovanista21 #50856:
Buď si istý, že ti zariadim, aby ťa od tejto chvíle BMko bez preukázania sa platným cestovným dokladom nepustil do voza!!!
Reakcia na: slovanista21 #50854:
Majú sa kde umyť.
Reakcia na: Red-Hawko #50850:
Nezmysel.
Zájazd za 30litrov za cestovanie verejnou dopravou
http://www.sadtrnava.sk/ ? ?
Reakcia na: Spectre #50849:
Ono to síce je z pohľadu Dromológa blbé, že ULFy majú svoje linky, lenže zmiešaná prevádzka na linke by videla k potrebe mať grafikony podľa lenivých E-čiek s vlekmi a nevyužitu dynamických vlastností ULFov. Pamätáme aj z BA, kde to ani nemuselo byť na jednej linke ale vďaka obrovským súbehom bol na začiatku 70. rokov bežne k videniu starý voz a za ním kolóna T-čiek.
Reakcia na: Andy #50821:
? Tak šlap pomalšie, veď keď sa nespotíš chôdzou tak prečo by si sa mal spotiť na bicykli? Nikto ti nekáže ísť 50kph.
Re #50822 Andy: No to je zase vec druhá, že v BA je žalostne málo cyklochodníkov a musíš ísť medzi autami (záleží na konkrétnej trase). Nepotrebujeme hneď cyklodiaľnice, ale mesto už dávno malo mať hotovú aspoň základnú sieť za peniaze, ktoré sa nedávajú na MHD. ?
_____________________
Re #50832 tivino: Nooo, a napríklad ujo Ondriaš, kandidát na VUCišpána má vo svojom volebnom programe metro ( ? ? ), takže je na každom komu uverí...

Re #50840 tivino: No, trochu miešaš regionálnu dopravu a MHD...
Konkurencia - v Poprade vypísali tender na prevádzkovanie MHD s možnošťou VIACERÝCH PREPRAVCOV v jednom systéme, tak som zvedavý ako to tam dopadne. Zaujímavosťou je, že uchádzači musia disponovať plechovkami spĺňajúcimi normu Euro3. Keď budú úspešní tak môžu byť viacerí prepravcovia aj v BA, čo už dávno hovorím.
Reakcia na: Spectre #50724:
tak zrýchlená linka by malo byť správne... Ten bus je taký istý rýchly ako ostané.. akurát že nestojí na niektorých zastávkach...
Reakcia na: Andy #50934:
Andy, prosím Ťa, netrep nezmysly. Viedenské električky jazdia výraznie pomalšie ako bratislavské, stačí sa pozrieť na priemerné rýchlosti. A že by úsekový delič zdržoval, to môžeš vypotiť len Ty a ešte ing. Para, ktorý spomalí trolejbus na výhybke na 20 km/h, hoci by mohol ísť 50 a potom mu to vykompenzuje diódovou sekciou, na ktorej sa nemusí jazdy vypínať.
Reakcia na: Papyr #50800:

Presne tak.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.