Naprostý, ale naprostý souhlas. Praha je z pohledu organizace jeden z nejlepších provozů MHD v celosvětovém měřítku a Dromolog ji soudí podle toho, že v jeho marginální, minimálně využívané relaci nejezdí přímý spoj v šestiminutovém intervalu.
Opäť som nútenýkonštatovať, že si obyčajný debil, ktorý o príslušnom meste nič nevie a "kvalifikovane" sa vyjadruje. Čo je podľa teba, ty magor, na Viedni "nepříliš kvalitní"? Že tam nejazdia Cristalisy?
Fobust si myslí, že ke%d mu techometer v Matese ukazuje 40, že to je 40. Doporučujem mu, aby si to skontroloval pri nejakom verejnom radare. Raz som mal Matesa požičaného a ukazovalo to pri skutočnej 40 asi 60.
To je v poriadku. Pre MHD sú nebezpeční najmä salónni priaznivci vo funkciách, čo Ty nie si. Tvoj názor zdieľam, Tvoj pohľad na vec je kompatibilný s tým, na ktorý postupom času došiel fobust a zrejme k tomu tak trochu inklinujem aj ja
Ja ho snáď budem čoskoro vlastniť. Stále som to odkladal, ostatní mali Bčko ešte na strednej, ja už budem starý foter a stále nič ... Nad IGK som tiež uvažoval a zhodou okolností mi príde Forman ako relatívne praktické IGK (Nákupy do môjho milovaného Hornbachu, prípadne hypernákupy v hypermarketoch). Keby si o niečom výhľadovo vedel, tak môžeš dať tip
Obmedzovač v starých manuálnych kinderkách by podľa môjho názoru nemal prvoplánovo obmedzovať rýchlosť, ale nejaký iný parameter. Bližšie som to ale neskúmal, je to iba taká moja neučitá predstava.
Viem, ze ma mnohi obvinia zo "salonneho priaznivca MHD", ktory sa MHD nevozi. Nie je tomu tak. Ale zas nie som masochista, ktory dopusti svoje casove, a teda aj financne straty tym, ze za kazdu cenu jazdi svojou milovanou MHD.
Ak by sa ti kazila elektricka a mohlo by to ohrozit ludske zdravie, viezol by si ich dalej? Ja nie a po druhe vodic to mam zakazane, lebo sa to povazuje za verejne ohrozenie zivota a vodic si kvoli tomu nemusi ist sadnut do lochu. PS: nebola to nahodou 7783-84 a nie 63-64 :))
Lenže nezabúdaj, že na to auto musíš mať aj vodičák, ak ho nemáš, tak v Bratislave zaplatíš 8-10 tis. (neviem ako v Prahe a zvyšku Slovenska). To je síce len jednorázová investícia, ale tiež je to riadna pálka.
"Expresny autobus neexistuje - co je velka chyba." - nezmysel. Kedysi, v minulosti, ked bola na cestach tak mozno desatina a menej aut, nez je dnes, mal expresny autobus zmysel, pretoze dokazal skutocne rychlo preletiet z jedneho konca na druhy. V sucasnej intenzite dopravy vsak na expresnom autobuse neusetris oproti obsluznemu hole NIC, kedze bude stat rovnako v tyh istych zapchach, ako ten obsluzny, akurat vynecha niektore zastavky, a obsluzak ho vzdy na najblizsom semafore dobehne. Dnes, ked cesta nejakou trasou obsluznym autobusom trva 60 minut (pricom ta ista trasa v minulosti trvala do 45 minut), tak expresnym autobusom ju urobis za cca 55-58 minut. Ma to nejaky zmysel? V dnesnej dobe moze byt expresny LEN segregovany dopravny system, ktorym su v BA elektricky.
Pojem "expresny autobus" v MHD je obycajny oxymoron (pre tych co nevedia - slovne spojenie, ktore si samo sebe odporuje).
A este P.S.: je mi ho ochotna dat zadarmo preto, ze v bazare jej ani tych 5000 mozno nedaju, a nechce sa jej kvoli tomu behat hore dole. A ja som ho ochotny kupit, lebo som s nim 3 mesiace jazdil a viem, ze okrem vyfuku mu nic nie je.
A poprosil by som ta o cislo na bratislavsku taxisluzbu, ktora jazdi za 10-12 Sk/km, az budem v noci v Bratislave, rad ho vyuzijem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023