Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Tomi #49473:
Ani by si to nemuseli půjčovat až v Baku- v EU nám to taky jezdí! V Daugavpilsu jezdí jak KTM-5, tak ty archaické tramvaje z RVR, ovšem na rozdíl od těch fotek to tam vypadá relativně slušně, takže by bratislavští cestující nepoznali rozdíl ☺ . Tedy pokud by to rovnou nepovažovali za kvalitativní vzestup...
Reakcia na: Mikimaus #49475:
To neviem...ja som si akurat vsimol, ze na tom pesom semafore na Riazanskej teraz cerstvo namontovali dopytove tlacitka, takze z nevypocitatelneho semafora sa stane ultrahyperturbonevypocitatelny. A ak hovoris o nejakych kabloch od Gardy, tak mozno sa tvaria, ze tam budu robit nieco take, ako uspesne nefunguje na Segnerovej - slucky, aby nepadala stopka ked prichadza elektricka. Co bude samozrejme v praxi vyzerat tak ako na Segnerovej - stopka bude padat vzdy presne pred prichodom elektricky, takze ta si tam pekne bude musiet zastat a znova sa rozbehnut a prejst tych 60m do zastavky 🙂 Ved to by si Siemens pokazil reputaciu, keby to nahodou fungovalo, vsakze? 🙂
Reakcia na: NN #49467:
dekuji ☺
Reakcia na: Spectre #49464:
Tak sorry, keďže tam nieje autor, tak som myslel, že to písal niekto z iMHD.sk, a že si o5 niekto pomýlil iMHD.sk s officialwebsite dopravného podniku. ? Sorry za mystifikáciu.
_______________
Re #49451 ufo: No? ?
Reakcia na: NN #49467:
Klimatizovane eliny ☺ pre vodica alebo cestujucich? ? Ked to dopadne ako ta klima na az jednom TAMe pripadne ako "fungujuca" klima vo IC vlakoch ZSR ? ...
Reakcia na: Beus #49432:
Nejaka ta sucast preferencie nieje aj na Mladej garde? Je tam stlp a z neho ide tucny kabel tzv.zavesak az na semafor na Riazanskej. Stlp je ale umiestneny pri rozvadzacoch na druhej strane cesty ?
Reakcia na: papuca #49448:
Podľa mňa, keď sa budú v januári meniť trasy električiek, DPB by mal požičať toto
http://trm.vov.ru/bus/tram/arm/00001.html , alebo http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00001.html
najlepšie by však bolo
http://trm.vov.ru/bus/tram/azer/00002.html .
Tam ich povoziť a to by na 100% zabralo. ?


Mimochodom, vie niekto, či bude od 15.9. premávať 43, alebo ostáva stále X43. Veď tá cesta už musí byť predsa hotová. A kedy spustia lanovku?
Reakcia na: Martin Fundárek #49457:
Problém zohnať taxík? V BA? Kde to žiješ? Problém zohnať taxík je v Revúcej a nie v BA, v živote sa mi nestalo a ani nikoho nepoznám, že by nastal taký prípad, že by mal niekedy v BA problém zohnať taxík. A okrem toho .. žiadna lobby .. taxikárska mafia je to! Podľa mňa jeden z hlavných dôvodov neexistencie nočnej dopravy v BA (tých pár spojov za noc sa nedá tak nazvať...) ?
Reakcia na: papuca #49448:
Svatá pravda, zavřit pány velkomožné do Ikarusu a uvozit je k smrti- pak se snad něco konečně začne dít.
Reakcia na: ufo #49451:
Možno dnes, ale ne v minulosti.
Bystrická Tatra si vezie do BB na tyči bratislavskú 14Tr-ku 6295. Práve sú v Žarnovici. 🙂
Reakcia na: NN #49467:
Vycítil som tam akési náznaky týkajúce sa rozchodu. Duševný kľud vo mne udržuje rozumná formulácia hneď v prvej vete: "plánuje začať stavať"
Reakcia na: papuca #49453:
ked sa ti nepaci novy cas tu mas pravdu/situ:

Rýchlodráha pôjde aj do Rače a Karlovej Vsi
(12.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. II; sita)
BRATISLAVA (SITA) - Rýchlodráhová električka, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok, zrejme nebude premávať z Petržalky iba po Šafárikovo námestie, ale aj na Hlavnú stanicu, do Rače a Karlovej Vsi.

Podľa námestníka primátora Karola Koladu nebude problém prispôsobiť väčšinu električkových tratí v meste rýchlodráhe. Úpravy vraj možno urobiť rýchlo a bez väčších nákladov. Aby však mohol dopravný podnik zabezpečiť rýchlu a pravidelnú premávku aj na týchto trasách, musí mesto kúpiť minimálne 30 vozidiel rýchloelektričky, ktoré by mali byť odhlučnené, klimatizované a nízkopodlažné. Rýchloelektrička by mala dosiahnuť rýchlosť 80 kilometrov za hodinu a každé vozidlo odvezie naraz do 300 cestujúcich.

Mesto chce rýchlodráhovú električku čiastočne financovať z 3,2-miliardového úveru, ktorý si vzalo v minulom roku a chce sa uchádzať aj o štátne dotácie. V tomto roku na ňu vedenie mesta vyčlení 150 miliónov, ďalší rok 1,7 miliardy korún. Celá stavba by mala stáť do 5 miliárd korún a stavať by ju mali vyše dvoch rokov. Výškové vedenie trasy počíta s troma variantmi - povrchové, nadúrovňové a polozapustené v povrchu. Zatiaľ však nie je známe, ktorý z variantov uprednostnia, keďže projektovú dokumentáciu rýchlodráhy ešte stále posudzuje ministerstvo životného prostredia.
Reakcia na: Martin Fundárek #49457:
Žeby nám tu vznikal nový dopravopatický axióm? Jeden taký už na štvrtom poschodí (a priľahlých aglomeráciách) majú a týka sa pre zmenu dispečérov 🙂
Reakcia na: tomas1 #49445:
Dobre napísané 🙂 Ja už len vypichnem slovíčko "ego", ktoré sa priamo či nepriamo skloňuje vo všetkých bodoch. ?
Reakcia na: tomas1 #49430:
Ale cez to všetko je nadpis pravdivý, cestujúci sú aj tentokrát neinformovaní 🙂 ... Ja osobne autorovi článku (a spoluautorovi linkového vedenia) gratulujem k výbornej "satirickej sebareflexii", ako som už písal. Na druhú stranu, je prezieravé, že tam nie sú uvedené žiadne konkrétne mená, že ten článok nejako spadol z neba. Vlky by sa divili aj tentokrát 😃
Reakcia na: tomas1 #49430:
Nie! Mala byť pristavená najplesnivejšia krátka Vrakosa (akože ZV), na ktorej by na moste spektakulárne odpadli dvere, resp. zadné okno 🙂
Reakcia na: AAA #49428:
"zrušenie priameho spojenia všade okrem Hl. st. a Ružinova a Karlovej Vsi"

kam ešte by si chcel priame spojenie? na Mars?
Reakcia na: Andy #49422:
Tu nejde ani tak o novostavby, nakoľko je známe, že u nás sa rozumne neinvestuje a peniaze majú samovyparovací syndróm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.