Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: El Sergio #49252:


z Auparku je to do administrativnej budovy Incheby tak 20 minut pesi. A ani nie je na celej trase chodnik, dokonca ani krajnica. Incheba ma velky areal a vam sa zda ze spoje stoja niekde blizko... ale vchod je bohuzial len jeden... a je daleko od vsetkych momentalne existujucich zastavok.
Co ludia ktori maju problem dlhsie chodit ? Alebo vobec chodit ? Co v zime, v snehu, v poladovici ?
Reakcia na: Malic #49251:


Dakujem za ponuku pomoci. Tak skus vymysliet zo zastavky Dudvazska (odchod medzi 6:45 a 7:00) na zastavku Einsteinova kombinaciu spojov ktorou by to trvalo menej ako 40 minut... ale realnych 40 minut aj s meskaniami ktore pomerne podrobne a z vlastnej skusenosti uvadzam... A bohuzial ta 10 alebo 15 minutova cesta pesi zo zastavky do prace je pre mna na celom cestovani najvacsim nestastim, ale to nevyriesis, pravda ? To by vyriesil len spoj ktory stoji na Viedenskej...
Sla som este kombinaciou 202 + 70 + 88. Casovo to vychadza rovnako ako ostatne, len som v praci priblizne v tom case ako potrebujem.
A nejde len o mna osobne... nie som jedina komu chyba priamy spoj z Vrakune pod Novy most alebo linka obsluhujuca Viedensku cestu.
50 by mala navyse tak 2 km to suhlasim... ak je to vela... aj tych 720,- Sk za mesacnu elektricenku je vela... a takto by sme sa mohli bavit do nekonecna, ze ?
Reakcia na: Cosita #49249:
Tak možno by bola dobrá kombi 202 na ASMN + 50 na AUPARK a tam pešibusom do Incheby. Možno to vyjde nastejno ako z Einsteinovej, možno kratšie. Neviem. ?
To by s tým asi AUPARK nesúhlasil. 50 chodí do tej oblasti asi len výhradne kvôli nemu. Ani by ma neprekvapilo, ak by si úsek Šafko - AUPARK platil sám. ?
Reakcia na: Cosita #49249:
Ja som vzdy vidaval 82+71 poloprazdne, i ked je pravda ze som nimi v spicke nechodil.

Co sa tyka 50, tak zasadny problem je ta obchadzka, Tvoja zmena sice nie je velka, ale ma niekolko km navyse, tipujem to tak na 2-3, co sice na jeden spoj nie je vela, ale ked ich za den ide povedzme 100, tak to uz je slusna strata penazi a to je presne to co sa magistrat snazi usetrit. I ked chapem ze pre Teba osobne by to bolo lepsie.

aj tak drzim palce a keby si chcela pomoct najst optimalne spoje, tak rad pomozem ?
Reakcia na: tr3mp #49227:
To je nejaká blbosť tá 91/191 + 88. Veď to okrem Nového mosta nemá žiadnu spoločnú zastávku... ❓
Radšej predsa len tá 93 + 99 alebo 99 priamo (už ten polhodinový lístok bude asi tak či tak a keď sa jej nechce prestupovať, tak nech sa vezie). ?
Inak ma napadá...všetci sa sťažujú že nemajú priamu linku a keď priamu linku majú, tak sa sťažujú že je príliš dlhá. Už tých ľudí nechápem, neviem čo vlastne chcú... ?
Reakcia na: Malic #49234:


Hm no ja som tymi dvomi spojmi cestovala asi dva roky a nevyuzite neboli, naopak, 71 bola plna na celej trase a 82 samozrejme odkedy mala zmenenu trasu s konecnou v Pristave uz nebola co kedysi, napriek tomu prazdna nechodila aspon v spicke ked som nou cestovala ja. Stale to vsak bol jediny spoj po Viedenskej. Z Einsteinovej je to ku vchodu do Incheby, ktory je prave pri Viedenskej ceste ozaj pomerne daleko, nie je ina moznost ako obist cely areal.

