Vidim, ze sa nazorovo nezhodneme.
A s konecnej 94 (Holicska) je to na Smolenicku 1 min pesi. - takze preto pokladam trasu 94 s trasou 93 v Petrzalke za rovnaku.
Myslim ze vsetky dovody si vystihol spravne. Dodam len to, ze tym spojom chodi vela decak aj do skoly na Vazovovej a este viac ludi potom ide na eliny. A 94 ma v Petrzke inu konecnu, ktora pokryva nie male mnozstvo ludi.
Napadajú ma 3 veci:
1. V Petržalke nie je spoločná konečná.
2. Otázna je kapacita obratiska na Hl. stanici.
3. Môžeš cestovať do 2 častí CMO: smer Hl. st. L 93 a smer Nám. 1. mája, Vazovova 94. Z Vazovovej máš zároveň električkové spojenie na všetky východné radiály.
S tymi vozokilometrami suhlasim, ale ma zmysel aby bola linka 94 a zastavovala na vsetkych zastavkach 93, a mala navyse iba Nam.1.maja a Vazovovu? Zda sa ti to efektivne?
Petrzalka nema nosny system? Tak to som asi zaspal novu zmenu ? ?. Na metro nemame peniaze, rychlodrazna elektricka je iba vo vyhlade, takze si neviem predstavit lepsi nosny system ako je PRIAMA linka autobusom so super kratkym intervalom ako ma 95 or 93/94
Napríklad preto, lebo výkony MHD sa nepočítajú na nejaké vozominúty, ale vozoKILOMETRE, a keďže obe linky idú v úseku TERNO - Vazovova rovnakou trasou, ten časový rozdiel je spôsobený iba tým, že 59 na niektorých zastávkach nezastavuje.
A este raz k 59. Ak si pozriete cestovny poriadok, tak 94 to trva zo Smolenickej na Vazovovu 14 min. 59 to trva zo Smolenickej k ZST Vinohrady 18 min. To je iba + 4 minuty! A trasa je to o hodne dlhsia. Tak preco Vam tak nevyhovuje ta linka? Obsluzi uzemie o hodne vacsie (dovolim si tvrdit raz take).
Problem je, ze nosny system Petrzalka nema! A keby ma potom (mozno raz) k tomuto systemu doviezol bus - ani nevies aky by som bol spokojny. Ale teraz jej vyznam nevidim.
Udivuje ma ze nedokazes pochopit naco bola linka 99 vymyslena. Skus sa pozret do hociktoreho vyspeleho mesta v EU, kludne aj do Prahy, a pochopis co su to linky na zvazanie ludi k nosnemu systemu(v pripade Prahy k metru)
Mila moja, uprimne povedane ziadne zmena nemoze byt vzdy pozitivna pre vsetkych. Zial cestovala si dvomi spojmi, ktore casto krat vozili len vzduch a par ludi este. Preto je pochopitelne ze tieto linky sa zrusili.
Viem ze to chce trpezlivost a mozno lepsie nacasovane spoje(obcas je dobre si priratat k CP aj meskanie ? ).
Co sa tyka linky 50, netusim ako by si ju chcela predlzit, konkretne Viedenska, Einsteinova, Aupark???? to by ma zaujimalo kade by si ju chcela konkretne viest, lebo ja tam taku lahku cestu nevidim. Alebo sa mylim?
A prečo Petržalčania musia priamo cestovať odvšadiľ všade? Ja bývam na Patrónke a 105 mi zrušili už veľmi dávno a predstav si my všetci z Patrónky, Lamača a DNV prestupujeme smerom do Rače.
Myslím si už aj ja, že pre takých ako ty mali tú linku previesť medzi školského spoje a bol by svätý pokoj.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.