Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SZKV #50782:
MHD je nezastupitelna:

- pokud cil cesty lezi v miste, kam MHD smi a IGK ne (centra, pesi zony) anebo IGK tam nelze zaparkovat (zakazy zastaveni, zakazy stani, zona parkovani na rezidenstkou kartu, plne obsazena parkoviste),

- pokud uzivatel nevlastni ridicak,

- pokud uzivatel z biochemickych duvodu nesmi vest pohyblive stroje,

- pokud uzivatel z duvodu nizkeho, resp. vysokeho veku, pripadne zdravotniho postizeni nemuze vest automobil,

MHD je vyhodnejsi:

- pokud je cesta z A do B rychlejsi a/nebo vyrazne levnejsi MHD nez IGK,

- pokud zacatek i cil cesty MA V TESNE BLIZKOSTI stanici MHD,

- pokud je uzivatel fandou MHD.

Rozeber si Bratislavu: jit chlastat do mesta za pouziti MHD nema smysl, neb neni kvalitni nocni doprava. Pro deti, starenky a chude lidi MHD je, ale tim se stava sockou. Autobusy stoji v zacpe stejne jako IGK, cili tam nelze hovorit o vetsi rychlosti. A znalci vedi, kde v centru zaparkovat, mesto dela minimum pro to, aby individualni doprave zneprijemnilo vjezd do centra.
Reakcia na: d3k0 #50795:
Myslis zabitie sa rukou vlastnou za pouzitia MHD? Napriklad v Prahe velmi oblubene skoky pod metro?

No na to nadava kazdy. Vyluka useku aspon na dve hodiny, cestujuci nastvani, DP nastvany, lebo organizacia NAD, hasici nastvani, lebo vyprostit mrtvolu spod nastupnej hrany a spod supravyne tazke, nastvani sudni lekari, lebo telo treba poskladat z toho, co sa naslo 🙂
Reakcia na: Tomi #50753:
Mne sa ten zhranateny ksicht Urbina III paci o chlp menej, ako bol povodny usmievavy ksichtik Urbina II... ale stale je to sarmantny autobus 🙂
Reakcia na: Papyr #50789:
Ty počuj a Ty si ma videl, že stále sedím. Po 1 použivam predplatný kupón. Nie som náročny na gumokol a starších či deti pustím na sedadlá. V ďaľších prípadoch nesedím prenechám slečne a som odkázany a na tie návali. Pozri ak si myslíš, mysli si ale trtka si odpusti. OK múdry? ?
Reakcia na: SZKV #50759:
Ale no tak, Honzo, snad mi nebudes tvrdit, ze to, ze si v IGK musis urcit celou trasu sam, a nejsi vazan na trasy a casy MHD, je nevyhoda auta!
Reakcia na: Papyr #50794:
A co tak pravdepodobnost zabitia sa vlastnou a vinou MHD? 🙂
Reakcia na: SZKV #50772:
Nekdy se v aute zabijes v realnem case. A nekdy si jenom stojis na zastavce MHD, vytacejici tramvaji vyleti zadni podvozek a smete te z ostruvku primo pod kola Avie. A zabijes se jako cestujici MHD, ktery jeste jenom cekal na spoj. Viz 22 na Karlaku letos v breznu.