50 napriklad tak - Stary most, Aupark, Einsteinova, Viedenska, Stary most - po Viedenskej by sla len jednym smerom. Smerom z Malej sceny by som sla na Viedensku dlhsie, cez Aupark a potom smerom na Malu scenu uz priamo. Samozrejme, nestala by pri Auparku ako na konecnej. Chapem ze je to dlha linka a mat len jednu konecnu by asi nebolo mozne... ale na navrhovanie rieseni v doprave ste tu vy.
Mozno by mohla mat 82 (teda uz ine cislo by mala ta linka) rozumnejsiu trasu ako predtym...
Inak pre pindošov o úžasnej doprave v Prahe prikladám informáciu o finančnej situácií DPP. http://dpp.cz/obrazky/90014/kontakt0905.pdf
Reakcia na: marko #49246:
Keby bola rovnaká 94 by musela chodiť z Vyšehradskej.
Reakcia na: AAA #49243:
Vidim, ze sa nazorovo nezhodneme.
A s konecnej 94 (Holicska) je to na Smolenicku 1 min pesi. - takze preto pokladam trasu 94 s trasou 93 v Petrzalke za rovnaku.
Reakcia na: AAA #49243:
Myslim ze vsetky dovody si vystihol spravne. Dodam len to, ze tym spojom chodi vela decak aj do skoly na Vazovovej a este viac ludi potom ide na eliny. A 94 ma v Petrzke inu konecnu, ktora pokryva nie male mnozstvo ludi.
Reakcia na: AAA #49243:
A ešte som zabudol dopravu do škôl na Vazovovej.
Reakcia na: marko #49242:
Napadajú ma 3 veci:
1. V Petržalke nie je spoločná konečná.
2. Otázna je kapacita obratiska na Hl. stanici.
3. Môžeš cestovať do 2 častí CMO: smer Hl. st. L 93 a smer Nám. 1. mája, Vazovova 94. Z Vazovovej máš zároveň električkové spojenie na všetky východné radiály.
Reakcia na: AAA #49239:
S tymi vozokilometrami suhlasim, ale ma zmysel aby bola linka 94 a zastavovala na vsetkych zastavkach 93, a mala navyse iba Nam.1.maja a Vazovovu? Zda sa ti to efektivne?
BEUS: Som pocul ze jazdis s tymi elektrickami ako o zivot 🙂 Vraj si na nejakej vecernej trhal rychlostne rekordy pri PKO? Co je na tom pravda ?
Reakcia na: marko #49236:
Petrzalka nema nosny system? Tak to som asi zaspal novu zmenu ? ?. Na metro nemame peniaze, rychlodrazna elektricka je iba vo vyhlade, takze si neviem predstavit lepsi nosny system ako je PRIAMA linka autobusom so super kratkym intervalom ako ma 95 or 93/94
Reakcia na: marko #49238:
Napríklad preto, lebo výkony MHD sa nepočítajú na nejaké vozominúty, ale vozoKILOMETRE, a keďže obe linky idú v úseku TERNO - Vazovova rovnakou trasou, ten časový rozdiel je spôsobený iba tým, že 59 na niektorých zastávkach nezastavuje.
A este raz k 59. Ak si pozriete cestovny poriadok, tak 94 to trva zo Smolenickej na Vazovovu 14 min. 59 to trva zo Smolenickej k ZST Vinohrady 18 min. To je iba + 4 minuty! A trasa je to o hodne dlhsia. Tak preco Vam tak nevyhovuje ta linka? Obsluzi uzemie o hodne vacsie (dovolim si tvrdit raz take).
Reakcia na: marko #49236:
No ak si si nevšimol tak, 99 ťa vozí k nosným linkám, ktoré sú žiaľ ? ? v autobusovej trakcií.
Reakcia na: Malic #49235:
Problem je, ze nosny system Petrzalka nema! A keby ma potom (mozno raz) k tomuto systemu doviezol bus - ani nevies aky by som bol spokojny. Ale teraz jej vyznam nevidim.
Reakcia na: marko #49220:
Udivuje ma ze nedokazes pochopit naco bola linka 99 vymyslena. Skus sa pozret do hociktoreho vyspeleho mesta v EU, kludne aj do Prahy, a pochopis co su to linky na zvazanie ludi k nosnemu systemu(v pripade Prahy k metru)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.