a nie je to este akoze len v skusobnej prevadzke? akoze “testing”? my ked testujeme sofwear, tiez to robi vselico ;o) alebo uz to akoze bezi na ostro? v tom pripade neviem, ci su to nestastne chori ludia, ktorych treba dat do pezinka, alebo len obycajni hajzlici…
k tej dubravskej preferenci: hmm...to je tak, ked je niekto absolutne nekompetentny a neschopny nastavit ten radic tak, aby sa spraval aspon trochu inteligentne. Ono to totiz nie je problem casteho prejazdu elektriciek, ako tu niektori naznacovali, ale absolutnej neflexibilnosti nastavenia radica. Toz, Siemens...treba viac slov? Ano, narusila by sa tym (obcas) zelena vlna pre gumokolny smer rovno. No a? Koho to vlastne chceme preferovat teda? Aha, pardon, gumokoly, zabudol som, mea culpa.
papuca: Bohuzial, je to holy a kruty fakt, zazity na vlastnej kozi, a podobnym sposobom opisovany vsetkymi, s ktorymi som sa rozpraval, co tade uz isli. Nuz, zijeme v Bratislave, a zda sa ze tu musi byt vsetko postavene na hlavu.
amen, pravdu diz, muzi moudry. takz psano jest v analech radnice presporske, ze povoz baronu musi miti prednost pred zbytkem poddanych ;o) a pred vozy s hnojem…
◊ clovece, netrap ma. ja som cez vikend licil v prahe, ako nam uz konecne zacali seriozne montovat preferenciu… si robis srandu? ze? alebo sa ti snivalo a potrebujes sa vyrozpravat… :o) to nie je pravda? ze?! trestne oznamenie? myslim, ze by to malo ist podat. ved takymto sprznenim dopravy a aj tych malo investicii, to je na infarkt a tym poskodenie zdravia z nedbanlivosti. siemens? oh ano, ti nam uz vselico robili v tomo meste…a vselico bolo hned nutne opravit, vymenit, doplnit… neviete nahodou, ktoreho pana s magistratu ci dpb robi syn, dcera, vnuk… pre siemens?
◊ prosim, napis, ze je 1.april!
Odkial berieš to, že to ma byt preferencia MHD?Zobut sa!Si v Bratislave, takže správna odpoved znie, je to preferencia IGK pred MHD ! A nech ta ani nenapadne dakde sa stažovat a pokúšat sa to menit, lebo Teba obvinia za sabotáž voči preferencii IGK ! ? ? ? A ja ti ešte dačo poviem. Ta preferencia je tam preto, aby nemusel Zachar, Durkovský, Kolada a spol čakat v gumokoloch pokial prejde MHD!
Všimol som si, že na zastávke Polus City Center v smere k OD Slimák (na Riazanskej ako linka 50) je na označníku terčík linky 98 a tak isto aj CP. Takže teraz tá linka zastavuje pri poluse dvakrát? Aj na Vajnorskej a aj na Riazanskej, alebo je to nejaká chyba? Videl som zopár busov zastaviť aj na jednej aj na druhej zastávke.
Tak, a mame tu dalsiu uspesne fungujucu "preferenciu" made in Siemens Bratislava.
Kto chce zazit skutocne absolutnu "preferenciu" nosneho kolajoveho systemu MHD, aka dokonca ani v BA este obdobu nema, nech sa pride odviezt medzi zastavkami Nam. Biely kriz a ZSt Vinohrady, v lubovolnom smere.
Smer Raca: na semafore svieti volno pre elektricky, auta stoja, elektricka nikde siroko-daleko ziadna (uz len to samo o sebe je zvrhlost, pustat vzduch). Prichadzajuca elektricka kusok za zastavkou prejde ponad indukcnu slucku, ktora ma za ulohu odovzdat informaciu o jej prijazde radicu krizovatky. Fajn, volno stale svieti. Elektricka sa blizi k obluku, kde je treba pribrzdit (je uz daleko za snimacou indukcnou sluckou), a na semafore ako na povel zasvieti STOPka a mozeme akurat tak zostat stat cely dalsi cyklus semafora. A nadavat. To je v BA este pomerne bezna zalezitost, nad tym sa uz snad nikto nepozastavi.
