Ja som sa snažil ti len nájsť rýchlejšie spojenie. 20 minút? Tomu silne neverím! To musíš ísť naozaj pomaly, aj keby som celú Inchebu obiehal dookola tak mi to netrvá 20 minút. Možno ani tých 15. ?
20min pesi? waw, tak to znie fakt hrozne daleko, no osobne by som odporucal 202 z dudvazskej o 6:50 na ASMN, s prichodom o 7:11, prestup na 50 co ide 7:15 z ASMN do Auparku 7:25. Celkovy cas je 35min + pesi dojazd.
Ak je to z Auparku daleko tak potom lepsia kombinacia ako 202+70+88 asi nie je. Treba si odskusat ako a kedy su zapchy a potom si najst vhodnu kombinaciu spojov.
z Auparku je to do administrativnej budovy Incheby tak 20 minut pesi. A ani nie je na celej trase chodnik, dokonca ani krajnica. Incheba ma velky areal a vam sa zda ze spoje stoja niekde blizko... ale vchod je bohuzial len jeden... a je daleko od vsetkych momentalne existujucich zastavok.
Co ludia ktori maju problem dlhsie chodit ? Alebo vobec chodit ? Co v zime, v snehu, v poladovici ?
Dakujem za ponuku pomoci. Tak skus vymysliet zo zastavky Dudvazska (odchod medzi 6:45 a 7:00) na zastavku Einsteinova kombinaciu spojov ktorou by to trvalo menej ako 40 minut... ale realnych 40 minut aj s meskaniami ktore pomerne podrobne a z vlastnej skusenosti uvadzam... A bohuzial ta 10 alebo 15 minutova cesta pesi zo zastavky do prace je pre mna na celom cestovani najvacsim nestastim, ale to nevyriesis, pravda ? To by vyriesil len spoj ktory stoji na Viedenskej...
Sla som este kombinaciou 202 + 70 + 88. Casovo to vychadza rovnako ako ostatne, len som v praci priblizne v tom case ako potrebujem.
A nejde len o mna osobne... nie som jedina komu chyba priamy spoj z Vrakune pod Novy most alebo linka obsluhujuca Viedensku cestu.
50 by mala navyse tak 2 km to suhlasim... ak je to vela... aj tych 720,- Sk za mesacnu elektricenku je vela... a takto by sme sa mohli bavit do nekonecna, ze ?
Tak možno by bola dobrá kombi 202 na ASMN + 50 na AUPARK a tam pešibusom do Incheby. Možno to vyjde nastejno ako z Einsteinovej, možno kratšie. Neviem. ?
To by s tým asi AUPARK nesúhlasil. 50 chodí do tej oblasti asi len výhradne kvôli nemu. Ani by ma neprekvapilo, ak by si úsek Šafko - AUPARK platil sám. ?
Ja som vzdy vidaval 82+71 poloprazdne, i ked je pravda ze som nimi v spicke nechodil.
Co sa tyka 50, tak zasadny problem je ta obchadzka, Tvoja zmena sice nie je velka, ale ma niekolko km navyse, tipujem to tak na 2-3, co sice na jeden spoj nie je vela, ale ked ich za den ide povedzme 100, tak to uz je slusna strata penazi a to je presne to co sa magistrat snazi usetrit. I ked chapem ze pre Teba osobne by to bolo lepsie.
aj tak drzim palce a keby si chcela pomoct najst optimalne spoje, tak rad pomozem ?
To je nejaká blbosť tá 91/191 + 88. Veď to okrem Nového mosta nemá žiadnu spoločnú zastávku...
Radšej predsa len tá 93 + 99 alebo 99 priamo (už ten polhodinový lístok bude asi tak či tak a keď sa jej nechce prestupovať, tak nech sa vezie). ?
Inak ma napadá...všetci sa sťažujú že nemajú priamu linku a keď priamu linku majú, tak sa sťažujú že je príliš dlhá. Už tých ľudí nechápem, neviem čo vlastne chcú... ?
Hm no ja som tymi dvomi spojmi cestovala asi dva roky a nevyuzite neboli, naopak, 71 bola plna na celej trase a 82 samozrejme odkedy mala zmenenu trasu s konecnou v Pristave uz nebola co kedysi, napriek tomu prazdna nechodila aspon v spicke ked som nou cestovala ja. Stale to vsak bol jediny spoj po Viedenskej. Z Einsteinovej je to ku vchodu do Incheby, ktory je prave pri Viedenskej ceste ozaj pomerne daleko, nie je ina moznost ako obist cely areal.
50 napriklad tak - Stary most, Aupark, Einsteinova, Viedenska, Stary most - po Viedenskej by sla len jednym smerom. Smerom z Malej sceny by som sla na Viedensku dlhsie, cez Aupark a potom smerom na Malu scenu uz priamo. Samozrejme, nestala by pri Auparku ako na konecnej. Chapem ze je to dlha linka a mat len jednu konecnu by asi nebolo mozne... ale na navrhovanie rieseni v doprave ste tu vy.
Mozno by mohla mat 82 (teda uz ine cislo by mala ta linka) rozumnejsiu trasu ako predtym...
Vidim, ze sa nazorovo nezhodneme.
A s konecnej 94 (Holicska) je to na Smolenicku 1 min pesi. - takze preto pokladam trasu 94 s trasou 93 v Petrzalke za rovnaku.
Myslim ze vsetky dovody si vystihol spravne. Dodam len to, ze tym spojom chodi vela decak aj do skoly na Vazovovej a este viac ludi potom ide na eliny. A 94 ma v Petrzke inu konecnu, ktora pokryva nie male mnozstvo ludi.
Napadajú ma 3 veci:
1. V Petržalke nie je spoločná konečná.
2. Otázna je kapacita obratiska na Hl. stanici.
3. Môžeš cestovať do 2 častí CMO: smer Hl. st. L 93 a smer Nám. 1. mája, Vazovova 94. Z Vazovovej máš zároveň električkové spojenie na všetky východné radiály.
S tymi vozokilometrami suhlasim, ale ma zmysel aby bola linka 94 a zastavovala na vsetkych zastavkach 93, a mala navyse iba Nam.1.maja a Vazovovu? Zda sa ti to efektivne?
Petrzalka nema nosny system? Tak to som asi zaspal novu zmenu ? ?. Na metro nemame peniaze, rychlodrazna elektricka je iba vo vyhlade, takze si neviem predstavit lepsi nosny system ako je PRIAMA linka autobusom so super kratkym intervalom ako ma 95 or 93/94
Napríklad preto, lebo výkony MHD sa nepočítajú na nejaké vozominúty, ale vozoKILOMETRE, a keďže obe linky idú v úseku TERNO - Vazovova rovnakou trasou, ten časový rozdiel je spôsobený iba tým, že 59 na niektorých zastávkach nezastavuje.
A este raz k 59. Ak si pozriete cestovny poriadok, tak 94 to trva zo Smolenickej na Vazovovu 14 min. 59 to trva zo Smolenickej k ZST Vinohrady 18 min. To je iba + 4 minuty! A trasa je to o hodne dlhsia. Tak preco Vam tak nevyhovuje ta linka? Obsluzi uzemie o hodne vacsie (dovolim si tvrdit raz take).
Malic