Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: donats #49406:
http://www.dyxoft.cz/dXProgz/DFCD_add.html#slovnik

Re Andy: zase ťa opantala gumokolná lobby??? ?

Re #49401 81-71: tak tak... ?
Reakcia na: Andy #49395:
V podstate nechápem ,čo vlastne ešte robíš na diskusii o MHD, keď v skutočnosti len v MHD pretrpievaš dobnu do chvíle, keď budeš mať vodičák a IGK ? . Ale chápem Ťa, tradícia salónnych priaznivcov MHD má v BA dlhoročnú tradíciu a toto hnutie zastrešuje sám. RRPaT.
Reakcia na: Spectre #49386:
Mňa tedy napadla otázka do najbližšej ankety pre d3ka - Myslíte si, že sú v Bratislave v horšov stave koľajové konštrukcie alebo vrchné vedenie? Myslíte si, že ropovodná rúra väčšieho priemeru je ing. Trabantík alebo ing. TSV?
Reakcia na: Spectre #49386:
Predpokladám, že sofistikovaným systémom ohýbania koľajníc myslíš systém 1LP2ŽA-BJOP, čiže 1 Lampa Pouličná, 2 Žerivy Automobilové - Bo Je Ohýbačka Poxxbaná ? ?
čo znamenajú jednotlivé písmená v skratke IGK? ďakujem ?
81-71: keby si mal na vyber - použiť Ikarus 280 alebo tvoje čisté auto. Čo by si pouzil? Ak Ikarus, tak si proste uchýl...
Reakcia na: tulenique #49400:
Hop.... Ked to po sebe citam, tak vidim ze mi nejako uletili rody... Vsetkym sa za to ospravedlnujem...
Papuca: Vsak viedenčanom sa dobre chodí MHD, keď už majú všetko vybudované. Tam by som aj ja chodil len MHD. Ale zato, že som sa narodil v Ba, teraz mám mať pokazený život kvôli MHD?
Reakcia na: Andy #49396:
Ja ti dačo poviem. Keby sa investovalo tolko do MHD ako sa investuje do IGK na území hl. m. SR Bratislavy, tak už dávno tu máme kvalitný kolajový nosný systém v centre pod zemou, moderný vozový park atd.... a MHD by nebola určite tam, kde je dnes. A cyklisti by mali minimálne takú istú hustú siet cyklotrás ako je vo Viedni. MHD je nielen ekologickejšia z hladiska toho, že je menej aut, ked ludia jazdia MHD, ale aj ekonomickejšia. A nebyt debilkov, ktorí v kuse sypú prachy len jedným smerom na infraštrukturu IGK, tak už to tu mohlo byt tak ako som písal hore. Rozhodne nepatrím k tým, čo nemajú možnost chodit autom, ale hrozne ma irituje to, ked vidím ako zopár ludí, ktorí si potrebujú parit a vyvalovat gule v aute tvoria zápchy sposobom jedno auto=jeden človek. A tu uchylnost chodit v ramci centra všade autom je tiež strašné. Auto je vhodné využívat v BA podla mna iba na dlhšie trasy, napr. DNV-Vrakuna a pod. alebo na dáke výlety. Ale aby som chodil jak uchyl v ramci širšieho centra všade autom, to je fakt...Niekedy ked vidím napr. zápchu a vidím tie autá, že v kažfom druhom je jeden človek, je mi z toho na grc. Aj tak stojí v tej zápche a nič nevyrieši. Jeden klbový bus alebo elina by mohla pritom ponat aspon na bratislavske pomery (auto=1vodič) tolko ludí, kolko je aj v 150 autách.......
Reakcia na: TeBeCe #49286:
Riesenie ze chodci nemaju na priecesti cez elektrickovu trat semafor bol dost casty aj v Belgicku (Gent, Brussel). Tam to bolo dokonca urobene tak, ze ked sa blizila elektricka, tak sa tie vystrazne tabulky rozblikali... A taktiez krizom cez elektricku nebol prechod vyznaceny ani vodorovnym znacenim (zebra), znacenie bolo len krizom cez cestu.
Reakcia na: Andy #49395:
 si velmi pokrokovy a prakticky… skoda, ze na tvoje myslienky neprisli este v prahe, londyne, viedni a pod. ale good luck, kludne preferujme auta, neskor si v auticku neotvoris okno lebo by si sa udusil a ten hluk z aut by ti hned rano otravil zivot… to nie je fikcia, to je realna skusenost z ostravy (chvala Bohu uz davnejsie to tam tak nie je) a z atlanty, kde na preferenciu automobilov doplatili tesne pred olymp. hrami…
Reakcia na: Andy #49396:
sak pockaj ked ta neake drahe auto ofukne v 10 cm vzdialenosti neakou 150+ kmh rychlostou, ako si budes v priekope zelat ze aby to bol ten stary dobry ikarus 🙂
Reakcia na: 81-71 #49392:
minule som tam rozmyslal nad vylucenim aj pesich a bicyklov - vsak mozu ist po nabrezi alebo cez park. 😃 Co maju co zavadzat autam! 😛
(upozornujem, ze som majitelom biku - auto nemam)
Čo komu na tých autách tam vadí? Keď idem ako cyklista, určite sa cítim lepšie ked ma predbieha auto ako autobus... Autobusári majú v obľube nechávať až 10 cm odstup od cyklistu...
Ja vám poviem čo si myslím... Ja som rád, že sa IAD preferuje, najbližších minimálne 50 rokov MHD v Bratislave reálne použiteľná nebude aj keby mal magistrát 10x viac peňazí a na DPB by zaútočilo 10 Rybníčkov, takže som rád že sa nepreferuje MHD, pretože ju dúfam už dlho používať nebudem. A s tou viedenskou cestou to ste kde nabrali? Normálne sa tam dá prejsť. Hlavne dôvody zrušenia MHD podľa mňa sú šetrenie (lepšie zrušiť MHD na viedenskej ako napr. na Einsteinovej) a to, že na tej ceste je mala rýchlosť kvôli cyklistom.
#4844 je uz nejaky cas opraveny. Ale vie mi niekto vysvetlit, preco stale jazdi takym sposobom ako pred poziarom t.j. ze motor buraca na plne pecky a autobus sa sotva vlecie 40? A tak isto aj #4849. To niekto chce, aby zas takmer vyleteli do luftu?
Reakcia na: NN #49293:


Dakujem, 201 (alebo 202) + 208 + 80 naozaj vyzera celkom slubne, zajtra to vyskusam. Teda tiez to vychadza 45 minut ale je to dobra moznost.
Reakcia na: Beus #49294:
AD Viedenská ul.: toto je presne jeden z príkladov preferovania IGK na úkor MHD v Bratislave. Len tak dalej a ochvilu sa autičkári aj do riti strčia. Myslím, že skôr sa dožijem hustej siete razených tubelov pre autá ako pre nosný systém ?
Reakcia na: Beus #49294:


Ano, tie auta na Viedenskej isli na nervy aj mne... ale to celkom isto nie je dovod preco take nechodi MHD... dovod je predsa setrenie (co chapem) a zlepsovanie dopravy (co v mojom pripade katastrofalne nevyslo).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.