A bonbonik - smer mesto: Elektricka pride na zastavku, vylozi a nalozi cestujucich, zatvori dvere, a caka...a caka, a caka, a caka, a caka. Asi na spasenie. Cakala tam uctyhodne 3 minuty, kym sa radicu krizovatky uracilo dat jej volno. V rannej spicke. Za nou uz dalsia nervozna elektricka, nezmestiaca sa do tej kratkej zastavky, v nej nervozni ludia, ktori by radi aj vystupili, no nemali kam. Na zastavke tiez nervozni ludia, ktori by do nej radi nastupili, no nemali ako. Ked ta prva odisla, druha konecne obsluzila zastavku. Zatvorila dvere, a - kto by to bolo povedal, vsak? - znova cakala. A cakala, a cakala, a cakala...asi 2 a pol minuty. Medzitym stihol semafor dat volno z kolaje vychadzajucej z obratiska, na ktorej stalo az 0 (slovom nula) elektriciek, a cez krizovatku presiel az jeden chodec a nula cestujucich v nula elektrickach. Potom znova gumokoly, samozrejme. A po tych asi 2 a pol minutach od zatvorenia dveri sme sa konecne pohli.
Myslimze s takouto "preferenciou" by sme sa mohli nechat zapisat aj do Guinessovej knihy rekordov. Toto je ale uz na trestne oznamenie za sabotaz dopravy...nema niekto kontakty v tomto smere?
Na zrýchlenie dopravy by bolo lepšie urobiť všetky zastávky de iure na znamenie. To by ale trebalo poriadne tlačidlá a také svietiace tabuľky nad dverami že "zastavíme" (keď stlačím tlačidlo). Keď vidím koľko času sa stráca a karbón dioksajdu sa produkuje keď sa zbytočne zastavuje, je mi ? .
""So záujmom som si prečítal príspevok "Cestujúci nadávajú, zväčša však kvôli neinformovanosti". Toľko samochvály si pamätám hádam iba z minulého režimu."" Samochvály???
Stránky iMHD.sk niesú stŕánkami DPB.
"Myslím si, že pre primátora a jeho dopravného námestníka mal skutočne prísť starý hrdzavý 16-ročný Ikarus 280. Nič iného si totiž nezaslúžia." - ani stýmto nesúhlasím. Aby pánovi primátorovi ukázali skutočnú MHD BA, mali spraviť divadlo, predstierať poruchu a že by mu NIČ neprišlo, buhehehehehe ? ? ?
Prepáč, myslel som to tak, a napísal inak tu prvú vetu. Myslel som to presne naopak: mi ukáž príklad mesta, kde sú čistejšie vozidlá MHD ako IGK. To predsa nie je možné, takže čo teraz, necestujeme MHD? Potom nelet lietadlom, necestuj vlakom ani lodou. Nikde vo verejnom prostriedku nebude asi upratanejšie ako vo vlastnom aute ak sa o neho trochu staráš. Ale sorry, aj tak tie tvoje myšlienky nemajú moc logiku.
No Šafárikovo tým novým linkovaním iba utrpí, zrušenie priameho spojenia všade okrem Hl. st. a Ružinova a Karlovej Vsi (ale to iba v špičke).
Re #49302 Andy: ? ?
Re #49308 Corgon: Poviem ti to takto: DPB prevádzkuje 13 električkových, 11 trolejbusových a 56 (ak som dobre spočítal autobusových liniek) s úplne rozdielnymi intervalmi a z toho vyplýva, že nikdy nemôžu všetky linky na seba nadväzovať.
Re #49311 muzikant: Môžem ti poslať intervaly petržalských liniek, ktoré boli získané v auguste z aktuálnych CSP.
Re #49318: Skôr pôjdu asi na Kalváriu od Hroboňovej.