Cili zabit se muzes u obou, ale u MHD vetsinou ne vlastni vinou.
Reakcia na: Spectre #50775:
no, tak to sme sa trosku netrafili 🙂 Smrtelnych nehod je viac v intravilane obci ako v extravilane 🙂 prave preto, ze jazda po meste je zlozitejsia a aj to prostredie je zlozitejsie a neprehladnejsie. A zdaleka, ale zdaleka nie kazdy ide v meste 50-60 km/h. Neviem ako v BA, ale v Prahe skoro nikto.
jazdí niekto z vás 39??
Reakcia na: tr3mp #50771:
A ked ta ospliecha v obleku auto, kto ti da 5000 na novy?
Reakcia na: SZKV #50783:
Suhlasim s tebou ale tu treba najprv nejaky chaos a riadne straty a potom to nejaký zahraničný musí celé odkúpiť aby to dal celé do poriadku ☠
Reakcia na: petert #50786:
Trtko je ten, co argumentuje ako prednostou MHD, ze si tam v klude sadne a pohodlne si precita noviny a popocuva MP3, zatialco si neuvedomi, ze vacsina ludi, kedze nenastupuje na konecnej, sa v tom buse tlaci a stoji! A prestupuje, nesedi celu dobu!
Reakcia na: petert #50786:
Keby ten odchádzajúci bus "vyhodil smerovku" už keď začne zatvárať dvere, tak by som ho aj pustil. Lenže niektorí majú tú smerovku na to, aby sa potom v prípade nehody mohli vyhovoriť, že ju dali (že ju dali až keď bol priebežný pruh spolovice nimi už blokovaný, je už asi jedno)..
Reakcia na: Spectre #50769:
Suhlas. Nechcem zase prudit s mojim rodnym mestom, ale v Presove fakt su tie vozy ciste a po stenach a stropoch ani tagy nie su. Tagy su len na operadlach sedadiel v 15 Tr zo zadnej strany, lebo z tej cervenej kozenky sa skoro nedaju dat dolu a obcas vo vozoch so skrupinovymi sedackami, lebo z toho siveho plastu sa tiez skoro nedaju dat dolu. Ale inde nie. Podlahy su ciste, sedadla su ciste, nie su rozrezane a pokial su textilne, tak su pravidelne cistene...
Reakcia na: Papyr #50780:
Trtkovia su tý čo sa tlačia do vozu a nadavajú na plnú, nekupujú si cest. lístky smrdia obťažujú tých slušných poctivákov. A ďaľší trkov vidíš za autobusom ktorý nedaju prednosť odch. autobusu ty múdry... ?
Reakcia na: SZKV #50782:
Bežní ľudia ak majú peniaze na auto, tak si MHD ani nevšimnú.. 🙂 Možno to nie je najsprávnejšie, ale je to fakt.
Reakcia na: SZKV #50781:
Takže nehoda kvôli nefunkčným brzdám Ikarusu by bola vlastne vinou toho, že pred ním nebol kilometer voľného miesta na to, aby zastal účinkami odporu vzduchu a trenia? 🙂
Reakcia na: Andy #50778:
Kdyby ty peníze místo do asfaltu utopili v koeljnicích, to byste měli MHD, joj!
Reakcia na: Spectre #50779:
A k čemu taková MHD potom je, když i dopravní fandové uvažují takhle (a co teprve normální lidi!)?
Reakcia na: Spectre #50775:
No, když za sebou budeš mít ten zmiňovaný Ikarus a zrovna mu selžou brzdy (v Blavě bych se nedivil), tak budiž ti země lehká! Já už nějaké těžké nehody viděl- když jezdíš v pražském tramvajovém provozu s tramvajákem u kabiny, tak vidíš docela zajímavé věci. Kromě toho nevím, co je těžkého pochopit na tom, že půl miliónu lidí se ve vlastních autech prostě přepravovat nemůže, protože na to není Bratislava dimenzovaná- ani ulice, ani parkoviště. Ba dokonce na to, aby každý jezdil všude vlastním autem nejsou v Evropě dimenzováni nikde, proto teď vznikají takové věci jako vlakotramvaje, tramvaje na pneumatikách a tak.
Já si totiž celé dětství jezdil do Stockholmu poslouchat, jak my se v Praze máme, že nám lidi dosud MHD jezdí, je dosud hustá a funkční a jak nám závidí. A taky jaké mají obrovské problémy vrátit co nejvíc lidí do MHD- a že zhýčkaný automobilista se nespokojí hned tak s něčím, zvlášť, když PHM jsou tam (v poměru k reálným mzdám skoro zadarmo) a infrastruktura je vybudovaná. Tam jsem se taky naučil, že tudy cesta nevede (udržitelný rozvoj a tak). A ve světle takových zkušeností pozorovat konání většiny ex-CS DP je smutné!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.