Predpokladám, že sofistikovaným systémom ohýbania koľajníc myslíš systém 1LP2ŽA-BJOP, čiže 1 Lampa Pouličná, 2 Žerivy Automobilové - Bo Je Ohýbačka Poxxbaná ? ?
Papuca: Vsak viedenčanom sa dobre chodí MHD, keď už majú všetko vybudované. Tam by som aj ja chodil len MHD. Ale zato, že som sa narodil v Ba, teraz mám mať pokazený život kvôli MHD?
Ja ti dačo poviem. Keby sa investovalo tolko do MHD ako sa investuje do IGK na území hl. m. SR Bratislavy, tak už dávno tu máme kvalitný kolajový nosný systém v centre pod zemou, moderný vozový park atd.... a MHD by nebola určite tam, kde je dnes. A cyklisti by mali minimálne takú istú hustú siet cyklotrás ako je vo Viedni. MHD je nielen ekologickejšia z hladiska toho, že je menej aut, ked ludia jazdia MHD, ale aj ekonomickejšia. A nebyt debilkov, ktorí v kuse sypú prachy len jedným smerom na infraštrukturu IGK, tak už to tu mohlo byt tak ako som písal hore. Rozhodne nepatrím k tým, čo nemajú možnost chodit autom, ale hrozne ma irituje to, ked vidím ako zopár ludí, ktorí si potrebujú parit a vyvalovat gule v aute tvoria zápchy sposobom jedno auto=jeden človek. A tu uchylnost chodit v ramci centra všade autom je tiež strašné. Auto je vhodné využívat v BA podla mna iba na dlhšie trasy, napr. DNV-Vrakuna a pod. alebo na dáke výlety. Ale aby som chodil jak uchyl v ramci širšieho centra všade autom, to je fakt...Niekedy ked vidím napr. zápchu a vidím tie autá, že v kažfom druhom je jeden človek, je mi z toho na grc. Aj tak stojí v tej zápche a nič nevyrieši. Jeden klbový bus alebo elina by mohla pritom ponat aspon na bratislavske pomery (auto=1vodič) tolko ludí, kolko je aj v 150 autách.......
Riesenie ze chodci nemaju na priecesti cez elektrickovu trat semafor bol dost casty aj v Belgicku (Gent, Brussel). Tam to bolo dokonca urobene tak, ze ked sa blizila elektricka, tak sa tie vystrazne tabulky rozblikali... A taktiez krizom cez elektricku nebol prechod vyznaceny ani vodorovnym znacenim (zebra), znacenie bolo len krizom cez cestu.
si velmi pokrokovy a prakticky… skoda, ze na tvoje myslienky neprisli este v prahe, londyne, viedni a pod. ale good luck, kludne preferujme auta, neskor si v auticku neotvoris okno lebo by si sa udusil a ten hluk z aut by ti hned rano otravil zivot… to nie je fikcia, to je realna skusenost z ostravy (chvala Bohu uz davnejsie to tam tak nie je) a z atlanty, kde na preferenciu automobilov doplatili tesne pred olymp. hrami…
sak pockaj ked ta neake drahe auto ofukne v 10 cm vzdialenosti neakou 150+ kmh rychlostou, ako si budes v priekope zelat ze aby to bol ten stary dobry ikarus
minule som tam rozmyslal nad vylucenim aj pesich a bicyklov - vsak mozu ist po nabrezi alebo cez park. Co maju co zavadzat autam!
(upozornujem, ze som majitelom biku - auto nemam)
Čo komu na tých autách tam vadí? Keď idem ako cyklista, určite sa cítim lepšie ked ma predbieha auto ako autobus... Autobusári majú v obľube nechávať až 10 cm odstup od cyklistu...
Ja vám poviem čo si myslím... Ja som rád, že sa IAD preferuje, najbližších minimálne 50 rokov MHD v Bratislave reálne použiteľná nebude aj keby mal magistrát 10x viac peňazí a na DPB by zaútočilo 10 Rybníčkov, takže som rád že sa nepreferuje MHD, pretože ju dúfam už dlho používať nebudem. A s tou viedenskou cestou to ste kde nabrali? Normálne sa tam dá prejsť. Hlavne dôvody zrušenia MHD podľa mňa sú šetrenie (lepšie zrušiť MHD na viedenskej ako napr. na Einsteinovej) a to, že na tej ceste je mala rýchlosť kvôli cyklistom.
#4844 je uz nejaky cas opraveny. Ale vie mi niekto vysvetlit, preco stale jazdi takym sposobom ako pred poziarom t.j. ze motor buraca na plne pecky a autobus sa sotva vlecie 40? A tak isto aj #4849. To niekto chce, aby zas takmer vyleteli do luftu?
AD Viedenská ul.: toto je presne jeden z príkladov preferovania IGK na úkor MHD v Bratislave. Len tak dalej a ochvilu sa autičkári aj do riti strčia. Myslím, že skôr sa dožijem hustej siete razených tubelov pre autá ako pre nosný systém ?
Ano, tie auta na Viedenskej isli na nervy aj mne... ale to celkom isto nie je dovod preco take nechodi MHD... dovod je predsa setrenie (co chapem) a zlepsovanie dopravy (co v mojom pripade katastrofalne nevyslo).
88 v smere z AS MN stoji na Einsteinovej tak, ze musim ist cez nadchod co je 5 minut pre cloveka so znizenou pohyblivostou, tie vytahy su tam vecne pokazene. A potom este dalsich 10 minut k administrativnej budove Incheby. Dnes som sa ledva dovliekla do prace... 3x nastupovat a vystupovat a potom 10 minut pesi - to je pre mna ako vysokohorska tura
Hm ale kombinacia 201 (alebo 202) + 208 + 80 ma teda nenapadla, dik za tip, pozriem si casy, vyskusam a dam ti vediet.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cosita
88 v smere z AS MN stoji na Einsteinovej tak, ze musim ist cez nadchod co je 5 minut pre cloveka so znizenou pohyblivostou, tie vytahy su tam vecne pokazene. A potom este dalsich 10 minut k administrativnej budove Incheby. Dnes som sa ledva dovliekla do prace... 3x nastupovat a vystupovat a potom 10 minut pesi - to je pre mna ako vysokohorska tura
Hm ale kombinacia 201 (alebo 202) + 208 + 80 ma teda nenapadla, dik za tip, pozriem si casy, vyskusam a dam ti vediet.