Re #49326 El Sergio: Alebo možno ich na stanicu teleportovali rovno z bytu.
Re #49331 El Sergio: A ešte si zabudol nočák z obľúbenej krčmy.
Re #49339 brci: Väčšina ľudí s 10 min. lístkom neprestupuje, takže pochybujem. A tých 80 km/h je ti zbytočných, keďže autobusy pomaly ani nie sú momentálne schopné túto rýchlosť dosiahnuť.
◊ sa dalo cakat… myslim, ze ta velmi dobre tu takmer kazdy chape, lebo nehovoris nic, co by ini nevedeli. len ty nejako nechces vidiet druhu stranku veci. alebo ju vidis, ale bavi ta sa hrat taku hru.
si robis srandu nie? samozrejme, ze viaceri tu iste vedia co je to poriadok a komfrot. ale ten ti bude slusne povedane na figu ak nie na nieco horsie, ked budes trcat v zapche medzi nervoznymi sofermi, v smrade a hluku, lebo secja co na to maju alebo aj nemaju ale predsa len daju, nasadnli do auta… nuz, tolko… chvilami mi to pride, ako keby si nikdy necestoval do inych metropol sveta. alebo ak aj ano, tak maximalne tak niekde na letisko… ale dufam, ze sa len mylim…
No tých peňazí, ktoré namiesto IAD+MHD mohli ísť do čistej MHD je fakt strašne veľa... Ja ani nevidim moc IAD stavieb, ktore by nechybali na ukor napr. Jednej trate el., kde by aj tak jazdili eliny mozno tak 40 kmh..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Beus
Kto chce zazit skutocne absolutnu "preferenciu" nosneho kolajoveho systemu MHD, aka dokonca ani v BA este obdobu nema, nech sa pride odviezt medzi zastavkami Nam. Biely kriz a ZSt Vinohrady, v lubovolnom smere.
Smer Raca: na semafore svieti volno pre elektricky, auta stoja, elektricka nikde siroko-daleko ziadna (uz len to samo o sebe je zvrhlost, pustat vzduch). Prichadzajuca elektricka kusok za zastavkou prejde ponad indukcnu slucku, ktora ma za ulohu odovzdat informaciu o jej prijazde radicu krizovatky. Fajn, volno stale svieti. Elektricka sa blizi k obluku, kde je treba pribrzdit (je uz daleko za snimacou indukcnou sluckou), a na semafore ako na povel zasvieti STOPka a mozeme akurat tak zostat stat cely dalsi cyklus semafora. A nadavat. To je v BA este pomerne bezna zalezitost, nad tym sa uz snad nikto nepozastavi.
A bonbonik - smer mesto: Elektricka pride na zastavku, vylozi a nalozi cestujucich, zatvori dvere, a caka...a caka, a caka, a caka, a caka. Asi na spasenie. Cakala tam uctyhodne 3 minuty, kym sa radicu krizovatky uracilo dat jej volno. V rannej spicke. Za nou uz dalsia nervozna elektricka, nezmestiaca sa do tej kratkej zastavky, v nej nervozni ludia, ktori by radi aj vystupili, no nemali kam. Na zastavke tiez nervozni ludia, ktori by do nej radi nastupili, no nemali ako. Ked ta prva odisla, druha konecne obsluzila zastavku. Zatvorila dvere, a - kto by to bolo povedal, vsak? - znova cakala. A cakala, a cakala, a cakala...asi 2 a pol minuty. Medzitym stihol semafor dat volno z kolaje vychadzajucej z obratiska, na ktorej stalo az 0 (slovom nula) elektriciek, a cez krizovatku presiel az jeden chodec a nula cestujucich v nula elektrickach. Potom znova gumokoly, samozrejme. A po tych asi 2 a pol minutach od zatvorenia dveri sme sa konecne pohli.
Myslimze s takouto "preferenciou" by sme sa mohli nechat zapisat aj do Guinessovej knihy rekordov. Toto je ale uz na trestne oznamenie za sabotaz dopravy...nema niekto kontakty v tomto smere?